![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bah, wat een vunzige boerenfeest is me dat??
![]() Bezie die mensen, bezie die vodden die ze dragen. ![]() Ik zal daar mn tijd niet aan verdoen hoor.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() [quote=MaGNiFiCaT;3544546]Beschaafd ? Want mischien is het beschaafd om zo een middelleeuws gedegenereerd koningshuis te onderhouden met het geld van de belastingbetaler ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() En ik ben het met je eens ivm de fabiola-obessies hier. Het gaat verdorie om een op leeftijd zijnde maar nog heel erg kranige kinderloze weduwe. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 juli 2008 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Fabiola heeft geen kinderen. Ofwel zij, ofwel Boudewijn waren steriel. De huidige koning is immers Albert Bibber, de broer van Boudewijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fabiola is inderdaad niet grappig...Het koningshuis mag verdwijnen, voor mijn part. Hoe rapper, hoe beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iedereen heeft wel zijn kleine kantjes. De ene snurkt in z'n slaap. De andere smakt tijdens het eten. En nog iemand anders is persoonlijk nauw bevriend met een fascistisch dictator. Over die "menselijke kleinigheden" gaan we niet moeilijk doen, toch?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ga mijn bed eens opzoeken (en me nog wat verwonderen over het feit dat ik terug naar dit forum ben afgezakt), slaapwel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't Schijnt dat Hitler goeie moppen kon vertellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Projecteer uw wensen vooral niet op mij. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 juli 2008 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fabiola heeft verschillende miskramen gehad dus was er zeker geen sprake van steriliteit. Wat de reden was waarom zij geen kindje kon voldragen, weet ik niet. Ik vind het wel getuigen van een hèèl laag niveau om over zoiets grappen te maken. Ik weet niet wie u bent, man of vrouw, ik veronderstel een man die geen vrouw kan krijgen. Een vrouw (een moeder zeker) weet dat het heel gemeen is om over zoiets grappen te maken. Een man wiens vrouw ooit een miskraam heeft gehad, begrijpt ook wel dat dit een heel moeilijke en droevige ervaring is.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |