Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2008, 07:33   #61
janPieter
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Een huis is onbetaalbaar geworden.

Wat u hier als vb geeft zijn huizen die eerder voor afbraak zijn bestemd.
Wat dus feitelijk grondprijzen zijn dus.
En ook al veel te veel overdreven.

Een nette woning kost sowieso tussen de 200'000 en de 300'000€ en bovendien zitten daar enorm veel euro's voor schrijfkosten en andere kosten die daar ook al niet moesten zitten.
Samen is dat alles onbetaalbaar geworden.
Dit is ongeloofelijke dikke zever,
Ik heb deze week met een jong koppeltje een huis bezocht in een buitenwijk van Gent, de vraagprijs was 82000 € en er kon nog over geklapt worden.
Wij zijn vroeger ook met zo een huis begonnen zes keer in ons leven verkocht en ons verbeterd, als de kinderen er waren hadden we een zeer groot huis met maar minder komfort, nu wonen we kleiner maar tiptop.
Het meisje was direkt akkoord, goede prijs en veel mogelijkheden, die kerel niet, twee linker poten en playstationtypeke met petje op.
Die droomde van uw ken en barbiepoppekevilla zoals je boven beschrijft.
te lui om zelf te behangen en te schilderen, te lomp om een herstellingske uit te voeren, ik zeg "jongen volg toch een cursuske bij brico en gyproc" hij antwoord "zijdegijzot"
Ik heb haar aangeraden het huis van 82000 op haar eigen naam te kopen voor 75000 en die leeghanger buiten te smijten.

Laatst gewijzigd door janPieter : 23 juli 2008 om 07:34.
janPieter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 08:23   #62
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janPieter Bekijk bericht
Ik heb deze week met een jong koppeltje een huis bezocht in een buitenwijk van Gent, de vraagprijs was 82000 € en er kon nog over geklapt worden.
Wij zijn vroeger ook met zo een huis begonnen zes keer in ons leven verkocht en ons verbeterd, als de kinderen er waren hadden we een zeer groot huis met maar minder komfort, nu wonen we kleiner maar tiptop.
Het meisje was direkt akkoord, goede prijs en veel mogelijkheden, die kerel niet, twee linker poten en playstationtypeke met petje op.
te lui om zelf te behangen en te schilderen, te lomp om een herstellingske uit te voeren, ik zeg "jongen volg toch een cursuske bij brico en gyproc" hij antwoord "zijdegijzot"
Ik heb haar aangeraden het huis van 82000 op haar eigen naam te kopen voor 75000 en die leeghanger buiten te smijten.
Anders als je er nog ééntje zoekt voor 80'000€, er staat hier dicht bij één op invallen.
Gewoon eens afbreken en opnieuw zetten.
Meer niet.
Kan misschien ook nog 5000€ af.

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 juli 2008 om 08:29.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2008, 10:25   #63
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janPieter Bekijk bericht
Ik kan me dat type van jongens al inbeelden.

maar het is een feit dat er vrij veel woningen worden verkocht die eigenlijk gesloopt moeten worden tot op de stenen en zware verbouwingen laat ik liever over aan de profs op dat gebied
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be