![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik heb deze week met een jong koppeltje een huis bezocht in een buitenwijk van Gent, de vraagprijs was 82000 € en er kon nog over geklapt worden. Wij zijn vroeger ook met zo een huis begonnen zes keer in ons leven verkocht en ons verbeterd, als de kinderen er waren hadden we een zeer groot huis met maar minder komfort, nu wonen we kleiner maar tiptop. Het meisje was direkt akkoord, goede prijs en veel mogelijkheden, die kerel niet, twee linker poten en playstationtypeke met petje op. Die droomde van uw ken en barbiepoppekevilla zoals je boven beschrijft. te lui om zelf te behangen en te schilderen, te lomp om een herstellingske uit te voeren, ik zeg "jongen volg toch een cursuske bij brico en gyproc" hij antwoord "zijdegijzot" Ik heb haar aangeraden het huis van 82000 op haar eigen naam te kopen voor 75000 en die leeghanger buiten te smijten. Laatst gewijzigd door janPieter : 23 juli 2008 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon eens afbreken en opnieuw zetten. Meer niet. Kan misschien ook nog 5000€ af.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 juli 2008 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
maar het is een feit dat er vrij veel woningen worden verkocht die eigenlijk gesloopt moeten worden tot op de stenen en zware verbouwingen laat ik liever over aan de profs op dat gebied |
|
![]() |
![]() |