![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, ik had die naam al vele langer dan gij
![]()
![]() |
![]() |
#65 | ||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De ebengebürtigkeit werd hier wel niet gevolgd maar het is best aanvaardbaar. De lijn Komorowska ken ik minder. Ik dacht aanvankelijk een telg van de Poolse adel in België maar Gravin Komorowska werd geboren in 1946 te Belgrado, achter het ijzeren gordijn dus. De Poolse adel ziet men niet meer denk ik. Het ging om enkele telgen uit oude geslachten die dienst deden in het Russische leger toen de Tsaar troepen beval naar België in 1830 om de opstand neer te slaan. Vele Poolse officieren deserteerden echter en bleven in België. Ik vermoed dat ze nog wel zullen opduiken in kwartierstaten van families.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat gebeurt er als men nu blauw bloed mixt met rood bloed? krijgen die kinderkes dan paars bloed?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paola? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat gij ook al beginnen met gore foto's?
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I beat Duupje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enkel zou men buitenlandse adel mogen erkennen hier in België, vind ik een goede zaak. (Destijds gevluchte Russische edellieden, bv.) Of oude Adel die tijdens het Ancien Régime door tegenslag en onmacht hun adelsbrieven verloren. Citaat:
Ik heb er wel héél grote problemen mee dat de hedendaagse KROONPRINSEN de kwartieren van de toekomstige vorsten serieus aan het verknoeien zijn. Die van Nederland (die zo al niet zo veel voorstelt) zullen later Argentijns bloed hebben, stel je voor. Ook in Zweden is de ramp geschied. Ik hou mn hart vast wie Victoria als huwelijkspartij zal kiezen. Ze heeft een tijdje met een burger geweest, maar dat is -gelukkiglijk- afgesprongen. Nu, ze is al 31 en straks zit ze in de chapraai van Sint-Anna. Dan kunnen we meteen weer naar haar broer gaan. Maar het geval vh Huis in Spanje, die tot voor kort onberispelijk was, vind ik echt zo schrijnend. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() De Gotha zal niet eindigen door afschaffing (want de leden bestaan dan nog); ze zal gewoon eindigen door verschraling! Citaat:
En op de dag van het Huwelijk van Mathilde (enkele uren ervoor) werd de hele familie d'Udekem d'Acoz (te weten alle afstammelingen van de grootouders van Mathilde met naam d'Udekem d'Acoz) de titulatuur van 'Graaf' toegekent, dat doorgaat via de mannelijke leden op al hun kinderen. Want ja, de toekomstige Koningin van België moet toch afstammen van degelijke adel eh. ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
De ouders van Gravin Patrick d'Udekem D'acoz, geboren Gravin Anne Komorowska hebben als het ware een zigeunersbestaan geleid. Ze hebben overal moeten vluchten, en dan weer verjaagd. Die mensen hebben echt een zwaar leven gehad. Ze hebben zeker nog ergens in Afrika geleefd ook. Uiteindelijk zijn ze in België beland. De Graaf overleed in 1992 en de Gravin die een Princesse Sapieha-Kodenka was wiens oom of grootoom Adam Saphieha, Aartsbischop was van Krakau, die de latere Paus Joannes PaulusII tot Priester wijdde, overleed -alsof het nog niet erg genoeg was- door de gevolgen van een verkeersongeluk, samen met haar kleindochter, het zusje van Mathilde. ![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
en http://www.historiek.net/index.php/H...1858-1934.html
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En verder zie ik het verschil niet tussen nieuwe en oude adel. Driehonderd jaar geleden beloonde de keizer diegenen die hem nuttig waren geweest en in de toekomst nog zouden kunnen zijn met een titeltje; nu doet dhr. Coburg hetzelfde met de huidige financieel-economische elite (en af en toe een artiestje, kwestie van "pr").
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kortom: naar het schavot!
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |