Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2008, 08:53   #61
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kunnen we het erover eens zijn dat hoe bepaalde forumleden hier telkens over "geimporteerd crapuul, kopvodmiekes, allahtonen Mo de pedo..." spreken, eerder onder bashen dan onder 'kritiek geven' valt?
pls quote!

Met allahtonen wordt ondertussen het onderscheid gemaakt tussen integreerbare niet-islamitische allochtonen (aziaten, Indiers, zuid-amerikanen) en niet-integreerbare islamitische allochtonen die na vier generaties nog eerder tot hun knieën in het woestijnzand zitten dan hun overgrootouders die net het woestijnzand wensten te ontvluchten

De term allahtonen wordt dan ook net gebruikt om het door politiek correct zo geëiste onderscheid te maken tussen mensen, het vervangt: "vele, niet alle".

Mo de pedo is een eenvoudige beschrijving van iemand die zich profeet waande en het met minderjarigen deed. Jim Jones deed ook zulke dinge, en Moon meer dan waarschijnlijk ook. de meeste zelf profeet gewaanden menen dat ze oppermachtig zijn en zich dus bovendien mogen vergrijpen aan kinderen.
De term "Mo de pedo" wordt dan ook gebruikt om de volgelingen van Mo erop te wijzen dat hun grote voorbeeld het op zijn 53 deed met een kindje van nog geen negen jaar!
Of wil je liever dat we hem Mo de grote kindervriend noemen? Dat doen sommigen dus ook wel, en blijkbaar heb je d�*�*r geen probleem mee.

Het kan goed zijn dat je dichtbevriend bent met "gematigde" of eerder "geboren" moslims. Ik ben dat ook.
Maar net zomin dat mijn kennissen over hun religie moeten beginnen tegen mij, mogen would-be nazi-volgelingen dat doen.
Ik neem aan dat jij je dat eerder "gematigd en goedkeurend" tegen het nazisme gaat opstellen, enkel omdat die "donkerbruine vriend" van je toevallig een nazi is? Of denk je dat je racist bent omdat je het nazisme afkeurt?

Volgens mensen als u ben ik namelijke een gore racist omdat ik het gedachtengoed van de islam volledig verachterlijk vind. Straf hé!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 augustus 2008 om 08:56.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 09:05   #62
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
kunnen we het erover eens zijn dat hoe bepaalde forumleden hier telkens over "geimporteerd crapuul, kopvodmiekes, allahtonen Mo de pedo..." spreken, eerder onder bashen dan onder 'kritiek geven' valt?

'PR'
Mijn beste volgelingen van Mo de pedo moeten zo vlug mogelijk begrijpen dat ze verkeerd bezig zijn. Mo was geen heilige maar een krijgsheer die niet van de vrouwen kon afblijven ze onderdrukte en bovendien een pedofiel is en blijft ! Als je alles verbloemt en de islammieten niet laat inzien wat voor een persoon ze aanbidden dan zijn we als westers en vrijheidslievend land niet goed bezig !!! Dus voor mij is en blijft Mo de oorlogszuchtige pedo en onderdrukker ! Niet bashen maar de zuivere waarheid. immers zijn volgelingen maken misbruik van het feit dat Mo de pedo zijn vrouwen beval zich te bedekken zodat de niet bedekte vrouwen vrij als hoer mogen worden gebruikt. Zijn volgelingen denken tot op de dag van vandaag dat niet bedekte vrouwen hoeren zijn en vrij te gebruiken. Dus onze Mo de labiele pedo en onderdrukker en krijgsheer moet dringend in het daglicht van de waarheid worden gezet. De afvallige moslims begrijpen dat de andere met hulp van de pocos echter niet. Immers religie is macht en centen. Dus no bashen maar de harde realiteit !
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 10:43   #63
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

"geïmporteerd crapuul": het gros van de gevangenispopulatie!

"kopvodmiekes": meisje dat denkt dat iedereen haar wil verkrachten, terwijl ze te lelijk en te dom is om te helpen donderen.

nog iets?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 11:46   #64
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
"geïmporteerd crapuul": het gros van de gevangenispopulatie!

"kopvodmiekes": meisje dat denkt dat iedereen haar wil verkrachten, terwijl ze te lelijk en te dom is om te helpen donderen.

nog iets?
Ge vergeet de hoofddoekenmafia circeke die meisjes die denken dat onbedekte vrouwen minder dan niets zijn en zij heel ver en hoog boven staan. Die hoofddoeken hysterie : ik ben meer dan jij jij onbedekte ongelovige hoer. mijn zonen mogen alles met u doen immers u bent helemaal niets in de ogen van allah en mo de pedo.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be