![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus hoe verzin je het; gelukkig zijn er nog Patsy en Jack die iets verstandigs kunnen zeggen over uw obsessie met seksuele opwinding!
Al eens bedacht dat iemand omdat hij homo is daarom nog niet iedere man aantrekkelijk vindt? Dus geen groot gevaar is ( excuseer de woordspeling)onder een bedrijfsdouche? Laatst gewijzigd door alice : 25 augustus 2008 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 25 augustus 2008 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() Da was bij de Romeinen al zo! Wel enkel voor de mannen als ik me niet vergis...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die bestaan nog, en cabines voor gemeenschappelijke stortbaden mogen nog steeds worden geïnstalleerd.
Voor wat de bouwsector betreft: http://staatsbladclip.zita.be/staats...006202864.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of, zouden het niet eerder hetero's zijn die afzonderlijke douches voor homo's willen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() @Rudy, grappig met uw onderschrift
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom pleit u niet voor de vrijheid van ondernemerschap (m.a.w. bedrijven het zelf laten bepalen)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar aangezien dat praktisch gezien onuitvoerbaar is, is het pleiten naar afzonderlijke douchecellen, met respect voor ieders geaardheid en gevoelens, een redelijke eis. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je ? Als ik het KB-CAO lees voor bouwbedrijven dan stel ik vast dat ondernemers de keuze hebben tussen individuele of collectieve installereren. Dat er bijvoorbeeld bij de overheid geopteerd wordt voor individuele wasgelegenheden is mijn vaststelling, dit lost ook het m/v-onderscheid op, maar ik kan mij best voorstellen dat in bouwbedrijven waar meerdere mensen op hetzelfde moment een douche wensen te nemen dit niet zo evident is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paulus, is het niet beter dat homo's voor zichzelf spreken ? Ik vind dat als zij daar behoefte aan hebben, ze het dan best ook zelf eisen. Het zou best kunnen dat indien jij in de bres springt voor de homo's dit wel eens door de homo's als misplaatst zou kunnen worden begrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar volgens uw o zo poco standpunt mag ik daar als heterovrouw (meerderheid) helemaal niks over zeggen! Nochtans: de geile blikken van de heren moet ik niet gedogen: wettelijk worden we gescheiden bij het douchen en de toiletten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 augustus 2008 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoezo 'uiteraard'? Ik denk dat de meeste heteromannen er geen enkel probleem mee hebben om samen met homomannen te douchen en ik denk ook dat de heteromannen die er wèl een probleem mee hebben, eerder een probleem met zichzelf hebben dan met die homomannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik met enkele mannen onder den douch sta en we merken dat eentje staat te lonken, dan denk ik dat het manneke wel aan z'n verstand wordt gebracht afzonderlijk te douchen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Schaf douches in bedrijven af, en dat iedereen zich thuis wast, nee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een gedoe zeg, zijn we volwassen of een stel kleine kinderen? Verder ben ik voorstander van individuele douchecabine's, gewoon omdat mensen zich ongemakkelijk kunnen voeln in een gemeenschappelijke ruimte. Geldt ook voor kleedcabine's. |
|
![]() |
![]() |