![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toegepast op mijn geval: vermoedelijk was die afbeelding ongewenst voor Jazeker, waarna hij het driehoekje beroerde. Maar waarom volgde Starfire hem klakkeloos? Partijdigheid of willekeur? We hebben er het raden naar want uitleg kregen we niet. Wat we wel kregen: een slot op de discussie. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel kan je bewijzen dat ik hier ook maar iets mee te maken heb, ofwel trek je dit snel terug in. Zoniet zal ik WEL eens op het driehoekje drukken.
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar "vermoedelijk" kon jij het toch niet laten zijn naam erbij te zetten ?
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huh ? Waar in godsnaam heb je het over ?
Laatst gewijzigd door Duupje : 9 september 2008 om 19:55. |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
My point being: al ons gissen en veronderstellen zou niet nodig zijn mochten de mods hun gedrag een heel klein beetje toelichten. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je hebt nu je zegje gedaan en je ongenoegen wereldkundig gemaakt. Zet je er nu overheen en ga verder met je leven en stop ein-de-lijk met deze beschamende vertoning, een kleuterklas onwaardig. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortweg : ge kunt zagen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is de zin om iemand te straffen met banpunten als hij/zij niet weet waarom. Ik zou nog altijd graag weten wat er op dit forum bedoeld wordt met spam. edit : En ik begrijp ook niet goed wat ik me moet voorstellen bij "plaatsen van expliciet materiaal (3 bp)" Laatst gewijzigd door artisjok : 10 september 2008 om 06:34. |
|
![]() |
![]() |
#73 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Starfire : 10 september 2008 om 07:35. |
||
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat duidelijk moet gemaakt worden wie op het rode driehoekje klikt, en wie de geviseerde is.
Zo zal veel achterbaksheid vermeden worden (mensen die bepaalde mensen viseren) en staat het open en bloot. Als je iemand aanklaagd via het rode driehoekje heeft de geviseerde het recht dit te weten. Ik vind zelfs dat heel het forum dit mag weten. Dit zou een veel eerlijker systeem zijn. Kan dit gedaan worden?
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds zou een ietwat timide forumlid geremd kunnen zijn om een belediging van een meer populair forumlid te melden uit vrees dat de vriendenkring van de "dader" zich tegen de melder zouden kunnen keren op het forum. In het dagelijkse leven bestaat ook de mogelijkheid om een anonieme klacht in te dienen bij de politie. In veel gevallen gaat het om een kleinzielige burenruzie maar in andere gevallen is de anonimiteit van de klager geen overbodige luxe. Ik ben zeker geen voorstander van klikspaangedrag maar het uiteindelijke oordeel ligt bij de moderatie. Wel vind ik dat iemand die strafpunten heeft gekregen ook feedback moet kunnen krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klinkt mooi, maar binnen de kortste keren heb je dan een hoop persoonlijke vetes of driehoek-klik-wedstrijden.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik vind wel dat de geviseerde de identiteit van de aanklager mag weten.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()