![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan goed verstaan dat er sommige mensen hierdoor gekwetst zijn, maar men mag ook niet te lichtgeraakt zijn he. Dus mij persoonlijk doet me dat niets. Oh ja, en m'n edit op de vorige post heb je vast nét gemist, sorry daarvoor
Laatst gewijzigd door bentje : 7 september 2008 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
rechts en on topic blijven, het gaat dus echt niet samen...
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alhoewel beledigingen jou niet persoonlijk raken geef je toe dat ze bedoeld zijn om te kwetsen. Hoe kan kwetsen een beschaafde omgangsvorm zijn? Hoe kan dit argumenten kracht bij zetten? Denk je ooit iemand te overtuigen door te beledigen? Ik denk dat je daarmee een discussie onmogelijk maakt. Discussiëren is standpunten weergeven en onderbouwen met argumenten. Schelden en beledigen zijn geen argumenten. Veelal nemen degenen zonder argumenten hun toevlucht tot beledigen. Ik begrijp nog altijd niet waarom je niet zou kunnen discussiëren zonder schelden en beledigen. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zoals ook uit deze thread blijkt is dit nogal complex en is een zwart-wit antwoord niet mogelijk. Als jullie echter in deze thread samen tot een unanieme suggestie komen zullen de moderators dit ongetwijfeld intern bespreken en eventueel het reglement aanpassen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Eensgezindheid? Op Politics?
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
beledigen, niet doen: ![]()
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regels zijn er om te verbreken
![]()
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan heb ik nog een vraagje, als je iemand een belediging naar het hoofd slingert, maar die mens voelt zich hierdoor niet beledigd, dan is het eigenlijk geen belediging, en kunnen er geen strafpunten vallen?
Moeilijk, he? ![]()
#70 |
|
![]() Begin aub niet te tornen aan de vrije meningsuiting. Ik vind dat vrije meningsuiting onontbeerlijk is in een democratie. Zolang ze niet aanzetten tot boosaardige acties. Een mening is een mening hoe beledigend deze ook moge zijn, en in een democratie moet men daar naar luisteren en discussieren of negeren maar niet bekampen om uit te roeien.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Publieke figuren mogen hier ook naar hartelust beledigd worden.
Ook dat moet zo blijven. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Volgens mij gaat het wel niet op om mensen die gelovig zijn allemaal als achterlijk te omschrijven.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog. Je kan een bepaalde visie op een godsdienst belachelijk vinden, en niet steeds onterecht, maar het blijft een perceptie. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Je kan je natuurlijk altijd plaatsvervangend beledigd voelen.
|
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder woorden zoals ratten, mestkevers, neo-nazi, hond, snul, kiekens, ingepakte geit, hoer,...te gebruiken. Laatst gewijzigd door artisjok : 8 september 2008 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dossier geweld tegen leraren
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je me wijsmaken, dat omdat anderen scheldwoorden gebruiken, jij niet in staat bent om je mening te uiten zonder iemand of een groep mensen te beledigen of uit te schelden? |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Dat U eerst zal moeten vegen voor eigen deur en moslimjongeren het een en het ander zal moeten afleren alvorens U hier de morele lakens wil uitdelen.