![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn Vlaamse Stem positief gebruiken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is een persoonlijke voorkeur ! Mag het nog ja? Ik heb zo het gevoel dat het risico dat aan boeddhistische kraampjes fundi's omgepraat worden tot terroristen nihil is. Idem dito voor de Sinterklaas-haarden. (Merk ik daar een bewuste negering van het kindergeloof. Discriminatie of voorkeur?) Met mijn centen de infrastructuur financieren waar toekomstige moslimterroristen worden opgeleid, dat krijg ik niet over mijn atheistisch geweten. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar genoeg gekheid op een stokske... Wat gaan jullie dan doen met al die kerkgebouwen en -ditto "schatten" (kunstwerken etc...)? Op de vrijdagsmarkt gaan veilen en dan zien verdwijnen naar het buitenland? Wat gaan jullie doen als jullie plots komen vast te stellen dat systematisch een zeer groot deel van de rust- en verzorgingstehuizen hun deuren beginnen sluiten? Oplossingen gaan zoeken in de private sector ? ![]() ![]() Het moskeedecreet is een maat voor niks. We zullen eens zien waar het geld echt aan gespendeerd wordt. De financiering via allerlei duistere kanalen zal hierdoor niet verminderen. En de fundamentalisten zullen zeker niet vergaderen in die gesubsidieerde en gecontroleerde moskeeën. De islam is er materieel een heel stuk beter aan toe dan onze christelijke geloofsgemeenschappen, waar we elke euro vaak in tweeën moeten bijten. Ironisch niet? En dan kan je je nog de vraag stellen wat de gemeenschap er in het algemeen voor terugkrijgt. De kerk zet z'n deuren open voor iedereen; ik ken wel wat moslims die via de kerk allerlei hulp krijgen én dat is met heel veel liefde gegeven, daar niet van. Ze zullen er echter binnen hun eigen gemeenschap zeker niet voor uitkomen. Ik moet ook nog de eerste uitgeprocedeerden asiel zien zoeken in een moskee... Om maar te zeggen dat ik al die redeneringen over "controle" en gelijkwaardigheid tussen "erkende" godsdiensten nogal dubieus vind.
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wil trouwens niks financieren, ik zie -zoals vele anderen- gewoon geen verschil tussen de christelijke Kerk en de vreedzame moslimgemeenschap in ons land...
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als forumgenoot deel ik je humanistische ingesteldheid filosoof, maar we hebben beiden totaal andere oplossingen en benaderingen. Indien links of zelfs centrum met wat degelijke politiek zou afkomen zou ik nog zeggen, maar ze hebben gewoon geen alternatieven. Hun aandacht spitst zich enkel toe op het stigmatiseren van het blok. Heel dom. Ik vind dat onverdraagzaamheid, blindheid en een gebrek aan realisme zich in véél grotere mate bij links voordoen dan bij het blok.
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() [quote="Mieke 79"]
Citaat:
Dat heb ik ook niet gezegd. Maar volgens onderzoek door de Staatsveiligheid wordt in 10 % van de moskees haatpraat tgo westerlingen verkocht en rekruten geronseld voor de jihad. En dat is geen fabeltje. Mag ik er u even aan herinneren dat vrijwel alle vermoedelijke daders van 11/3 Madrid (een 10-tal Marokkanen) in real life toonbeelden van goedgeïntegreerde en vreedzame moslims waren .... En 10 volstaan om 3000 mensen de lucht in te blazen (11/9 NY). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Hanne,
Opleiding of recrutering van islamietische terroristen? Men sprak er niet over, want het paste niet in ons huidig anti-islamkraampje, maar hoeveel nietsvermoedende moslims denk jij dat er tussen die 200 doden in Madrid zijn? Ik zou dat graag eens weten, maar de illegalen zullen we waarschijnlijk nooit kennen. Marokkanen die ik hier ken zijn daar even bezorgd om als jullie om de "christene" doden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niet dat ik hier een punt van wil maken, filosoof...
Maar moslimfundamentalisten geven geen ene reet om wie ze de dood injagen. "Respect voor menselijk leven" staat niet hoog aangeschreven in die kringen. Dus voor hen is het irrelevant of er moslims dan wel christenen zijn gestorven. Integendeel, de moslims wacht het martelaarschap. (begrijpe wie kan...)
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Get: thePiano, al 22 jaar lid van het Humanistisch Verbond.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mogelijk en zelfst hoogstwaarschijnlijk dat die terroristen daar niets om geven, maar de Marokkanen die ik ken en die het "cliënteel" van de moskees zijn, die geven daar dus veel meer om dan jij wil aannemen... Waarom spreken ze zich niet massaal uit tegen Al Qaeida?,hoor ik je al vragen... Ja, inderdaad Waarom zweeg Europa toen 500.000 Irakese kinderen stierven tgv het door de US bij de UN afgedwongen embargo tegen Irak? Madeleine Albright (at that time, US Ambassador to the UN) 12/5 1996 voor de radio(ik heb copie vh transcript op mijn HD): "I think this is a very hard choice, but the price - we think the price is worth it."... "Respect voor menselijk leven" staat niet hoog aangeschreven in die kringen ![]() Het cijfer van 500.000 kinderen is een schatting van de WHO, niet van het Saddamregime.... Hier passeerde dat interview onopgemerkt, maar in de islamietische landen kwam het hard aan, en zij wachtten toen ook tevergeefs op protest uit Europa. PS werden die MDW al gevonden? Ik hoorde er niets over... ![]() Zouden de 200 doden in Madrid "collateral dammage" kunnen zijn in de oorlog tussen de US en het door henzelf heropgewekte, gefinancierde en opgeblazen islamfundamentalisme ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |