Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 maart 2004, 21:47   #61
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Nu wel

Europa had 2000 jaar geleden ook geen christelijke traditie... Dingen veranderen, get used to it!
ik word nooit moslim

ik word nooit homo

ik word nooit anti-vlaming

get used to this
Is er dan iemand die jou dat vraagt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2004, 21:47   #62
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Verreycken
(...)
Daarom deze oproep:

1. STUUR BELEEFDE MAAR KORDATE PROTESTMAILS aan de betrokken VLD’ers en CD&V’ers en aan hun partijvoorzitters of partijen:

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

2. Kopieer de tekst van dit forumbericht via 'knippen en plakken' naar een leeg emailbericht en stuur het door aan zoveel mogelijk vrienden en kennissen.

Rob Verreycken
gemeenteraadslid uit Borgerhout
Mag dat eigenlijk oproepen tot spammen?
[size=6]NEEN !![/size]

zijn Vlaamse Stem positief gebruiken
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2004, 21:48   #63
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Die "grote" is een overstatement, maar de " is ..geweest" is correct.
Ik herhaal : is geweest -> is het al lang niet meer, en zal het ook nooit worden.
Wil u minaretjes en andere beschavingsremmende misbaksels financieren, mij goed, maar ik pas. Dan liever subsidies voor totempalen voor de indiaanse minderheid in dit land, of voor boeddhistische offerkraampjes, of waarom niet, voor openbare open haarden waar Sinterklaas zijn pakjes kan stockeren, want ook het geloof van de allerkleinsten is belangrijk, niet? En die autochtone allerkleinsten zijn in aantal talrijker dan de islamitische minderheid, niet?
Wat een discriminatie. Hanne! U vindt de natuurgodsdienst van de Indianen en de kraampjes van de boeddhisten meer waard dan de Islam, die (ik citeer toevallig mijn professor 'Geschiedenis van het Jodendom' van vanmiddag.) eenzelfde achtergrond en traditie heeft als het Christendom en het Jodendom.
Wat heeft dit met discriminatie te maken?
Dit is een persoonlijke voorkeur ! Mag het nog ja?
Ik heb zo het gevoel dat het risico dat aan boeddhistische kraampjes fundi's omgepraat worden tot terroristen nihil is. Idem dito voor de Sinterklaas-haarden. (Merk ik daar een bewuste negering van het kindergeloof. Discriminatie of voorkeur?)
Met mijn centen de infrastructuur financieren waar toekomstige moslimterroristen worden opgeleid, dat krijg ik niet over mijn atheistisch geweten. Opmerkelijk dat sommige christenen en zelfs joden dat project wel willen financieren.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2004, 21:49   #64
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Waarom ook altijd het Vlaams Blok beschuldigen van haatcampagnes. Nog nooit in de Belgische geschiedenis heeft een partij ook maar één stem gewonnen met haat.
Het bewijst nog maar eens, ten overvloede, hoe oninteressant de lieden zijn die met degerlijke argumenten komen aandragen.

Ik ben helemaal geen Vlaams Blokker, nooit geweest, maar op dit ogenblik is het de enige partij die een werkbare oplossing aandraagt voor de integratie: herstel van de veiligheid.

Als er een speeltuin is waar enkele allochtoontjes komen rel schoppen, dan zullen alle allochtonen daar op aangesproken worden. Schakel de relschoppers uit en de goedwillige vreemden zullen moeiteloos aanvaard worden, en integreren.

Dat is realistisch. De rest is flauwe kul.
Een stem voor het Vlaams Blok is op dit ogenblik de enige realistische stem.
Ik bevind me in nagenoeg dezelfde situatie en onderschrijf uw posting.
Oud 30 maart 2004, 21:53   #65
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door franke fritz
ik denk dat die al lang vergoed zijn...maar ik kan mij vergissen.
Speelt daar bovendien niet zoiets als de verkrijgende verjaring na 33 jaar
...euh, niet in geval van diefstal. En het kapitaal dat destijds aan de Kerk werd ontfutseld (om het nog proper uit te drukken) is dus niet vergoed maar omgezet in een onkostenvergoeding. Vergeet niet dat een kapitaal normaliter intresten opbrengt (samengesteld dan nog), dus de rekening valt hier zeker mee voor de gemeenschap. (ik heb hier ergens nog een schatting liggen aan de hand van de boekhouding waarin de waardeloze assignaten zijn ingeschreven die de Kerk destijds kreeg in "ruil" voor de gestolen goederen... zou die terug eens moeten opsnorren, want dit onderwerp komt hier nogal vaak ter sprake)

Maar genoeg gekheid op een stokske... Wat gaan jullie dan doen met al die kerkgebouwen en -ditto "schatten" (kunstwerken etc...)? Op de vrijdagsmarkt gaan veilen en dan zien verdwijnen naar het buitenland? Wat gaan jullie doen als jullie plots komen vast te stellen dat systematisch een zeer groot deel van de rust- en verzorgingstehuizen hun deuren beginnen sluiten? Oplossingen gaan zoeken in de private sector ? Of al die kosten via "andere" of "meer politiek correcte" extra belastingen gaan opvangen misschien??? Mag het dus allemaal wat méér kosten als het tenminste niet het label "christelijk" draagt? Want uit het onderwijs weten we ondertussen wel al waar er het meest kosteffectief wordt gewerkt, of niet soms?

Het moskeedecreet is een maat voor niks. We zullen eens zien waar het geld echt aan gespendeerd wordt. De financiering via allerlei duistere kanalen zal hierdoor niet verminderen. En de fundamentalisten zullen zeker niet vergaderen in die gesubsidieerde en gecontroleerde moskeeën. De islam is er materieel een heel stuk beter aan toe dan onze christelijke geloofsgemeenschappen, waar we elke euro vaak in tweeën moeten bijten. Ironisch niet? En dan kan je je nog de vraag stellen wat de gemeenschap er in het algemeen voor terugkrijgt. De kerk zet z'n deuren open voor iedereen; ik ken wel wat moslims die via de kerk allerlei hulp krijgen én dat is met heel veel liefde gegeven, daar niet van. Ze zullen er echter binnen hun eigen gemeenschap zeker niet voor uitkomen. Ik moet ook nog de eerste uitgeprocedeerden asiel zien zoeken in een moskee... Om maar te zeggen dat ik al die redeneringen over "controle" en gelijkwaardigheid tussen "erkende" godsdiensten nogal dubieus vind.
Oud 30 maart 2004, 21:53   #66
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Citaat:
Minaretten en moskeeën binnenkort gebouwd met UW belastinggeld!

Protesteer bij VLD en CD&V!

Op dit ogenblik wordt in het Vlaams Parlement het ‘Moskeedecreet’ van VLD, SP.a en Groen besproken. Met dit decreet wil Vlaams minister Van Grembergen (SP.a-Spirit) ervoor zorgen dat tientallen moskeeën in Vlaanderen officieel erkend worden, waarna honderdduizenden euro Vlaams belastinggeld zullen gebruikt worden om nieuwe moskeeën neer te zetten en minaretten te bouwen in Vlaanderen. Er is geen enkele waarborg tegen fundamentalistische moskeeën; wie wordt voorgedragen door het zogenaamde ‘Moslimexecutief’ wordt erkend, ook al heeft de staatsveiligheid onlangs gezegd dat in dat volledig Franstalige ‘Moslimexecutief’ 8 fundamentalisten zetelen……

Het Vlaams Blok vertraagt de bespreking van het Decreet al twee weken, maar de media zwijgen dit verzet dood, en SP.a en VLD zetten alles op alles om het Decreet deze week gestemd te krijgen. ‘Oppositiepartij’ CD&V steunt het Decreet…

Na het vreemdelingenstemrecht zou dit de tweede ongelooflijke knieval zijn die de VLD op korte tijd voor de vreemdelingen maakt.

Bent u ermee akkoord dat moskeeën en minaretten zullen gebouwd worden met uw belastinggeld?
Bent u ermee akkoord dat VLD, SP.a en CD&V uw geld geven aan moskeeën die erkend worden door het ‘Moslimexecutief’, waar volgens de staatsveiligheid 8 fundamentalisten in zetelen?

Als dat niet zo is, protesteer dan via de enige vrije media die er nog zijn: Internet en email!
Dat Groen en SP.a de islam aanbidden is bekend, maar misschien kunnen VLD en CD&V nog tot gezond verstand gebracht worden.

Daarom deze oproep:

1. STUUR BELEEFDE MAAR KORDATE PROTESTMAILS

Ik ga er wel geen brieven voor schrijven, ik weet wat me te doen staat bij de verkiezingen!!! Als dit juist is wat u hier aanbrengt dan is voor mij de maat ook vol!!

En dan zal men hier nog maar eens moeten ondervinden waarom het blok toch zo vooruit blijft gaan. Alle andere alternatieven zijn voor mij nog veel veel slechter.

En voor de anti-blokkers: 20-25 pct van de stemmen halen kan nog moeilijk betekenen dat 25 pct van het kiezerspubliek extreem rechtse fascisten zijn... Zolang andere partijen zulke dwaasheden als hierboven blijven doorvoeren en de kop in het zand blijven steken over de ganse lijn zal het blok blijven groeien. Doe jullie ogen eens open en maak eens tabula rasa van uw vastgeroest links denken.
Och, een moskee of een kerk, welk verschil.. Enne, geloof jij écht heel die propagandamolen van het zwartblok? Er zijn verkiezingen op komst en die mannen willen gewoon van zich doen spreken.....
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2004, 21:55   #67
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb zo het gevoel dat het risico dat aan boeddhistische kraampjes fundi's omgepraat worden tot terroristen nihil is. Idem dito voor de Sinterklaas-haarden. (Merk ik daar een bewuste negering van het kindergeloof. Discriminatie of voorkeur?)
Met mijn centen de infrastructuur financieren waar toekomstige moslimterroristen worden opgeleid, dat krijg ik niet over mijn atheistisch geweten. Opmerkelijk dat sommige christenen en zelfs joden dat project wel willen financieren.
Nou ja, zoals ik eerder zei, spijtig voor u bepaalt uw 'voorkeur' niet waar de fondsen in dit land naartoe gaan. Uw in-het-vet-gedrukte stelling is gewoon niet waar. Niet elke moslim is een terrorist en niet elke moskee leidt terroristen op. Of zal ik dat 'kindergeloof' noemen?

Ik wil trouwens niks financieren, ik zie -zoals vele anderen- gewoon geen verschil tussen de christelijke Kerk en de vreedzame moslimgemeenschap in ons land...
Oud 30 maart 2004, 22:04   #68
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Och, een moskee of een kerk, welk verschil.. Enne, geloof jij écht heel die propagandamolen van het zwartblok? Er zijn verkiezingen op komst en die mannen willen gewoon van zich doen spreken.....
Wel, ik hoop toch altijd mijn kritische zin te kunnen behouden. Ik zal nagaan of dit propaganda is of niet, maar mijn beslissing zal niet van dit éne wetsvoorstelletje afhangen.

Als forumgenoot deel ik je humanistische ingesteldheid filosoof, maar we hebben beiden totaal andere oplossingen en benaderingen. Indien links of zelfs centrum met wat degelijke politiek zou afkomen zou ik nog zeggen, maar ze hebben gewoon geen alternatieven. Hun aandacht spitst zich enkel toe op het stigmatiseren van het blok. Heel dom. Ik vind dat onverdraagzaamheid, blindheid en een gebrek aan realisme zich in véél grotere mate bij links voordoen dan bij het blok.
Oud 30 maart 2004, 22:05   #69
Hanne
Banneling

Standaard

[quote="Mieke 79"]
Citaat:
Nou ja, zoals ik eerder zei, spijtig voor u bepaalt uw 'voorkeur' niet waar de fondsen in dit land naartoe gaan. Uw in-het-vet-gedrukte stelling is gewoon niet waar. Niet elke moslim is een terrorist en niet elke moskee leidt terroristen op. Of zal ik dat 'kindergeloof' noemen?

Dat heb ik ook niet gezegd. Maar volgens onderzoek door de Staatsveiligheid wordt in 10 % van de moskees haatpraat tgo westerlingen verkocht en rekruten geronseld voor de jihad.
En dat is geen fabeltje. Mag ik er u even aan herinneren dat vrijwel alle vermoedelijke daders van 11/3 Madrid (een 10-tal Marokkanen) in real life toonbeelden van goedgeïntegreerde en vreedzame moslims waren ....
En 10 volstaan om 3000 mensen de lucht in te blazen (11/9 NY).
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2004, 22:14   #70
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79

Dat heb ik ook niet gezegd. Maar volgens onderzoek door de Staatsveiligheid wordt in 10 % van de moskees haatpraat tgo westerlingen verkocht en rekruten geronseld voor de jihad.
En dat is geen fabeltje. Mag ik er u even aan herinneren dat vrijwel alle vermoedelijke daders van 11/3 Madrid (een 10-tal Marokkanen) in real life toonbeelden van goedgeïntegreerde en vreedzame moslims waren ....
Fijn dat U dat aanhaalt. Het voorstel van decreet zorgt er immers voor dat de financiering niet meer vanuit landen als Saoudi-Arabië dient te gebeuren. Bovendien is er administratief toezicht mogelijk. Controle op 'de islam', dat is toch wat het Vlaams Blok wilt?
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2004, 22:17   #71
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:

Fijn dat U dat aanhaalt. Het voorstel van decreet zorgt er immers voor dat de financiering niet meer vanuit landen als Saoudi-Arabië dient te gebeuren. Bovendien is er administratief toezicht mogelijk. Controle op 'de islam', dat is toch wat het Vlaams Blok wilt?
Financiering uit SA zal altijd wel blijven gebeuren, met of zonder moskeedecreet. Maak je geen zorgen. En 'controle op de islam' om jou vrijheid op lange termijn te vrijwaren... als ik het even extreem als jij mag stellen!!
Oud 30 maart 2004, 22:18   #72
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind dat onverdraagzaamheid, blindheid en een gebrek aan realisme zich in véél grotere mate bij links voordoen dan bij het blok
Ik hoop dat de schellen je van de ogen zullen vallen voor het te laat is....
Oud 30 maart 2004, 22:24   #73
filosoof
Banneling

Standaard

Hanne,
Opleiding of recrutering van islamietische terroristen?
Men sprak er niet over, want het paste niet in ons huidig anti-islamkraampje, maar hoeveel nietsvermoedende moslims denk jij dat er tussen die 200 doden in Madrid zijn? Ik zou dat graag eens weten, maar de illegalen zullen we waarschijnlijk nooit kennen. Marokkanen die ik hier ken zijn daar even bezorgd om als jullie om de "christene" doden...
Oud 30 maart 2004, 22:30   #74
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Niet dat ik hier een punt van wil maken, filosoof...
Maar moslimfundamentalisten geven geen ene reet om wie ze de dood injagen. "Respect voor menselijk leven" staat niet hoog aangeschreven in die kringen. Dus voor hen is het irrelevant of er moslims dan wel christenen zijn gestorven. Integendeel, de moslims wacht het martelaarschap. (begrijpe wie kan...)
Oud 30 maart 2004, 22:31   #75
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hanne,
Opleiding van islamietische terroristen?
Men sprak er niet over, want het paste niet in ons huidig anti-islamkraampje, maar hoeveel nietsvermoedende moslims denk jij dat er tussen die 200 doden in Madrid zijn? Ik zou dat graag eens weten, maar de illegalen zullen we waarschijnlijk nooit kennen. Marokkanen die ik hier ken zijn daar even bezorgd om als jullie om de "christene" doden...
Ik wil hier niet de zoveelste islam thread met dezelfde opgewarmde kost starten... maar mijn kort antwoord hierop is: een reden te meer dat de "goede" moslims dan maar eens mee moeten rechtstaan om de kanker van het extremisme aan te pakken..., samen met ons, ipv zich in stilzwijgende goedkeuring te hullen. Dat zal NOOIT gebeuren. Dus jou goedgemeende verdraagzaamheid naar hen toe blijft onbeantwoord van hun kant.... wanneer ga je die discriminatie eens aankaarten?
Oud 30 maart 2004, 22:44   #76
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Financiering uit SA zal altijd wel blijven gebeuren, met of zonder moskeedecreet.
Dan zal het U plezieren dat de moskeeën nu verplicht zijn een boekhouding bij te houden. Andermaal maakt dit controle mogelijk.

Citaat:
En 'controle op de islam' om jou vrijheid op lange termijn te vrijwaren... als ik het even extreem als jij mag stellen!!
Tja, elke godsdienst kan misbruikt worden. Er zijn zeker fundamentalisten onder de moslims, daarom is er ook controle nodig.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2004, 22:53   #77
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Dan zal het U plezieren dat de moskeeën nu verplicht zijn een boekhouding bij te houden. Andermaal maakt dit controle mogelijk.
Spijtig genoeg betekent het bijhouden van een boekhouding in Belgïë niet noodzakelijk dat alles correct verloopt. Er blijven tal van omweggetjes mogelijk, en bij uitstek hier is men daar nogal sterk in. "Is 't met of zonder factuur meneer?"
Oud 30 maart 2004, 23:04   #78
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Minaretten en moskeeën binnenkort gebouwd met UW belastinggeld!

Met dit decreet wil Vlaams minister Van Grembergen (SP.a-Spirit) ervoor zorgen dat tientallen moskeeën in Vlaanderen officieel erkend worden
Zou ik protesteren tegen tienduizenden kerken in mijn land? Of toch maar niet?

Get: thePiano, al 22 jaar lid van het Humanistisch Verbond.
Oud 31 maart 2004, 00:45   #79
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Maar moslimfundamentalisten geven geen ene reet om wie ze de dood injagen. "Respect voor menselijk leven" staat niet hoog aangeschreven in die kringen. Dus voor hen is het irrelevant of er moslims dan wel christenen zijn gestorven. Integendeel, de moslims wacht het martelaarschap. (begrijpe wie kan...)
dV,
Mogelijk en zelfst hoogstwaarschijnlijk dat die terroristen daar niets om geven, maar de Marokkanen die ik ken en die het "cliënteel" van de moskees zijn, die geven daar dus veel meer om dan jij wil aannemen...
Waarom spreken ze zich niet massaal uit tegen Al Qaeida?,hoor ik je al vragen...
Ja, inderdaad
Waarom zweeg Europa toen 500.000 Irakese kinderen stierven tgv het door de US bij de UN afgedwongen embargo tegen Irak?
Madeleine Albright (at that time, US Ambassador to the UN) 12/5 1996 voor de radio(ik heb copie vh transcript op mijn HD):
"I think this is a very hard choice, but the price - we think the price is worth it."... "Respect voor menselijk leven" staat niet hoog aangeschreven in die kringen
Het cijfer van 500.000 kinderen is een schatting van de WHO, niet van het Saddamregime....
Hier passeerde dat interview onopgemerkt, maar in de islamietische landen kwam het hard aan, en zij wachtten toen ook tevergeefs op protest uit Europa.
PS

werden die MDW al gevonden? Ik hoorde er niets over...

Zouden de 200 doden in Madrid "collateral dammage" kunnen zijn in de oorlog tussen de US en het door henzelf heropgewekte, gefinancierde en opgeblazen islamfundamentalisme de geschiedenis van de leerlingtovenaar, je weet wel..."Respect voor menselijk leven" staat niet hoog aangeschreven in die kringen
Oud 31 maart 2004, 01:36   #80
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
dV,
Mogelijk en zelfst hoogstwaarschijnlijk dat die terroristen daar niets om geven, maar de Marokkanen die ik ken en die het "cliënteel" van de moskees zijn, die geven daar dus veel meer om dan jij wil aannemen...
Waarom spreken ze zich niet massaal uit tegen Al Qaeida?,hoor ik je al vragen... http://www.rorate.com/rorate/scripts...ow.php?id=6109
Ja, inderdaad
Waarom zweeg Europa toen 500.000 Irakese kinderen stierven tgv het door de US bij de UN afgedwongen embargo tegen Irak?
Madeleine Albright (at that time, US Ambassador to the UN) 12/5 1996 voor de radio(ik heb copie vh transcript op mijn HD):
"I think this is a very hard choice, but the price - we think the price is worth it."... "Respect voor menselijk leven" staat niet hoog aangeschreven in die kringen
Het cijfer van 500.000 kinderen is een schatting van de WHO, niet van het Saddamregime....
Hier passeerde dat interview onopgemerkt, maar in de islamietische landen kwam het hard aan, en zij wachtten toen ook tevergeefs op protest uit Europa.
PS werden die MDW al gevonden? Ik hoorde er niets over...

Zouden de 200 doden in Madrid "collateral dammage" kunnen zijn in de oorlog tussen de US en het door henzelf heropgewekte, gefinancierde en opgeblazen islamfundamentalisme de geschiedenis van de leerlingtovenaar, je weet wel..."Respect voor menselijk leven" staat niet hoog aangeschreven in die kringen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be