![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de kern van de zaak kan ik me niet uitspreken. Ik ken die fitness niet, en wat het CGKR uitspookt, neem ik toch vaak met een korreltje zout. Er is niets dat me ertoe brengt dat instituut eigenlijk enige legitimiteit toe te kennen.
Racisme en discriminatie zijn verwerpelijk, ongeacht wie zich eraan bezondigt. Wanneer ik dan lees dat de manier waarop vrouwen gekleed gaan als ze gaan fitnessen hen tot "sloeries" maakt, dan word ik toch wrevelig. Er is immers nog ergens zo'n oosterse wijsheid die simpel zegt "respecteer de gewoonten van anderen, maar respecteer eerst die van jezelf"... Zeg nu zelf: hoe kan een volk dat zichzelf niet respecteert verwachten dat andere volkeren respect tonen? Zo simpel ligt het natuurlijk allemaal niet, net zomin de hele "allochtonenkwestie" zo simpel zou liggen. Me dunkt dat er behoefte is aan meer direct debat, en directe actie, dan aan ontwijkingsmanoeuvres. Waarmee ik maar wil zeggen dat het ene met het andere gelinkt is. Die vicieuze cirkel moet doorbroken worden. Ik denk niet dat ik hoef te benadrukken dat ik geen VB-fan ben, ik ben immers geen fan van dogmatisch stigmatiseren. Wat uiteraard ook opgaat voor de vaak voorkomende houding van poco's.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...sszaak_Racisme
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() politics begint inderdaad meer op een VB forum te gelijken. mensen die discriminiatie goed vinden en jammeren als dat aangeklaagd wordt .. zielige bedoening hier soms.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() En gij denkt dat ge het beste tegen racisme in kunt gaan door zomaar wat in het wilde weg te kwaken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit net hetzelfde met de fitness-uitbater; ik begrijp zijn discriminatie want de oorzaak ligt niet aan hem.
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder, een door Vlaams rechts (bij welke partij hokt die thans?) bejubeld ideoloog *kuch*kuch*: Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 maart 2011 om 14:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in mijn fitness zitten er veel turken en marokkanen.. geen problemen mee. er is gewoon geen goede reden om allochtonen te weigeren in een fitness! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Enig verschil is dat we van autochtonen verwachten dat ze zich bij zo'n verbod neerleggen terwijl sommige allochtonen er blijkbaar onmiddellijk van uitgaan dat ze gediscrimineerd worden. Waarop baseert u zich om te kunnen oordelen dat in casu sprake was van discriminatie nu de rechtbank, die perfect op de hoogte is van het dossier en de feiten, oordeelt dat hiervan geen sprake was? Toch geen vooroordelen en vooringenomenheid zeker? Laatst gewijzigd door Wimpeus : 25 maart 2011 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() "Islamisering : Antwerpse fitnesszaak geen baas in eigen zaak meer "
de titel van deze thread is gewoon de feiten verdraaien. mensen worden uitgesloten onder VALSE redenen én omdat ze geen Vlaming zijn.. en wie is er weer het slachtoffer van dit alles? juist, ja, die arme fitnessuitbater die mensen uitsluit en ze dan nog onterecht beschuldigt van criminele feiten en liegt tegen de media. dit nieuws heeft overigens niks met de islam te zien.. maar enig islamofoob geeft er uiteraard een "draai aan". dit is 1 van de dieptepunten van de 8 jaar dat ik hier zit op politics. hopelijk verandert er wat met de mentaliteit, het denken en het niveau van bepaalde posters hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gerecht heeft in ieder geval op basis van feiten geoordeeld dat er geen discriminatie was. Dat was dus dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Turken en Marokkanen moeten met hun poten van van de vrouwen blijven en ze niet voor hoer uitschelden. Reden genoeg om ze niet toe te laten. Dat ze hun eigen vrouwen bepoetelen en als hoer behandelen.
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat niemand vrouwen als hoer moet behandelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() In mijn fitness worden vrouwen altijd met rust gelaten en merendeel van de mensen daar zijn allochtoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook niet maar als ze het doen dat ze hun eigen vrouwelijke bevolking nemen.
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Owee als een blanke met een Turkse of Marokkaanse omgaat. Hun eigen vrouwen behandelen ze niet als hoeren, echter blanke vrouwen zijn in hun eigen oefenmatrassen. En dat is wat de blanke man en vrouw in Vlaanderen niet aanvaardt.
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik straks ga neuken met een hoer dan ben ik verplicht om ze als hoer te behandelen, ik moet ze tenslotte toch betalen?
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen dan besluiten dat vrouwen nooit door allochtonen worden lastig gevallen.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() dat zeg ik ook niet he, slimmeke.
|
![]() |
![]() |