![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo hoort het te zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ga je niet ongelijk geven, maar godsvrede lijkt mij iets voor de VVB, die al jaren een leven leidt dat in de buurt van stille dood komt.
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een partij die partijbelang boven het bereiken van de Vlaamse onafhankelijkheid stelt, kan zich geen Vlaams-Nationalistische partij noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen VB zich nog oppermachtig voelde moesten zij toch ook niet van een Forza Flandria weten. Het zijn alleen partijen in regressie of stagnatie die een pact willen sluiten met een ander. Ik zie ook niet in op welke punten LDD & VB het eens zouden kunnen zijn. Ik betwijfel ten sterkste of LDD wel voor een onafhankelijk Vlanderen staat en rasistisch of conservatief ook niet. Dus wat bindt hen,....de grote mond van hun voormannen misschien? Btw: wedden dat LDD volgend jaar minister heeft in de Vlaamse regering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() Vandaag wordt het Vlaams Belang terug gelinkt, terecht of onterecht met the Blood & Honour concerten, dat is een van de hoofdredenen dat een samenwerking met het Vlaams Belang moeilijk is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Omdat hij, net als mij, niet in één partij/kartel of zelfs regering, met mensen als Filip Dewinter wil zitten. Nog liever 100 jaar België dan 1 dag zulke politici aan de macht.
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben geen Dewinter fan, maar als ik Vlaanderen kan afkopen met 1 dagje Dewinter aan de macht, no problem.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 27 oktober 2008 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Inderdaad, de grootste vijand die Vlaanderen tegenkomt opweg naar onafhankelijkheid is de Vlaming zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() een partij die in Nederland 25% van de stemmen haalt zit bijna ongetwijfeld in de regering en levert hoogst waarschijnlijk de Minister-president.
In België verdwijn je dan in een cordon sanitaire. Vreemde gang van zaken, er vanuitgaande dat die 25% niet allemaal ongrondwettelijke racisten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() omdat de Vlaming hierbij het meeste te verliezen heeft natuurlijk...
Laatst gewijzigd door jogo : 28 oktober 2008 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het VB is een unicum in Europa, in de zin dat zij nooit bomaanslagen enz gepleegd hebben (vergelijk maar eens met hun eerder linkse tegenhangers als de ETA of de IRA). Bovendien: hoe ziet u dat dan precies? Nadat het VB aan de macht komt gaan ze wetten stemmen om de andere partijen buiten de wet te stellen of zo? Oeps ze hoeven die wetten niet eens te stemmen, dat hebben de 'democraten' al voor hun gedaan. Simpelweg een kwestie van het CGKR en de justitie nu met hun mannetjes te gaan bevolken en klaar is kees. Ik kan me perfect inbeelden dat met de huidige wetgeving men alle andere politieke partijen kan veroordelen voor 'racisme en discriminatie tegen de vlaming'. Wat is iets als 'positieve discriminatie' anders? Het feit dat er positieve discriminatie 'nodig is', is an sich al diep racistisch. Je zegt dan immers dat bepaalde bevolkingsgroepen dermate achterlijk zijn dat ze niet op een normale manier aan de bak kunnen komen... De tegenstanders van democratie moet je zoeken bij de partijen die het hardst roepen dat zij 'democratisch' zijn, niet bij het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Neen, omdat de gemiddelde Vlaming een laffe smeerlap is.
|
![]() |
![]() |