![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfmoordaanslagen is een exclusief islamitische specialiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Oei, oei, dan mogen kabouterinnetjes zeker ook niet pinnemutsloos het bos in. Want dat is beledigend voor de eer van de kabouters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De strijd tegen religieus obscurantisme is internationaal en moet ook internationaal gevoerd worden. Atheïsten moeten elkaar steunen in deze gevaarlijke wereld i.p.v. elkaar te laten verdelen door de monotheïsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij dienen zich altijd af te dekken met eikebladeren. En op een paddestoel zitten zij natuurlijk altijd achteraan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ik zie dat hij een rode pinnemuts draagt. Kabouter Alwist is het dus alleszins niet. Dat zou ook niet kunnen. Alwist heeft geen PC nodig.
Laatst gewijzigd door system : 10 oktober 2008 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ging het niet om oliebelangen? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Dat is zo bij de woestijnkabouters en bij de polderkabouters rond de streek van Ork. Maar bij de woudkabouters is dit niet altijd het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zelfmoord voor monotheïsten is op zich geen slecht idee. Zoals Zarathustra zei (ik vertaal & parafraseer): "Geloof niet in zij die u bovenaardse beloftes maken (..) Zij die de aarde niet willen, dat zij heengaan!" Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nu, vooraleer ik overweeg toe te treden wil ik graag enkele bijkomende inlichtingen:
1. Erediensten: waar, wanneer, in welke hoedanigheid 2. Positie van de vrouw: boven, onder? 3. Feestdagen 4. Waarden en normen 5. Polygamie toegestaan of niet? 6. Voorwaarden tot de toetreding 7. Verdraagzaamheid tov andere religies 8. Aantal substromingen, en de onderlinge verschillen
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) variabel 3) elke maandag en/of dinsdag 4) zoek het zelf uit 5) variabel 6) het enige echte geloof aanhangen 7) hm, eerder lacherig naar andere heidense religies 8) We werken er aan
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() De parabel van de zwam:
In het begin was er kabouter Alwist hij schiep de eerste zwam Zo, zei Alwist, nu kan ik leunen Toen schiep hij het bier Zo, zei alwist, nu heb ik bier en kan ik leunen De rest maakte hij met een stuk in zijn gezegende muts en dat is er aan te zien Verspreid de boodschap!
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S. Mensen met tuinkabouters zou ik toch aanraden regelmatige controles op explosieven te doen, en vooral de kinderen niet meer in de tuin laten spelen. Voor onze veiligheid moeten we allemaal wat vrijheden opgeven. Het anti-kabouterprogramma op uw PC is reeds gratis bij u geïnstalleerd. We downloaden systematisch de lijst van websites die u bezoekt op zoek naar exploderende tuinkabouters. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 oktober 2008 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar kabouter Wildewist was het niet eens met Alwist. Hij vond bovendien Alwist's muts niet mooi. En hij maakte een nieuwe pinnemuts. Een zwarte. En hij bazuinde in het rond dat hij alleen wist hoe men de echte kaboutermuts moest maken die bovendien gemaakt was uit een speciale soort zwam. Die zwam had hij ontdekt in de Verborgen Tuin. De Verborgen Tuin is een tuin die alleen opperkabouters weten liggen. Zij alleen kennen de toegang. Zelfs de Elfen kunnen die zelden vinden. En Wildewist was zonder twijfel wel zo'n opperkabouter, bijna zeker zo oud als Alwist. Maar eentje dan die in feite jaloers was op de wijze Alwist. Alwist bezat dan ook het Oud Kristallen Vat waar heel oude wijsheden lagen opgeslagen. Daarom wilde Awist macht om beslag te kunnen leggen op het eerbiedwaardige Vat. En hij zette de andere kabouters aan om niet de muts van Alwist te gebruiken maar zijn pikzwarte pinnemuts, die de oude kabouters ook fluisterend wwp-muts noemden. Dat betekende volgens jongere kabouters: wildewistpinnemuts. Laatst gewijzigd door system : 10 oktober 2008 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en, kan u bovenstande staven door er een woord met een paar cijfertjes bij te zetten, verwijzend naar een geschrift. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 oktober 2008 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hewel, ik heb een voortuinkabouter en een veel oudere achtertuinkabouter. De voortuinkabouter heeft me net nog laten zien dat hij zich met zijn leven inzet om intruders tegen te houden. Hij had origineel een speciaal speelgoedharkje vast en daarmee schijnt hij invaders te hebben gecountered: zijn speelgoedharkje is verdwenen en daarbij heeft de sukkel zijn linkerhand verloren! ik vond geen stukjes van het hand, noch van de hark! Alleen daarvoor al vind ik dat iedereen eerbied moet tonen tegenover de voortuinkabouter en daarom staat hij ook aan mijn voordeur. (ZONDER hand en ZONDER hark: ook tuinkabouters hebben recht op respect voor hun minder-validiteit). Mijn achtertuinkabouter is veel ouder en die verstopt zich al decennialang tussen verschillende struiken om enkel in de winter open en bloot te voorschijn te komen! bij hem hebben ze geprobeerd een stuk van zijn muts te eten, want hij heeft daar een gaatje in, nochtans is hij van plastiek (itt de voortuinkabout die van steen is!) Dus denk maar niet dat ze automatisch ontploffen: ze verweren zich tegen de satanistische binnendringers hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 oktober 2008 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeef me mijn paranoia in deze onzekere tijden. Ik wil niet de indruk wekken vooroordelen tegen de kabouterreligie te hebben. Ik zal proberen deze religie niet te discrimineren tegenover andere religies.
|
![]() |
![]() |