![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen oplossing behalve een stok achter de deur hebben, repressief voor in geval van recidive. Ik geloof niet in genezing van een pedofiel, zoals er ook geen genezing bestaat voor mannen die zich aangetrokken voelen tot vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel ouders zouden een wildvreemde volwassen man in huis halen om te babysitten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geldt zo lang die pedo niet naast freespirit gaat wonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk z'n mening maar je opteert dus duidelijk voor Middeleeuwse toestanden. In onze rechtsstaat kan dit niet, wat niet belet dat kans op publieke weerstand tegen de doodstraf van een pedofiel wel eens gering zou kunnen zijn. Maar da's een andere discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kan je ook stellen dat wie uit de echt is gescheiden, omdat hij z'n vrouw heeft mishandeld, verboden zou moeten worden een nieuwe partner te hebben. Circe, ik vrees dat het invoeren van dergelijke verbodsbepalingen een straatje zonder eind wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is vrij duidelijk. De rechtstaat zoals die hier ten lande, maar eenzeer in de meeste zichzelf Westerse noemende landen, wordt ingevuld is een klucht waar de dader meer rechten heeft dan het slachtoffer. Waar de strafmaat eerder op basis van gevangeniscapaciteit en correct linkse principes dan op gerechtigheid wordt bepaald. Een geluk dat het merendeel van de bevolking uit brave dutskes bestaat die zich bij de "rechtspraak" neerleggen omdat ze anders wel eens zwaarder zouden kunnen aangepakt worden dan de originele "vergrijper". Voor fundamenteel zware criminaliteit, waartoe m.i. pedofilie evenzeer mag horen want tenslotte verwoest dergelijk monster gedeeltelijk het leven van slachtoffers en verwanten, kan de strafmaat niet hard genoeg zijn. Mijn conclusie? Het gerecht hier wordt door beroepscriminelen in het lelijk gezicht uitgelachen. De verdedigers van "het kruim van onze maatschappij" lijken mij ofwel wereldvreemd of hebben zelf persoonlijk nog nooit het slachtoffer geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk eerlijk gezegd dat pedofilie een afwijking is waarvan men nooit afraakt. Iemand die aan kleine kinderen zit is in mijn ogen een gevaar voor de maatschappij en zou dus moeten blijven opgesloten worden, ze zouden nooit meer mogen vrij komen. Met verkrachters precies hetzelfde...en in godsnaam dat is toch vreselijk dat een pedofiel terug in zijn buurt van misdaden terugkeert...da's gewoon zelfmoord!
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Pedofielen moet men een spuitje geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat vind ik dan weer te ver gaand...
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik vind wel dat pedofielen en verkrachters niet meer zouden mogen vrijkomen...ik geloof niet dat zo'n mensen kunnen "genezen"...voor andere criminelen ben ik een stuk vriendelijker...
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand als dutroux wordt nu onderhouden met belastingsgeld dat voor een deel betaald word door de familie van zijn slachtoffers. Dat is in mijn ogen voor een tweede keer gestraft worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bedoel je dat iemand die gescheiden is omdat hij zijn vrouw mishandelde, gewoon zijn nieuwe vrouw wèl mag mishandelen? Zoiets als: als pedofiele nonkel de nichtjes heeft verkracht mag hij na het uitzitten van zijn straf aan de neefjes beginnen? Of wat bedoel je nu met je posting? Of bedoel je dat de echtgescheiden persoon - als hij al straf heeft uitgezeten voor het afranselen van zijn vrouw - na zijn straf gewoon terug bij haar in huis moet mogen wonen? Want daar gaat het hier toch om dacht ik: het recht om terug naast je slachtoffer te gaan wonen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 oktober 2008 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |