![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind de 2 minuten regel op zichzelf een van de meest kinderachtige ooit gezien. Waarom trekken ze gewoon geen "echte" minuten af van het loon?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 oktober 2008 om 10:51. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: Ik vermoed dat jij het doet zoals het hoort. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 oktober 2008 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je de mensen iets uitlegt waarom ze iets moeten doen en er niet te betutteld over doet, kun je veel bereiken. gaat zagen over 1 minuut, dat werkt contra-productief.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Toch was er vooreerst geen gemor over het feit dat er een minuut verloren kon gaan voor dit alles.
Ik wacht af tot het moment dat er gaan klagen dat er zijn die slechts 1 minuut vroeger komen en geen 2 minuten zoals zijzelf! (kan de directrice er geen 2 minuten van maken? :de 4 minuten oplossing is geboren)
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 oktober 2008 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Ik vind die 2 minuten juist op zichzelf slippery slope.
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Echt niet?
"Als die hier zomaar ne minuut later komen, waarom niet 10, of een halfuur? Wie weet komen ze zelfs niet meer werken?"
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de realiteit is een paar minuten verschil op toekomen/weggaan niet relevant voor het werk dat moet worden verricht. Iemand kan elke dag een halfuur voor tijd komen en een uur zitten babbelen tijdens twerk, wat dus veel slechter is dan iemand die een minuut voor tijd aankomt en werkt tijdens de werkuren.
Is die paar minuten dan niet belangrijk? Toch wel. Het is een regel. Een afspraak. Daar hoort geen discussie over te zijn. Ze is er om de grens tussen 'normaal' en 'misbruik' eenduidig vast te leggen. Dit is dus allesbehalve een 'slippery slope' discussie. Ze is even belangrijk als de andere afspraken met de werkgever, zoals de dag van uitbetaling.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Maar het dubieuze begint op het moment dat een afgesproken tijdstip aangepast wordt met één minuut. Dat verandert niets aan de productiviteit, geeft misschien enkel het gevoel op te treden en zorgt voor wrevel. Het maakt verder contact met de directie ook zeer stroef in de toekomst. Het is de directie die met een minutenverhaal afkomt en voor zover ik hier hoor enkel dat. Geen afspraken, contact, inhoud werk, ... de norm is gezet en de norm is "minuten".
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 21 oktober 2008 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ik vind dat erg rot van jullie zonder hier namen op te plakken,de quote was maar een aanleiding om nu zo ff te kunnen reageren
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 21 oktober 2008 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Burger
|
![]() Als de directrice het nodig vindt om een mededeling te doen over het verschil tussen 06.59 en 7.00 u, dan is dat een teken dat er iets fameus mis aan het lopen is met de werkethiek in de organisatie. Toen ik de openingspost las kwam spontaan zo'n beeld bij me op van een organisatie waar iedereen 3 minuten voor 5 al rond de prikklok begint rond te hangen om toch maar om 5 u te kunnen uitprikken.
Het zou inderdaad beter zijn mocht het niet nodig zijn dat de directie hier mededelingen over deed. Maar in sommige organisaties is het blijkbaar erg nodig. Blij dat ik daar niet werk met zo'n collega's |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om de overstresste situatie van de dienst een beetje mee te helpen opvangen is en betere uitleg ervoor Nu ja wie het woord VZW heeft uitgevonden zou zich hier ook in schamen hoor,ik werk graag vrijwillig,maar niet zonder daar een beetje dank voor terug te krijgen ![]() En daar is zo een bedrijf van meer dan 500 werknemers soms wel wat ziek in hoor,laat de andere het maar doen want van de directie mag je daar geen dank voor verwachten,terwijl bij mij werken in een VZW(vereneging zonder winstgevend oogmerk) dat juist zou moeten kunnen
![]() |