![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() U geeft dus toe dat u gewoon alles op één hoopje smijt, dat intellectuele eerlijkheid u vreemd is en dat u geen kennis ter zake bezit, laat staan dat zou willen. Goed, dan zal ik voortaan de vakbonden maar gelijkstellen met de communistische partijen en die dan ineens linksen aan Stalin en Mao?
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 13 oktober 2008 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gaat u nu over de VMO beginnen om de aandacht af te leiden van het feit dat NSV géén wapens en dergelijke bijhad ??? Er waren er blijkbaar geen , zelfs geen brandblusser die ze konden gebruiken in geval van brand , die werden immers door de linkse vernielers ook al leeggespoten ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn stuk voor stuk relschoppers en vechtersbazen, of ze nu Were Di, Voorpost of VMO heten, maakt geen enkel verschil.
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ochgottekes, zijn de argumenten op? Nu ja, begrijpelijk dat het wat moeilijk wordt om degelijk te discussiëren op uw leeftijd.
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorpost kwam helemaal niet in de plaats van de VMO, Voorpost bestond al meer dan 5 jaar voor de VMO veroordeeld en ontbonden werd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jammaar, wacht eens even, jij zei dat er foto's waren ![]() Trouwens, zoals we hier al gehoord hebben zijn er héél veel foto's gemaakt (veel flitsen), waarom hebben we die dan nog niet te zien gekregen? Zoiets zouden we nochtans snel door onze strot geduwt krijgen. Ik verschiet er trouwens weer niet van dat jij, Groentje, toevallig weer iemand kent die neutraal is en alles gezien heeft ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is wel dat heel wat oud VMO'ers hun gading gevonden hebben in Voorpost. Luc Vermeulen is één van hen.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heb je ook verder gelezen dan mijn aanspreking? Of ga je mijn vraag ontwijken?
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 oktober 2008 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tja, uw Belgie vond het nodig om de VMO te verbieden hé, met een van de pot gerukte aanklacht van privé-militie dan nog ! (en dat terwijl er nooit met wapens geoefend werd, toch één van de voorwaarde om van een privé-militie te kunnen spreken ... zoniet kan je elke muziekkapel verbieden) Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2008 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() ah geef dan eens een (liefst juridische) bron die de VMO aan wapens linkt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() want dat mag toch ook wel eens ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NSV en Voorpost is even groot krapuul, met een even extremistische overtuiging.
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
goed dat we de vakbongt nog hebben om op te komen voor de vrijheden van de burgers hé Piet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Die geloven eerder indymedia en andere linkse kutsites ipv uit te zoeken wie voor wat staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij trouwens af hoe "gelukkig" de vlaamse beweging is met het uitschot van Voorpost en NSV .
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt ik heb gelijk, t is allemaal crapuul en viva de vakbongt en op den duur geloofde dat hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dan wel zeggen dat "la face cachée du Vlaams Blok" "linkse" propaganda is, de beelden die erin voorkomen zijn niet gemanipuleerd en liegen niet.
![]() |