Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2009, 12:10   #61
frank1234
Gouverneur

Standaard

[quote=artisjok;4438818]Is je stelling dan; de CD&V stond het toe; dus moeten we betalen voor de grillen en fratsen van de CD&V?

QUOTE]

ja, moet jij niet betalen voor al dat achterlijks dat hier in belgie gebeurt??
moet jij niet betalen voor al die regeringen dat wij hier hebben, en die dan niet kunnen regeren?
moet jij geen miljoenen betalen voor dat belachelijke koningshuis?
...

ik wel. ben ik daar akkoord mee? nee, helemaal niet! kan ik daar iets aan doen? nee (tenzij er een revolutie komt?!)
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 12:17   #62
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Besef jij wel dat deze manifestatie helemaal niet gedragen werd; gewild was door de inwoners van Kortrijk?
En?
Citaat:
Dit was een manifestatie tegen een moskee die er al 15 a 20 jaar is.
En?
Citaat:
Daarom moesten de manifestanten met bussen worden aangevoerd; met vijf man hou je geen betoging.
En?
Citaat:
Deze manifestatie werd Kortrijk in het strot geduwd; en dan mogen we nog eens betalen voor de beveiliging dan deze provocateurs.
Ze mogen voor mijn part die politiebeveiliging laten vallen zodat rechts zelf de beveiliging mag doen.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 19:01   #63
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
En dan zit JIJ hier gvdm zo luid te roepen ik een leugenaar ben en jij hier durft te zeggen ik lieg als ik zeg we zijn bekogelt geweest met stenen,roffllll.
Achja,uw extreem linkse vriendjes hebben u dat vertelt,wauw,wat een objectieve bronnen dit toch zijn niewaar.Je bent een grote grap.
Ik roep niet dat jij een leugenaar bent; ik schreef "Het is een pertinente leugen dat bij de betoging in Kortrijk; het VB werd aangevallen en met stenen werd bekogeld!"

Als je ons wil wijsmaken dat dit wel gebeurde is moeten de verschillende VB-sites en de sites van de vriendjes een gelijkaardig relaas vertellen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 19:05   #64
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Citaat:
Neen; het stoort mij niet enkel omdat het VB de verkiezingsbijeenkomst hield.

Besef jij wel dat deze manifestatie helemaal niet gedragen werd; gewild was door de inwoners van Kortrijk?
Daarom moesten de manifestanten met bussen worden aangevoerd; met vijf man hou je geen betoging.

Deze manifestatie werd Kortrijk in het strot geduwd; en dan mogen we nog eens betalen voor de beveiliging dan deze provocateurs.

Toevallig moest Phillippe DeWinter er ook zijn boek voorstellen. Anders hadden ze geen zaal nodig.
Hebt u al eens even stil gestaan bij al hetgeen (s)links progressief door de brave hardwerkend burger z'n strot probeert te duwen gaande van, multicul (waarvan ze zelf weten dat het gedoemd is te mislukken), grenzen open voor alle mogelijke gelukszoekers (criminelen inbegrepen zoals men al heeft ondervonden), betutteling van allochtonen straatterroristen, chantage aangaande hun hoofddoeken zever enz. enz.

Wat betreft beveiliging en het opdraaien van de burgers van Kortrijk hiervoor. Stoort de inzet van de ordediensten u ook wanneer deze moeten worden ingezet voor de strateb terreur vrij te maken en te houden wanneer door het één of ander crimineel feit een allochtoon tegen de lamp is gelopen. Stoort het u ook wanneer een bijeenkost (s)linkse hun symphatie niet heeft en ze deze willen gaan verstoren men de ordediensten moet inzetten? Al deze inzet van ordediensten wordt betaalt door de burger.

Dus indien het één u stoort, het ander ook?
Is dit het enige wat je kan bedenken als excuus? Anderen doen het; dus het VB mag het ook!

In Kortrijk is er geen terreur; dus dacht het VB er voor te moeten zorgen.
Oud 13 november 2009, 19:09   #65
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frank1234 Bekijk bericht
ja, moet jij niet betalen voor al dat achterlijks dat hier in belgie gebeurt??
moet jij niet betalen voor al die regeringen dat wij hier hebben, en die dan niet kunnen regeren?
moet jij geen miljoenen betalen voor dat belachelijke koningshuis?
...

ik wel. ben ik daar akkoord mee? nee, helemaal niet! kan ik daar iets aan doen? nee (tenzij er een revolutie komt?!)
Overdrijf je niet een beetje?
Ik betaal belastingen; en ga niet altijd akkoord hoe die weer uitgegeven worden.
Moet ik daarom erbij nemen dat ik als inwoner van Kortrijk ook nog voor de verkiezingsmeeting van het VB moet betalen? Ze krijgen toch ook dotaties. Dat ze het zelf betalen.
Oud 13 november 2009, 19:11   #66
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen; het stoort mij niet enkel omdat het VB de verkiezingsbijeenkomst hield.

Toevallig moest Phillippe DeWinter er ook zijn boek voorstellen. Anders hadden ze geen zaal nodig.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
En?
En?
En?
Ze mogen voor mijn part die politiebeveiliging laten vallen zodat rechts zelf de beveiliging mag doen.
Begrijp je er niets van of doe je alsof?
Oud 13 november 2009, 20:07   #67
Odoric
Partijlid

Standaard

Citaat:
Is dit het enige wat je kan bedenken als excuus? Anderen doen het; dus het VB mag het ook!

In Kortrijk is er geen terreur; dus dacht het VB er voor te moeten zorgen.
Nog nooit uitgeweest in Kortrijk blijkbaar...
Oud 13 november 2009, 20:51   #68
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik roep niet dat jij een leugenaar bent; ik schreef "Het is een pertinente leugen dat bij de betoging in Kortrijk; het VB werd aangevallen en met stenen werd bekogeld!"

Als je ons wil wijsmaken dat dit wel gebeurde is moeten de verschillende VB-sites en de sites van de vriendjes een gelijkaardig relaas vertellen.
Dan zitten ze fout;men heeft ons weldegelijk aangevallen alleen heb ik duidelijk gezegt het gelukkig allemaal niet erg was dankzij het strakke optreden van de politie,daardoor konden ze nauwelijks wat doen en ze werden ook door bepaalde allochtonen zelf grotendeels in toom gehouden,dat klopt.
Dat ze niet met stenen gegooit is bullshit,ze hebben wel degelijk met stenen gegooit,ik en andere die op max 1meter van mij liepen hebben er op ons gehad.Gelukkig waren het geen grote of zware stenen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2009, 20:51   #69
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Tochwel; ik woon en leef in Kortrijk.
Oud 13 november 2009, 20:52   #70
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Ik wel,zit vol mee moslims.
Oud 13 november 2009, 20:53   #71
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Tochwel; ik woon en leef in Kortrijk.
Post 58 snel overgeslaan artisjok?Juist,je hebt er geene weet van van wat ik in die post heb gezegt.Ik ga daar trouwens ook niet verder meer op ingaan,tijdverlies.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 13 november 2009 om 20:54.
Oud 13 november 2009, 20:57   #72
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan zitten ze fout;men heeft ons weldegelijk aangevallen alleen heb ik duidelijk gezegt het gelukkig allemaal niet erg was dankzij het strakke optreden van de politie,daardoor konden ze nauwelijks wat doen en ze werden ook door bepaalde allochtonen zelf grotendeels in toom gehouden,dat klopt.
Dat ze niet met stenen gegooit is bullshit,ze hebben wel degelijk met stenen gegooit,ik en andere die op max 1meter van mij liepen hebben er op ons gehad.Gelukkig waren het geen grote of zware stenen.
Dan moet je gaan klagen bij het VB en hun rechtse vriendjes dat ze eenzelfde verhaal ophangen.
Oud 13 november 2009, 21:27   #73
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan moet je gaan klagen bij het VB en hun rechtse vriendjes dat ze eenzelfde verhaal ophangen.
Ik heb deze niet gelezen.
Oud 14 november 2009, 16:07   #74
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Post 58 snel overgeslaan artisjok?Juist,je hebt er geene weet van van wat ik in die post heb gezegt.Ik ga daar trouwens ook niet verder meer op ingaan,tijdverlies.
Daar had ik niet op geantwoord omdat ik het verband niet zie.
Maar omdat je er op staat.
Oud 14 november 2009, 16:07   #75
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan jij mij eens vertellen waarom mijn geld naar de walen gaat,
Wat is het verband? Kwam het VB betogen tegen de Walen?
Citaat:
waarom mijn ged naar moskeeen gaan die hier worden gesubsidieert,waarom mijn geld naar de renovatie gaat en naar imams die met mijn geld betaalt worden?
De Islam is een erkende godsdienst; en kan zoals de andere levensbeschouwingen onder voorwaarden een subsidie krijgen. Maar ik wist niet dat het VB tegen deze subsidiëring kwam betogen. Dan had ze een ander parkoer moeten afleggen; met enkel Katholieke en een Protestantse kerk.
Citaat:
Een imam zoals in kortrijk die hier al meer dan 10jaar woont en nog steeds geen nederlands kan,oeps,dat wist je alweer niet niewaar,yep,de imam in die moskee waar we tegen betoogt hebben kan geen fluit nederlands en woont hier al meer dan 10jaar lang.Ook zijn ze niet in orde met bepaalde verguningen,ik meende het bouwvergunningen en dergelijke waren en die dan maar door de vingers worden gezien,rofflll.
Als jij een extra tuinhuisje bij je thuis bouwt en ze zien het of iemand geeft je aan dan zal je wel weten wat je te doen zal staan;yep,het tuinhuizeke mooi afbreken en een forse boete bovenop.
Geen fluit Nederlands is wat overdreven.Hij spreekt inderdaad Arabisch en Frans; en weinig Nederlands. Toevallig wil de moskee met de subsidie ook Nederlandse les organiseren. Maar dat wil het VB niet.
Ik weet niet dat ze niet in orde zijn met een bouwvergunning. Wat is er mis met de bouwvergunning?

Maar ik denk dat ook dit niet van groot belang is; tenzij je wil beweren dat het VB enkel betoogt tegen de ene Moskee en niet tegen een andere.

Ik heb nogal sterk de indruk dat het VB betoogt tegen iedere Moskee; dat ze tegen iedere Moslim is; zonder onderscheidt.

Blijft natuurlijk mijn vraag waarom de inwoners van Kortrijk moeten betalen voor de verkiezingsmeeting van het VB.

Aangezien jij een deelnemer was; kan je me vertellen of het VB de boodschap van de buurtbewoners, (de affiches "zonder haat straat" en "ik zie u graag") begrepen heeft en er rekening mee zal houden?"
Oud 18 november 2009, 13:28   #76
artisjok
Banneling

Standaard

Marlboro, je vraagt een repliek, je krijgt er één; en toch blijf je stil.
Is er iets dat je niet bevalt?
Oud 18 november 2009, 15:23   #77
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Marlboro, je vraagt een repliek, je krijgt er één; en toch blijf je stil.
Is er iets dat je niet bevalt?
Helemaal niet,het heeft geen zin,jij hebt een rode bril op en die oogkleppen krijg je er toch nooit af.Je haat het vb en je zal net zoals anderen hier nooit eens objectief kunnen reageren.
Oud 18 november 2009, 15:35   #78
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Helemaal niet,het heeft geen zin,jij hebt een rode bril op en die oogkleppen krijg je er toch nooit af.Je haat het vb en je zal net zoals anderen hier nooit eens objectief kunnen reageren.
Wat staat er in bericht #75 dat gekleurd of subjectief is.

Het is natuurlijk lastig reageren; wanneer ik je argumenten kan wegvegen; dankzij de houding van het VB zelf.
Oud 18 november 2009, 15:45   #79
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat staat er in bericht #75 dat gekleurd of subjectief is.

Het is natuurlijk lastig reageren; wanneer ik je argumenten kan wegvegen; dankzij de houding van het VB zelf.
wahahaha,jij wegvegen,jij hebt hier nog nooit wat weggevegen.

Iedereen weet hier wie de vb haters zijn dus kom niet liegen.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 18 november 2009 om 15:46.
Oud 18 november 2009, 15:58   #80
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wel,zit vol mee moslims.
Als er een God bestaat verandert hij jou hopelijk ooit op een mooie lentedag in een moslim.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be