![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Gouverneur
|
[quote=artisjok;4438818]Is je stelling dan; de CD&V stond het toe; dus moeten we betalen voor de grillen en fratsen van de CD&V?
QUOTE] ja, moet jij niet betalen voor al dat achterlijks dat hier in belgie gebeurt?? moet jij niet betalen voor al die regeringen dat wij hier hebben, en die dan niet kunnen regeren? moet jij geen miljoenen betalen voor dat belachelijke koningshuis? ... ik wel. ben ik daar akkoord mee? nee, helemaal niet! kan ik daar iets aan doen? nee (tenzij er een revolutie komt?!) |
|
|
|
|
|
#62 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je ons wil wijsmaken dat dit wel gebeurde is moeten de verschillende VB-sites en de sites van de vriendjes een gelijkaardig relaas vertellen. |
|
|
|
|
|
|
#64 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
In Kortrijk is er geen terreur; dus dacht het VB er voor te moeten zorgen. |
||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik betaal belastingen; en ga niet altijd akkoord hoe die weer uitgegeven worden. Moet ik daarom erbij nemen dat ik als inwoner van Kortrijk ook nog voor de verkiezingsmeeting van het VB moet betalen? Ze krijgen toch ook dotaties. Dat ze het zelf betalen. |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Partijlid
|
Nog nooit uitgeweest in Kortrijk blijkbaar...
|
|
|
#68 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat ze niet met stenen gegooit is bullshit,ze hebben wel degelijk met stenen gegooit,ik en andere die op max 1meter van mij liepen hebben er op ons gehad.Gelukkig waren het geen grote of zware stenen. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banneling
|
Post 58 snel overgeslaan artisjok?Juist,je hebt er geene weet van van wat ik in die post heb gezegt.Ik ga daar trouwens ook niet verder meer op ingaan,tijdverlies.
Laatst gewijzigd door Marlboro : 13 november 2009 om 20:54. |
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet niet dat ze niet in orde zijn met een bouwvergunning. Wat is er mis met de bouwvergunning? Maar ik denk dat ook dit niet van groot belang is; tenzij je wil beweren dat het VB enkel betoogt tegen de ene Moskee en niet tegen een andere. Ik heb nogal sterk de indruk dat het VB betoogt tegen iedere Moskee; dat ze tegen iedere Moslim is; zonder onderscheidt. Blijft natuurlijk mijn vraag waarom de inwoners van Kortrijk moeten betalen voor de verkiezingsmeeting van het VB. Aangezien jij een deelnemer was; kan je me vertellen of het VB de boodschap van de buurtbewoners, (de affiches "zonder haat straat" en "ik zie u graag") begrepen heeft en er rekening mee zal houden?" |
|||
|
|
|
|
|
#76 |
|
Banneling
|
Marlboro, je vraagt een repliek, je krijgt er één; en toch blijf je stil.
Is er iets dat je niet bevalt? |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Banneling
|
Helemaal niet,het heeft geen zin,jij hebt een rode bril op en die oogkleppen krijg je er toch nooit af.Je haat het vb en je zal net zoals anderen hier nooit eens objectief kunnen reageren.
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is natuurlijk lastig reageren; wanneer ik je argumenten kan wegvegen; dankzij de houding van het VB zelf. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iedereen weet hier wie de vb haters zijn dus kom niet liegen. Laatst gewijzigd door Marlboro : 18 november 2009 om 15:46. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Minister-President
|
|
|