![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen subjectief en liegen/manipuleren. Ik ben ook al door de vrt gemanipuleerd geweest en daar was ik ook redelijk kwaad om. Subjectiviteit is net iets anders: je geeft de dingen weer vanuit een bepaald standpunt van iemand. Het geval dat jij aanhaalt is gewoon bedrog.
Dit gaat trouwens om reportages en documentaires. Het tv nieuws is andere koek: in dat half uur is er geen tijd om elk onderwerp op verschillende subjectieve manieren te belichten, dus moet het beeld zo ruim en omvattend mogelijk zijn. En daar loopt het bij de vrt wel mis. Enfin, bij andere zenders ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De compleet eenzijdige, beschamend subjectieve Obama-campagne die op die staatszender 'nieuws' wordt genoemd, is van alle journalistieke deontologie ontdaan. Platte demagogie, een democratie onwaardig. Als MacCain 10% van de coverage van Obama heeft gehad op de vrt, zal het véél zijn. En w�*t er dan nog van de republikeinse kandidaten is uitgezonden, is van een dergelijk soap-niveau (de prijs van hun kleding, o.a.) dat ik er van plaatsvervangende schaamte met kromme tenen naar kijk. Blij dat ik geen journalist meer ben, het beroep wordt door het zootje daar volledig naar de verdommenis geholpen. Massaal C4's uitdelen aan de Reyerslaan en van nul opnieuw beginnen. Dat is het beste wat de Raad van Bestuur van het Instituut kan doen.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Man wat een afgang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Morgen niet. Goed lezen wat er staat.
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
..."dat u morgen de Lotto wint". Hopelijk maakt u er geen gewoonte van om quotes te verdraaien.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() 'K zal het eens uitleggen, want dit is blijkbaar te hoog gegrepen: morgen is er geen Lottotrekking, dus de kans is nihil.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén op twee dus. Ik kan er ook niet aan doen dat jij geen talent voor wiskunde en logica hebt eh. |
|
![]() |
![]() |