![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zondag is het ICC weeral te klein...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Weet je wat, stap op je werk eens naar de financiële dienst (bij voorkeur naar iemand die niet vakbondsgezind is) en laat die het document eens bestuderen. Hij/zij zal je kunnen zeggen dat een bedrijfsrevisor nooit een jaarrekening kan goedkeuren als er maar het minste vermoeden van gesjoemel is. Hij/zij zal je kunnen duidelijk maken dat dit een resultatenrekening is van de uitbetalingsinstelling en niets maar dan ook niets te maken heeft met de eigen middelen van de betrokken vakbond. Die boekhoudingen moeten, op last van de wetgever, strikt gescheiden worden. Indien daar een vermenging zou zijn zal en kan de revisor niet goedkeuren (en dat zijn geen vakbondsvriendjes hé, die revisoren). Hij/zij zal je kunnen uitleggen dat de inkomsten duidelijk onvoldoende zijn om de personeelskost te kunnen dekken. Zoals ook uitgelegd door de betrokken vakbond. Voor zover ik weet geven vakbonden intensieve trainingen aan hun afgevaardigden om jaarrekeningen te leren lezen. Vraag eens aan Marie-Rosse of ze je dat ook eens wil leren. Alhoewel ik betwijfel of ze er zelf iets van snapt. Want nu ik, voor de eerste maal, dit document zie vind ik de uitspraken van de vakbondscel niet alleen grof, het is pure laster.
De gewone man, ALTIJD de gewone man ! Laatst gewijzigd door kunstenaar : 26 oktober 2008 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
KPMG zal zich niet snel wagen aan laster. Grof ? tja...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 26 oktober 2008 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nogmaals, leer een jaarrekening lezen of haal er iemand bij die het kan. Je moet al van héél slechte wil zijn om in dit document gesjoemel te ontdekken. Nu, ik heb mijn mening geventileerd. Wentel je voor mijn part verder in jullie gevoel van ' we hebben die vakbonden een k... afgedraaid'. Roep nog eens goed in het ICC, 't zal deugd doen. Ik dacht eerlijk waar dat de vakbondscel iets ernstigs ontdekt had. Meer dan lucht komt er weer niet uit. Stinkende lucht weliswaar en die komt duidelijk niet vanwege de betrokken vakbond. Kunstenaar out.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zelfs kunstenaars erkennen dat... Dus da's opgelost... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en bovendien : toch minstens één iemand binnen de vakbond vindt dat rapport te belangrijk om zo maar in een schuif of achter een kast te laten vallen ... hebben jullie de mol al trouwens ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Wanneer je hun lunches en diners met de beau monde van België meerrekent zitten ze zeker boven een reguliere full time ...
![]() |
#70 |
|
![]() ²
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sinds de boekhoudcrisis een jaar of twee geleden in de States ... laat elke revisor bij aanstelling een 'opdrachtbrief' tekenen waarin de revisor zichzelf én zijn kantoor volledig indekt tegenover mogelijke malafide gegevens verstrekt door de opdrachtgever waardoor zijn akkoord achteraf niet accuraat zou blijken ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(en ja ik vind tssn de 4 en 5 netto verloning ook aan de lage kant) ik denk dan ook in de richting van riant opgezetten onkostenvergoedingen (die fiscaal veel interessanter zijn voor beide partijen ... nog iets waar je in een vakbond wel eens een ethisch vraagtegen bij zou kunnen plaatsen) ps en dan de demagogie van bvb Kunstenaar die een 'wagen met chauffeur' omschrijft als een firmawagen ![]() pps of de plotse principiele houding tegen de ambtenarij (ik dacht dat het spherelike was)(vakbonden organiseren die uitbetaling goedkoper dan de overheid) ![]() zich weren als een duvel in een wijwatervat is hier geheel van toepassing geloof ik ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Ze vullen hun zakken door van tijd tot tijd eens een evenementje te organiseren waar de vakbondstop op kickt, zowat elke factuur die later volgt voor de meest waanzinninge kosten wordt goedgekeurd.
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wel straf dat je hier nog durft posten, ik was in uw plaats al lang van schaamte in de grond gekropen. maarja, ik ben dan ook niet zoveel gewoon als jij qua afgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() mss kruip jij rap in de grond hé Mitgard ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Daarenboven mogen we andere zaken ook niet vergeten: - bruto loon -> netto loon => 50% ??? wat trekken ze zo al niet af van de belastingen? - bijomend gratis tarief openbaar vervoer? - persoonlijke aandelen dexia? - lid van raad bestuur allerlei nevenorganisaties? - vergoedingen als gastspreker?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 27 oktober 2008 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is niet moeilijk met uw pamper... Maar uw afgaansel stinkt wel duizendmaal meer dan het mijne... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Vreemd dat je deze post dan over het hoofd gezien hebt. http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=17
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |