![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hehe! Merci Wolf. Ben content om te zien dat 'r mensen zijn die wél begrijpen waar het om gaat. Door steeds alles aan die linkse ballen te moeten uitleggen zou je beginnen te denken dat je de enigste bent met ogen in het hoofd. In elk geval Filosoofje is precies niet geneigd om op m'n voorstel in te gaan. hehe. Die gasten weten maar al te goed wat er gebeurd, net als onze politiekers. Ze hebben gewoon een andere agenda. En als er daarvoor Vlaams bloed moet vloeien... Dan is dat maar zo. Fuck 'm. De zwartzakken.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Correctie 't is Pianootje dat niet op 't voorstel schijnt in te gaan. Kwestie van correct te zijn.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin White Powertrash.... faust en Skrewdriver... Op deze site gevonden, je tekst:White Aryan Resistance Click here if you are a RACIST www.resist.com/ - 2k - Cached - Similar pages Als je mocht problemen krijgen met andersgekleurde medemensen, sta ik aan HUN kant, NIET aan de jouwe ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() File rerror BG102
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() "Panzerfaust en Skewdriver...
op deze site gevonden, je tekst:White Aryan Resistance Click here if you are a RACIST www.resist.com/ - 2k - Cached - Similar pages Als je mocht problemen krijgen met andersgekleurde medemensen, sta ik aan HUN kant, NIET aan de jouwe " Filoe en Pianoman, 't is niet omdat ik een skrewdriver-tekst gebruik dat ik 'n skinhead ben. Waar het wel om gaat is dat die tekst verdomd goed stelt wat er aan het gebeuren is. PUNT. Nu, ik denk niet dat U aan mijn kant gewenst bent, indien ik problemen krijg met andersgekleurden. U behoort naamelijk tot het ras van dezen die hun kont draaien in de richting van de sterkste... Niet echt de makker die we nodig hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ventje, ik woon al in migrantenbuurten sinds 1970... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar daarom is al wat wij zeggen/schrijven niet minder waar zenne. Heb ook jaren tussen de mgranten gewoond, onder hetzelfde dak, dus ik weet heel goed hoe ze (over ons 'les petits belges') denken.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik van 1957 filo en ik kan u zeggen dat ze in alle opzichten niet willen aanpassen,en dit om hun belachelijk geloof.
![]() |
#74 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik leefde daar ook, toen, dan ben ik voor 30 jaar in een antwerpse migrantenbuurt gaan wonen, en nu woon ik er terug... ![]() Als je boel zoekt krijg je boel, behalve midden in de sahara of zo Ik zoek geen boel, ik krijg geen boel, zo simpel is 't... Als een snotaap 't uithangt, dan behandel ik hem als een [size=4]snotaap[/size], niet als een volwassen soldaat van een bezettingsleger, zoals jij dat schijnt te zien in je bijna paranoïadroompjes... Bij mij of mijn vrouw werkt dat altijd. Mijn zoon is vanaf de kleutertuin naar een eerst half, later volledig gekleurde school geweest. Ja, Hij heeft er ook wat Turks en Arabisch(Berbers) bijgeleerd. ![]() Als je natuurlijk hetzelfde haantjesgedrag als sommigen adopteert kan je in conflict geraken. Pak de zaken ofwel met humor ofwel van bovenaf aan en je hebt géén problemen. Ik pik dit uit de tekst van Tom: Citaat:
Verder heb ik hier al véél van TomB gelezen en hij is duidelijk redelijker en intelligenter dan jij hem voorstelt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() ik snap echt niet hoe iedereen hier zo blind kan zijn voor de problemen die er zich voordoen!!!
Jullie gaan ewoon alles uit de weg en passen jullie aan aan hen.[/quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
UIteindelijk hebben zij hun haantjescultuur en zij de onze (had ik al snel door na een aantal benaderingspogingen). Voor de rest veel show met cabrios en witte trainings. Da zijn zo van die buurten waar ge, zeker op ne schone zomeravond, ni op uw gemak rondloopt. Ik denk dat uiteindelijk onvermijdelijk de clash der culturen er aan komt (lokaal en misschien ook internationaal). Het is trietig maar het zal zo zijn vrees ik. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() België wordt islamrepubliek
"Islam betekent vrede", roepen naïeve apostelen van de multiculturele samenleving nog altijd. Tegen beter weten in. Na de bloedbaden van 11 september in New York en 11 maart in Madrid. Op 13 december 2003 werd in Turkije Muhammed Bastin aangehouden in verband met de bomaanslagen in Instanbul. Daarbij vielen op 15 en 20 november 66 doden en 750 gewonden. Muhammed Bastin is de zoon van Jean-François Bastin, een tot de islam bekeerde Belg die zich tegenwoordig 'Abdullah Abu Abdulaziz' noemt en die aan het hoofd staat van de moslimpartij PCP. Bij de verkiezingen behaalde Bastin in onze hoofdstad meer dan 10.000 stemmen. En dat heeft de man aan het dromen gebracht. De Nederlandse omroep trok naar Brussel en voelde Bastin aan de tand over zijn toekomstplannen. En die laten aan duidelijkheid niets te wensen over. Zo moeten er eigen banken komen en een apart islamitisch onderwijsnet. In afwachting van het ultieme doel: de vestiging van een islamitische staat in België. Op termijn, - korte termijn - aldus een zegezekere Bastin, zal iedereen in België moslim worden. Door de wervende kracht van de islam ... en - als dat nodig is - het nodige duwtje in de rug. "We zullen de mensen laten kennismaken met de islam. En dan mogen ze zelf kiezen. Ofwel vinden ze het goed - en worden ze moslim - ofwel vinden ze het niet goed en dan mogen ze vertrekken." Jawel, u leest het goed. Geef toe: verdraagzame jongens, toch? Bastin laat er ook geen twijfel over bestaan welk lot de vrouwen beschoren is in zijn islamitische heilstaat. "Alle vrouwen zullen een hoofddoek moeten dragen. Uiteraard." Tja, en als ze dat niet leuk vinden, "mogen ze vertrekken" ... Zowat elke veiligheidsdienst in het vrije westen wéét dat vooral 'bekeerde' autochtonen vatbaar zijn voor de lokroep van het moslimfundamentalisme. Bij de ontmanteling van terreurnetwerken, botsen ze steevast op 'bekeerde' westerlingen. Maar in België knijpen we wel een oogje toe. Zodat nog maar eens bewezen werd dat het af en toe verhelderend kan zijn naar de Nederlandse televisie te kijken om te zien wat in ons land maar al te vaak met de mantel der liefde wordt toegedekt.
![]() |
#79 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik hier buiten wandel op een warme zoveravond hangen er soms ook wat allochtone snotapen iets te roken in onze inkomhall: so what? Als je d�*�*r allemaal schrik van moet hebben (en dus aggressief worden), ga dan in boerendorpje wonen en breng je vacanties door aan de kust... of léér er mee leven: Je denkt toch niet echt dat mijn vrouw of ik het tot een vechtpartij zouden laten komen? Met een ferme houding vooral een grote glimlach bereik je veel méér dan met haantjesgedrag, zéker als je weet dat die Ahmed de zoon is van Mehmed en Fatima, waarmee je al eens een vriendelijke babbel slaagt en dat hij wéét dat je het weet! Die cabrio? Toon je geïnteresseerd..., vraag hoeveel PK's , en of hij opgefokt is....(waarschijnlijk alléén de radio, maar de trotse eigenaar zal je zeggen van wel ![]() Véél plezier! ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |