Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2004, 18:39   #61
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Ik klaag ook aan !

Gisteren een vreemdeling in Zaventem die met zijn wagen niet genoeg plaats had, en die al toeteren mij erop wou wijzen vooruit te rijden, omdat meneer beter kon parkeren.
ik was daar maar voor een minuutje, niet vlucht genoeg naar zijn zin omdat ik daar een klant heb afgezet.

Nu ik rij door maar het einde van het luchthaven, en wordt ik toch klem gereden zeker door die vreemdeling stapt uit kom naar mij en slaat op mijn kaak, gelukkig met geen kwetsuren en ben naar de politie in zaventem gereden en klacht neergelegd tegen verkeersagressie. politie zei mij als ik de pv kracht wouw geven dat ik zeker mij moest laten onderzoeken.
ik zei hem ik heb niets, maar kan je geen berisping geven, aan die man, Neen dit gaat naar parket en zonder dokters attest wordt dit waarschijnlijk geklasseerd. ik had geen zin voor nog uren naar de dokter te gaan. ik was aan het werken al zelfstandige

Ik zei dat is wel knap,tegen mijn smoel laten slagen ,dat moet je laten doen! maar als ik moest antwoorden zwartzak dan zou ik een pv hebben voor racisme, begrijpe wie begrijpe kan !

Dit is Belgisch tegen het Belgische volk
Want zoiets zou je met een Belg zeker niet overkomen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 18:40   #62
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Ach, Piano, 't is lente en die mens voelt zijn testosterongehalte stijgen (In 't Vlaams: hij denkt met zijn kl...eurpotloden )
Jij denkt al helemaal niet en testosteron heb je nooit gehad.

Hehe! Merci Wolf. Ben content om te zien dat 'r mensen zijn die wél begrijpen waar het om gaat.
Door steeds alles aan die linkse ballen te moeten uitleggen zou je beginnen te denken dat je de enigste bent met ogen in het hoofd.

In elk geval Filosoofje is precies niet geneigd om op m'n voorstel in te gaan. hehe.
Die gasten weten maar al te goed wat er gebeurd, net als onze politiekers. Ze hebben gewoon een andere agenda. En als er daarvoor Vlaams bloed moet vloeien... Dan is dat maar zo.
Fuck 'm. De zwartzakken.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 18:43   #63
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Citaat:

Hehe! Merci Wolf. Ben content om te zien dat 'r mensen zijn die wél begrijpen waar het om gaat.
Door steeds alles aan die linkse ballen te moeten uitleggen zou je beginnen te denken dat je de enigste bent met ogen in het hoofd.

In elk geval Filosoofje is precies niet geneigd om op m'n voorstel in te gaan. hehe.
Die gasten weten maar al te goed wat er gebeurd, net als onze politiekers. Ze hebben gewoon een andere agenda. En als er daarvoor Vlaams bloed moet vloeien... Dan is dat maar zo.
Fuck 'm. De zwartzakken.

Correctie 't is Pianootje dat niet op 't voorstel schijnt in te gaan. Kwestie van correct te zijn.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
Oud 3 april 2004, 18:49   #64
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
[size=1]Ik klaag de dagdagelijkse Moslim-provocatie in Antwerpen, Mechelen, Brussel, Gent en de rest van de Europese steden aan!

Is het niet om te huilen dat ik, in de hoofdstad van het land waar ik ben opgegroeid, waar mijn ouders en grootouders gewerkt en belastingen betaald hebben, door inwijkelingen scheef bekeken wordt -omdat ik mij in hun stadsdeel durf te begeven-? En dat ik best niet teveel scheef terugkijk of ik heb direkt goed wat ambras en wat lappen tegen mijne smoel? Dat ik op zo'n moment mag zijn wie of wat ik wil en dat ik dan door de macht van het getal nooit mijn gelijk zou halen?

Is het normaal dat ik met mijn -ongesluierd- vrouwke over 't straat loop en dat ze, in mijn bijzijn (seffes hier meer over) door drie Marokkanen in een BMW wordt uitgenodigd voor een partouze?
En het feit dat ze dat in mijn bijzijn doen, bewijst eens te meer waarom het écht gaat... In een oorlog worden verkrachtingen als oorlogswapen gebruikt, niet voor de sex of de kick, maar enkel om aan de vijand te laten zien dat de bezetter kan doen wat 'hij' wil, hij neukt zelfs de vrouwen van de overwonnene... Wat zijn superieure positie toont. De plaatselijke mannen zijn niet meer in staat om hun vrouwen te beschermen.
D�*t is wat die gastjes in hun BMW's doen; ze roepen je vrouw na waar je bijstaat, reageer je, dan zetten ze je direkt met een overmacht aan volk eens goed op je plaats. Reageer je niet, dan ziet je vrouwtje (in hun ogen zou ze dat zo moeten zien) wat een Nerd je eigenlijk wel bent. En zo hebben ze altijd hun slag thuis.
(Iedereen die al eens in een echt gevecht verwikkeld was weet dat één tegen één al niet simpel is, als beide kloten aan het lijf hebben en zich niet laten doen. Maar om tegen drie kereltjes met wat lef ongeschonden uit de strijd te komen moet je toch van goede komaf zijn. En 'drie' is een zeer plausibel getal zenne, meestal heb je met meer af te rekenen)

Ik ben blij dat er af en toe nog flikken zijn, gasten die ondanks dat ze meer en meer door de wet aan handen en voeten gebonden worden, die dat Schorremorie het leven 's zuur maakt.
Want wat jij en het AEL daar op de Meir aan het doen waren, is enkel er toe werken dat het soort mensen waar ik het hierboven over had, zich nog sterker gaan voelen.

U gelooft waarschijnlijk nog in gelijkheid van ras, godsdienst, man en vrouw?
Wel, de vijand niet. Sommige mensen hebben heel andere plannen en vechten met wapens waar wij niet eens meer aan durven denken.
Open Uw ogen toch eens. Aub. Want het is nodig.
Kijk eens in de schooltjes. Onze kinderen vergaat het niet anders dan U en mij zenne. Als mijn zoontje op school een ruzietje heeft met een Marokkaantje, dan heeft hij ruzie met -bijna- heel de klas he!? En dan moet hij inbinden. Punt. Zo basic is het aan het worden zenne. En dat zijn niet enkel mijn kinderen he, ook die van collegae.
Op de scholen leren ze aan onze kinderen dat 'de inwijkelingen stelen, liegen en geweld gebruiken omdat Wij ze slecht hebben opgevangen...etc. Hun kinderen wordt geleerd dat ze beter, sterken en meer waard zijn dan wij, want wij zijn ongelovigen, les petits Belges, losbandig.
Nét daardoor komt het dat een kennis van mij, die leiding geeft op een speelplein, van Marokkaanse jongetjes van 5jaar moet aanhoren 'dat ze niet naar een vrouw luisteren'. En dat is geen éénmalig feit he, die neem ik niet eens op in de statistiek...

Europe what have they got to do to make you come alive?
What has happened to the heritage that once was yours and mine?
A capitalistic economy, the communists roam the streets.
Old people aren't safe outside, what solution do we seek?

Europe awake

We've got to wake up pretty soon, and take our nations back.
The race board, and the traitorous politicians should be sacked.
You can't turn on the TV because you know what you're gonna see,
either moaning immigrants, or the lying Cd&V[/size].
Meneer haalt zijn teksten bij Panzerfaust en Skrewdriver en bij Blood and Honour
Enfin White Powertrash....
faust en Skrewdriver...

Op deze site gevonden, je tekst:White Aryan Resistance
Click here if you are a RACIST
www.resist.com/ - 2k - Cached - Similar pages

Als je mocht problemen krijgen met andersgekleurde medemensen, sta ik aan HUN kant, NIET aan de jouwe
Oud 3 april 2004, 18:57   #65
filosoof
Banneling

Standaard

File rerror BG102
Oud 3 april 2004, 19:01   #66
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Fuck 'm. De zwartzakken.
Ik begrijp u maar al te goed. Aan onze twee forumbompa's zou ik niet teveel woorden vuil maken. Hopeloos!
Oud 3 april 2004, 19:02   #67
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[size=1]
Citaat:
Ik klaag de dagdagelijkse Moslim-provocatie in Antwerpen, Mechelen, Brussel, Gent en de rest van de Europese steden aan!

Is het niet om te huilen dat ik, in de hoofdstad van het land waar ik ben opgegroeid, waar mijn ouders en grootouders gewerkt en belastingen betaald hebben, door inwijkelingen scheef bekeken wordt -omdat ik mij in hun stadsdeel durf te begeven-? En dat ik best niet teveel scheef terugkijk of ik heb direkt goed wat ambras en wat lappen tegen mijne smoel? Dat ik op zo'n moment mag zijn wie of wat ik wil en dat ik dan door de macht van het getal nooit mijn gelijk zou halen?

Is het normaal dat ik met mijn -ongesluierd- vrouwke over 't straat loop en dat ze, in mijn bijzijn (seffes hier meer over) door drie Marokkanen in een BMW wordt uitgenodigd voor een partouze?
En het feit dat ze dat in mijn bijzijn doen, bewijst eens te meer waarom het écht gaat... In een oorlog worden verkrachtingen als oorlogswapen gebruikt, niet voor de sex of de kick, maar enkel om aan de vijand te laten zien dat de bezetter kan doen wat 'hij' wil, hij neukt zelfs de vrouwen van de overwonnene... Wat zijn superieure positie toont. De plaatselijke mannen zijn niet meer in staat om hun vrouwen te beschermen.
D�*t is wat die gastjes in hun BMW's doen; ze roepen je vrouw na waar je bijstaat, reageer je, dan zetten ze je direkt met een overmacht aan volk eens goed op je plaats. Reageer je niet, dan ziet je vrouwtje (in hun ogen zou ze dat zo moeten zien) wat een Nerd je eigenlijk wel bent. En zo hebben ze altijd hun slag thuis.
(Iedereen die al eens in een echt gevecht verwikkeld was weet dat één tegen één al niet simpel is, als beide kloten aan het lijf hebben en zich niet laten doen. Maar om tegen drie kereltjes met wat lef ongeschonden uit de strijd te komen moet je toch van goede komaf zijn. En 'drie' is een zeer plausibel getal zenne, meestal heb je met meer af te rekenen)

Ik ben blij dat er af en toe nog flikken zijn, gasten die ondanks dat ze meer en meer door de wet aan handen en voeten gebonden worden, die dat Schorremorie het leven 's zuur maakt.
Want wat jij en het AEL daar op de Meir aan het doen waren, is enkel er toe werken dat het soort mensen waar ik het hierboven over had, zich nog sterker gaan voelen.

Wel, de vijand niet. Sommige mensen hebben heel andere plannen en vechten met wapens waar wij niet eens meer aan durven denken.
Kijk eens in de schooltjes. Onze kinderen vergaat het niet anders dan U en mij zenne. Als mijn zoontje op school een ruzietje heeft met een Marokkaantje, dan heeft hij ruzie met -bijna- heel de klas he!? En dan moet hij inbinden. Punt. Zo basic is het aan het worden zenne. En dat zijn niet enkel mijn kinderen he, ook die van collegae.
Op de scholen leren ze aan onze kinderen dat 'de inwijkelingen stelen, liegen en geweld gebruiken omdat Wij ze slecht hebben opgevangen...etc. Hun kinderen wordt geleerd dat ze beter, sterken en meer waard zijn dan wij, want wij zijn ongelovigen, les petits Belges, losbandig.
Nét daardoor komt het dat een kennis van mij, die leiding geeft op een speelplein, van Marokkaanse jongetjes van 5jaar moet aanhoren 'dat ze niet naar een vrouw luisteren'. En dat is geen éénmalig feit he, die neem ik niet eens op in de statistiek...

[/size]
Europe awake

either moaning immigrants, or the lying Cd&V.

op deze site gevonden, je tekst:White Aryan Resistance
Panzerfaust en Skewdriver...
Ge kunt ni ontkennen da er in sommige cartoons op die website ne grond van waarheid zit :

Oud 3 april 2004, 19:08   #68
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
[size=2]Ik klaag de dagdagelijkse Moslim-provocatie in Antwerpen, Mechelen, Brussel, Gent en de rest van de Europese steden aan!

Europe awake

either moaning immigrants, or the lying Cd&V[/size].
Meneer haalt zijn teksten bij Panzerfaust en Skrewdriver en bij Blood and Honour
Enfin White Powertrash....
En dat plaatje van Raymond, l'etranger c'est mon ami, heb jij waarschijnlijk al grijs gedraaid.
Oud 3 april 2004, 19:12   #69
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

"Panzerfaust en Skewdriver...

op deze site gevonden, je tekst:White Aryan Resistance

Als je mocht problemen krijgen met andersgekleurde medemensen, sta ik aan HUN kant, NIET aan de jouwe "

Filoe en Pianoman, 't is niet omdat ik een skrewdriver-tekst gebruik dat ik 'n skinhead ben.
Waar het wel om gaat is dat die tekst verdomd goed stelt wat er aan het gebeuren is. PUNT.
Nu, ik denk niet dat U aan mijn kant gewenst bent, indien ik problemen krijg met andersgekleurden. U behoort naamelijk tot het ras van dezen die hun kont draaien in de richting van de sterkste...
Niet echt de makker die we nodig hebben.
Oud 3 april 2004, 19:12   #70
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Fuck 'm. De zwartzakken.

Correctie 't is Pianootje dat niet op 't voorstel schijnt in te gaan. Kwestie van correct te zijn.

Ventje, ik woon al in migrantenbuurten sinds 1970...
Oud 3 april 2004, 19:20   #71
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Al zovaak verhuisd dan dat het buurten zijn?
Oud 3 april 2004, 19:22   #72
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Maar daarom is al wat wij zeggen/schrijven niet minder waar zenne. Heb ook jaren tussen de mgranten gewoond, onder hetzelfde dak, dus ik weet heel goed hoe ze (over ons 'les petits belges') denken.
Oud 3 april 2004, 19:23   #73
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik van 1957 filo en ik kan u zeggen dat ze in alle opzichten niet willen aanpassen,en dit om hun belachelijk geloof.
Oud 3 april 2004, 19:50   #74
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Toen ik als klein bazeke in schaarbeek rondliep hebben ze dat ook ooit eens gevraagd aan mijn mamzel. Die vertelde die mannen lachend dat ze beter hun zuster bleven neuken omdat zij wel eens zou kunnen bijten. Na een paar keren geven die straffe mannen van la bande des canifs het op en kunt ge rustig over 't straat rondlopen.

In de Brabantstraat uw aankopen doen bij hun ma en pa wilt ook wel eens helpen, dan pakt ge er gewoon de kerel die ge kent van tussen en vraagt hem of hij dat thuis ook mag doen van zijn pa, waar ge alle dagen aankopen doet.

And if all else fails kunt ge nog altijd gewoon doorwandelen en de volgende keer als gij met uw kameraden op stap zijt eens goeiedag gaan zeggen op den hoek van 't straat. Wij deden dat gewoonlijk door ene gast alleen te laten gaan die iets in den aard van: ta mere c'est fait baiser par un chameau, et ca ce voit a ta tronche. zei, om ze uit hun tent te lokken, waarna de zes anderen om den hoek komen gestapt. Dan is het op slag gedaan en kunt ge daar gerust mee samenleven.

Als ge natuurlijk gegeneerd blijft doorlopen zonder iets te doen, moet ge niet komen klagen dat ze u een nerd vinden, ge zijt er dan ook ene.
Wat TomB hier schreef is eigenlijk maar van toepassing op een beperkte periode. Immers, 40 jaar geleden waren er in Schaarbeek en elders hier 0,0 Turken of Marokkanen.

Ondertussen hebben ze bijna alle volkswijken van Brussel, Antwerpen, etc. ingepalmd. Nu wonen daar praktisch ook geen autochtone (jongeren) meer.

Waar hij het over heeft is die overgangsperiode van misschien 10 jaar, toen er in die wijken nog én jonge allochtonen én jonge autochtonen leefden. Toen hij jong was en die gasten allemaal persoonlijk kende.

Kom je nu in zo'n wijk dan moet je niet rekenen op hulp van autochtonen als het er op aan komt want al wat daar nog woont aan autochtonen zijn wat arme ouderlingen die geen geld hebben om er weg te trekken of een paar halfgare groenen. Veel hulp zul je daar niet aan hebben.

TomB geeft de moslims graag slaag vandaag. Maar het liefst laat hij dat dan doen door soldaatjes die hij persoonlijk niet kent in een ver land waar hij zelf geen voet zal zetten. Daar moeten ze dan hun leven laten voor zijn profijtjes.
Darwin,
Ik leefde daar ook, toen, dan ben ik voor 30 jaar in een antwerpse migrantenbuurt gaan wonen, en nu woon ik er terug...
Als je boel zoekt krijg je boel, behalve midden in de sahara of zo
Ik zoek geen boel, ik krijg geen boel, zo simpel is 't...
Als een snotaap 't uithangt, dan behandel ik hem als een [size=4]snotaap[/size], niet als een volwassen soldaat van een bezettingsleger, zoals jij dat schijnt te zien in je bijna paranoïadroompjes...
Bij mij of mijn vrouw werkt dat altijd. Mijn zoon is vanaf de kleutertuin naar een eerst half, later volledig gekleurde school geweest. Ja, Hij heeft er ook wat Turks en Arabisch(Berbers) bijgeleerd. Mijn vrouw heeft jaren in een (andere) concentratieschool gestaan.maar niemand van ons heeft er ooit problemen gehad. Gewoon een kwestie hoe je ze aanpakt...
Als je natuurlijk hetzelfde haantjesgedrag als sommigen adopteert kan je in conflict geraken. Pak de zaken ofwel met humor ofwel van bovenaf aan en je hebt géén problemen.
Ik pik dit uit de tekst van Tom:
Citaat:
In de Brabantstraat uw aankopen doen bij hun ma en pa wilt ook wel eens helpen, dan pakt ge er gewoon de kerel die ge kent van tussen en vraagt hem of hij dat thuis ook mag doen van zijn pa, waar ge alle dagen aankopen doet.
D�*t is de intelligente aanpak...
Verder heb ik hier al véél van TomB gelezen en hij is duidelijk redelijker en intelligenter dan jij hem voorstelt!
Oud 3 april 2004, 20:43   #75
Louise
Vreemdeling

Standaard

ik snap echt niet hoe iedereen hier zo blind kan zijn voor de problemen die er zich voordoen!!!
Jullie gaan ewoon alles uit de weg en passen jullie aan aan hen.[/quote]
Louise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 20:54   #76
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Louise
ik snap echt niet hoe iedereen hier zo blind kan zijn voor de problemen die er zich voordoen!!!
Jullie gaan ewoon alles uit de weg en passen jullie aan aan hen.
Erg hé. Wij moeten ons aanpassen aan hun omdat de allahtoontjes niet willen. Een beetje de omgekeerde wereld.
Oud 3 april 2004, 20:59   #77
PlastiekBeertje
Partijlid

PlastiekBeertje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Wat TomB hier schreef is eigenlijk maar van toepassing op een beperkte periode. Immers, 40 jaar geleden waren er in Schaarbeek en elders hier 0,0 Turken of Marokkanen.

Ondertussen hebben ze bijna alle volkswijken van Brussel, Antwerpen, etc. ingepalmd. Nu wonen daar praktisch ook geen autochtone (jongeren) meer.

Waar hij het over heeft is die overgangsperiode van misschien 10 jaar, toen er in die wijken nog én jonge allochtonen én jonge autochtonen leefden. Toen hij jong was en die gasten allemaal persoonlijk kende.

Kom je nu in zo'n wijk dan moet je niet rekenen op hulp van autochtonen als het er op aan komt want al wat daar nog woont aan autochtonen zijn wat arme ouderlingen die geen geld hebben om er weg te trekken of een paar halfgare groenen. Veel hulp zul je daar niet aan hebben.

TomB geeft de moslims graag slaag vandaag. Maar het liefst laat hij dat dan doen door soldaatjes die hij persoonlijk niet kent in een ver land waar hij zelf geen voet zal zetten. Daar moeten ze dan hun leven laten voor zijn profijtjes.
Darwin,
Ik leefde daar ook, toen, dan ben ik voor 30 jaar in een antwerpse migrantenbuurt gaan wonen, en nu woon ik er terug... :)
Als een snotaap 't uithangt, dan behandel ik hem als een [size=4]snotaap[/size], niet als een volwassen soldaat van een bezettingsleger, zoals jij dat schijnt te zien in je bijna paranoïadroompjes...
Bij mij of mijn vrouw werkt dat altijd. Mijn zoon is vanaf de kleutertuin naar een eerst half, later volledig gekleurde school geweest. Ja, Hij heeft er ook wat Turks en Arabisch(Berbers) bijgeleerd. :lol: Mijn vrouw heeft jaren in een (andere) concentratieschool gestaan.maar niemand van ons heeft er ooit problemen gehad. Gewoon een kwestie hoe je ze aanpakt...
Als je natuurlijk hetzelfde haantjesgedrag als sommigen adopteert kan je in conflict geraken. Pak de zaken ofwel met humor ofwel van bovenaf aan en je hebt géén problemen.
Citaat:
Verder heb ik hier al véél van TomB gelezen en hij is duidelijk redelijker en intelligenter dan jij hem voorstelt!
Dat kan allemaal goed zijn. Ik ben ook ooit met veel goede bedoelingen in de armste buurt van Vlaanderen gaan wonen (Gent). Turkse bakkers en olijven, allemaal plezant en goed. Maar daar eindigt de multikul. Ik bedoel dat er verder geen raakvlakken zijn.
UIteindelijk hebben zij hun haantjescultuur en zij de onze (had ik al snel door na een aantal benaderingspogingen). Voor de rest veel show met cabrios en witte trainings. Da zijn zo van die buurten waar ge, zeker op ne schone zomeravond, ni op uw gemak rondloopt.
Ik denk dat uiteindelijk onvermijdelijk de clash der culturen er aan komt (lokaal en misschien ook internationaal). Het is trietig maar het zal zo zijn vrees ik.
PlastiekBeertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 21:16   #78
Weisse Wolf
Minister

Standaard

België wordt islamrepubliek

"Islam betekent vrede", roepen naïeve apostelen van de multiculturele samenleving nog altijd. Tegen beter weten in. Na de bloedbaden van 11 september in New York en 11 maart in Madrid.

Op 13 december 2003 werd in Turkije Muhammed Bastin aangehouden in verband met de bomaanslagen in Instanbul. Daarbij vielen op 15 en 20 november 66 doden en 750 gewonden. Muhammed Bastin is de zoon van Jean-François Bastin, een tot de islam bekeerde Belg die zich tegenwoordig 'Abdullah Abu Abdulaziz' noemt en die aan het hoofd staat van de moslimpartij PCP. Bij de verkiezingen behaalde Bastin in onze hoofdstad meer dan 10.000 stemmen. En dat heeft de man aan het dromen gebracht.

De Nederlandse omroep trok naar Brussel en voelde Bastin aan de tand over zijn toekomstplannen. En die laten aan duidelijkheid niets te wensen over. Zo moeten er eigen banken komen en een apart islamitisch onderwijsnet. In afwachting van het ultieme doel: de vestiging van een islamitische staat in België. Op termijn, - korte termijn - aldus een zegezekere Bastin, zal iedereen in België moslim worden. Door de wervende kracht van de islam ... en - als dat nodig is - het nodige duwtje in de rug.

"We zullen de mensen laten kennismaken met de islam. En dan mogen ze zelf kiezen. Ofwel vinden ze het goed - en worden ze moslim - ofwel vinden ze het niet goed en dan mogen ze vertrekken." Jawel, u leest het goed. Geef toe: verdraagzame jongens, toch? Bastin laat er ook geen twijfel over bestaan welk lot de vrouwen beschoren is in zijn islamitische heilstaat. "Alle vrouwen zullen een hoofddoek moeten dragen. Uiteraard." Tja, en als ze dat niet leuk vinden, "mogen ze vertrekken" ...

Zowat elke veiligheidsdienst in het vrije westen wéét dat vooral 'bekeerde' autochtonen vatbaar zijn voor de lokroep van het moslimfundamentalisme. Bij de ontmanteling van terreurnetwerken, botsen ze steevast op 'bekeerde' westerlingen. Maar in België knijpen we wel een oogje toe. Zodat nog maar eens bewezen werd dat het af en toe verhelderend kan zijn naar de Nederlandse televisie te kijken om te zien wat in ons land maar al te vaak met de mantel der liefde wordt toegedekt.
Oud 3 april 2004, 22:39   #79
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PlastiekBeertje
Citaat:
Darwin,
Ik leefde daar ook, toen, dan ben ik voor 30 jaar in een antwerpse migrantenbuurt gaan wonen, en nu woon ik er terug...
Bij mij of mijn vrouw werkt dat altijd. Mijn zoon is vanaf de kleutertuin naar een eerst half, later volledig gekleurde school geweest. Ja, Hij heeft er ook wat Turks en Arabisch(Berbers) bijgeleerd. Mijn vrouw heeft jaren in een (andere) concentratieschool gestaan.maar niemand van ons heeft er ooit problemen gehad. Gewoon een kwestie hoe je ze aanpakt...

Dat kan allemaal goed zijn. Ik ben ook ooit met veel goede bedoelingen in de armste buurt van Vlaanderen gaan wonen (Gent). Turkse bakkers en olijven, allemaal plezant en goed. Maar daar eindigt de multikul. Ik bedoel dat er verder geen raakvlakken zijn.
UIteindelijk hebben zij hun haantjescultuur en zij de onze (had ik al snel door na een aantal benaderingspogingen). Voor de rest veel show met cabrios en witte trainings. Da zijn zo van die buurten waar ge, zeker op ne schone zomeravond, ni op uw gemak rondloopt.
Ik denk dat uiteindelijk onvermijdelijk de clash der culturen er aan komt (lokaal en misschien ook internationaal). Het is triestig maar het zal zo zijn vrees ik.
Plastiek Beertje, je zegt:
Citaat:
zo van die buurten waar ge, zeker op ne schone zomeravond, ni op uw gemak rondloopt.
Ben je al eens rond 10 u s'avonds door een stadje in opper -Egypte gewandeld, als enige "blanke" tussen kleine Egyptenaren en grote Soedanezen op 't ogenblik dat de straat verlichting compleet uitvalt? Duidelijk niet, anders zou je niet spreken over
Citaat:
zo van die buurten waar ge, zeker op ne schone zomeravond, niet op uw gemak rondloopt....
Deed je dat in Tanger? In Kaïro? In een klein stadje aan de rand van de Sakara met straatverlichting op vier kruispunten van het stadje en niets daartussen. In Izmir (ook met uitvallende verlichting), in Istanboel, in Sökhe, waar nog geen straatverlichting is? Gewoon in Barcelona, in de Barrio Gothico,? Of in Napels, In Santa Lucia? In Villahermosa, in Mexico DF, in de Zona Rosa? Ik stop met de lijst, maar ik kan nog wat door gaan als 't moet...

Als ik hier buiten wandel op een warme zoveravond hangen er soms ook wat allochtone snotapen iets te roken in onze inkomhall: so what? Als je d�*�*r allemaal schrik van moet hebben (en dus aggressief worden), ga dan in boerendorpje wonen en breng je vacanties door aan de kust... of léér er mee leven: Je denkt toch niet echt dat mijn vrouw of ik het tot een vechtpartij zouden laten komen? Met een ferme houding vooral een grote glimlach bereik je veel méér dan met haantjesgedrag, zéker als je weet dat die Ahmed de zoon is van Mehmed en Fatima, waarmee je al eens een vriendelijke babbel slaagt en dat hij wéét dat je het weet! Die cabrio? Toon je geïnteresseerd..., vraag hoeveel PK's , en of hij opgefokt is....(waarschijnlijk alléén de radio, maar de trotse eigenaar zal je zeggen van wel )
Véél plezier! (en die "clash der culturen" is voor niets nodig!)
Oud 3 april 2004, 23:11   #80
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Citaat:

Al zovaak verhuisd dan dat het buurten zijn?
Ja, en dan?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be