![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() De titanic is bijna volgeboekt !
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Kom, kom Piano,
het was lang geleden dat er nog eens zo'n journalistje op die manier op zijn plaats is gezet. Die pretentieuze VRT'ers verdienen dat. En oh ja, als er voor Marie-Rose geen weg terug is (volgens jou dan) dan zal ze des te meer op haar onafhankelijkheid blijven staan, lijkt me. Wat men U miskent, is vaak het meest dierbare! |
![]() |
![]() |
#63 |
Burgemeester
|
![]() Jaja, meeheulen met het vermaledijde blok zorgt ervoor dat je tot het einde der tijden des duivels bent.
Ocharme Marie-Rose, verschiet niet te hard dat er dra enkele hoorns op je hoofd groeien, ook de drietand en de puntige rode staart zullen ongetwijfeld volgen. |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Face it; het Blok groeit dag op dag! Ik zou alvast een enkel ticket naar georgië bestellen als ik jou was, daar hebben ze meer hulp nodig van "democratie-watchers"! |
||
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#68 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Piano , dat je rare gedachtengangen hebt kan ik begrijpen , daar kan je niks aan doen , maar een knappe jonge vrouw zo behandelen.. schaam u man.. hoe laag kunt ge toch vallen ![]() Wat is er nu mis met een politica die , in tegenstelling tot de heer Stevaert, zelf het contact zoekt met de burger? Dat is eens wat anders dan lelijke ouw venten die het niet nodig achten om met hun kiezers te spreken. Ik vind dat ze het heel goed doet. Ik denk dat ze voor een nieuwe frisse wind zal zorgen in het Vlaams Nationalistische kamp. Mijn stem krijgt ze voor Europa.
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
In je signatuur (op PI-forum) teken je met: "liefst een eerlijk beschaafd gesprek!", kan je dat hier ook toepassen?
![]() |
#71 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom kan je eigenlijk wel als onafhankelijke bij het blok en niet bij het vlaams kartel?[/quote]
Ligt wel een beetje moeilijk als statement om je lidmaatschap eerst op te zeggen en dan als onafhankelijke op diezelfde lijst te komen. Is echt zo van 'nu heb ik geen vertrouwen meer in jullie'. Met die onafhankelijk plaats op de VB lijst breng ik gewoon in praktijk wat we altijd gezegd hebben, dat iedereen "programmapunten en voorstellen moet beoordelen op hun inhoud." Kritisch en constructief aan politiek doen en geen drie keer hetzelfde werk laten overdoen omdat het voorstel per toeval van het VB komt. Ik zag het als een verwerpen van het blokkerende Cordon. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Wat houd je tegen om voluit voor het Vlaams Blok te kiezen? Ik bedoel, welke programmapunten stuiten je tegen de borst? Of heb je meer problemen met de strakke structuur of is het wat anders? Als je niet precies het programma kent, kan je bvb al je licht opsteken op mijn website, ik heb daar het 70-puntenplan terug online gezet, dat zoals je weet tot voor een paar jaren integraal deel uitmaakte van het partijprogramma.
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik waardeer dit persoonlijke antwoord zeker en ik heb nooit weggestoken dat ik je vertrek een verlies vond. Maar je had het jezelf véél makkelijker gemaakt als je meteen de knoop had doorgehakt, ik hoop dat je dat toch wel beseft? De partijraad had al twee maanden geleden beslist een kartel met de CD&V aan te gaan, wat voor jou voldoende reden was om te vertrekken zoals je zelf zei. Waarom heb je dan nog twee maanden lang voor ons de schijn opgehouden? Waarom heb je dan twee maanden lang ons gezegd dat je niet wilde opkomen wegens familiale verplichtingen? Ik had het veel geloofwaardiger gevonden als je op 15 februari was opgestapt en naar het Vlaams Blok was gegaan. Die keuze zou ik zelfs gerespecteerd hebben. Maar die twee maanden "vis noch vlees" waren een beetje teveel voor mij en voor de andere N-VA'ers. Niettegenstaande dit alles wens ik je toch veel succes bij je verdere carrière en hoop ik dat je onafhankelijk kan blijven. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() Had geen zin om onder een synoniem te werken.
Natuurlijk weet ik dat er "no way back" is. Er zijn makkelijkere wegen om te bewandelen denk ik. Gewoon meelopen, nek niet uitsteken en als het misloopt snel de straat oversteken. Zo zit ik niet in mekaar. Ik ga ervoor, met vallen en opstaan. En zoals mijn oma zei: "Wie zijn *** verbrandt moet op de blaren zitten". Liever met stempel dan permanent mezelf te moeten verloochenen en standpunten waar je nog achterstaat moeten moeten intrekken. |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Uiteraard niet, u behoort tot dat tenenkrullend irritant soort mensen dat vindt dat het een grijze scalp nodig heeft om "serieus" te zijn en leeftijd graag als gezagsargument bovenhaalt. Uit gebrek aan andere argumenten natuurlijk. |
|
![]() |