![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zien zij dan tòch dezelfde evidentie als de uwe ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg u : absoluut niet. Als u dat niet gelooft, stel dan de vraag zelf eens op een Franstalig forum, bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 30 november 2008 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens moet u mij niet trachten te overtuigen. Tracht de Franstaligen te overtuigen, als u uw gelijk wil halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ken persoonlijk geen enkele Franstalige die het hier niet mee eens is. M.i. heb je onvoldoende voeling met Franstalige Belgen. Internetfora weerspiegelen enkel het aantal extremisten. Afgaande daarop is iedere Vlaming een separatist en elke Waal een rattachist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Ik maak gewoon deel uit van de zeer grote meerderheid aan realisten, Doedelzak.
Diezelfde meerderheid die u dagdagelijks de facto bewijst dat u deel uitmaakt van een zeer kleine en onbetekenende minderheid. Dat belet niet dat u gerust mag blijven dromen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is best mogelijk dat u geen enkele Franstalige kent, die het met één en ander oneens is ; misschien kent u weinig of geen Franstaligen persoonlijk. Ik zal en wil u mijn parcours personnel niet onthullen, maar wil van mij aannemen dat ik dagelijks en reeds gans mijn leven niet enkel voeling heb met Franstaligen (ook Belgen, vanzelfsprekend), maar er zelfs deel van uitmaak, ondanks mijn Vlaamse roots. Meer ga ik daar niet over zeggen, maar laat het mij zo stellen : als u met mij een wedstrijdje "voeling hebben met Franstaligen" wil aangaan, hebt u erg weinig winstkansen... Overigens stel ik vast dat u losweg beweert "Internetfora weerspiegelen enkel het aantal extremisten". Bent u dan de enige uitzondering die de regel bevestigt ? Laatst gewijzigd door Hallebarde : 30 november 2008 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als halve franstalige zal u mij nooit betrappen tegen de 'franstaligen' te stoken. Tot zover uw staaltje star denken van de dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Weet u wat, u kan allemaal de boom in!" |
|
![]() |
![]() |