![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij zijn de enige Vlaamse partij die de Vlaamse Leeuw eert op al zijn bijeenkomsten en meetings !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Burger
|
![]() Niets te stokken, gij hebt dat misschien niet gezien en dat komt omdat als ge dat nog niet wist, er meerdere camera's van waaruit beeld wordt doorgezonden. Het beste beeld wordt doorgezonden. En het wordt voor de cameramensen steeds lastiger om nog tegelijk voldoende beelden zonder hindernis aan beelden die interressant voor het koersgeuren zijn te koppelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() De uitspraak van Mark Uytterhoeven is heel terecht: de koers is geen plaats voor politiek nationalisme, want dat is de bedoeling van deze GECONCERTEERDE actie van altijd dezelfde personen. Vlaggengezwaai tijdens een koers moet spontaan blijven. Dat is het niet meer. Het loopt de spuigaten uit met die Vlaamse vlaggen.
Bovendien heeft de Ronde van Vlaanderen niets te maken met het Vlaamse gewest, maar wel met de twee Belgische provincies West- en Oost-Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ben jij soms de regisseur die de Ronde van Vlaanderen in beeld brengt?
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een giller! "Zij zijn begonnen meester!", aldus onze advokaat. "Oog om oog, tand om tand!" Je weet toch hoe ik dit noem? Kronkel kronkel... ![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
trouwens, ben je van brussel afkomstig ? Zo ja ben je geen vlaming , zie eerdere post ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De zwart-gele leeuw was de initiële vlag van de Vlaamse graven. In een latere periode werden er rode klauwen en tong aan toegevoegd, omdat het een heraldische modetrend in gans Europa was om vlaggen te "verfraaien" met ingewikkeldere tekeningen en meer kleurenvariaties. De zwart-gele leeuw werd terug in ere hersteld door Albrecht Rodenbach en diens "Blauwvoeterij"-beweging, aan het begin van deze eeuw en dus lang voordat er sprake was van het Vlaams Blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Maar sinds VU en vlaams blok is die enkelkleurige natuurlijk wel hun symbool geworden ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() meer historie op http://www.ned.univie.ac.at/non/land...e/h1/link2.htm trouwens ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ge gaat de Vlamingen toch niet gaan verklikken bij de meester hé, want anders ga ik mijn vake gaan halen en diene is politieman en diene zal u in de gevangenis gooien zi!! ![]() ![]() ![]() Ten eerste vraag ik me af wat er zo politiek geïnspireerd zou aan zijn. Wanneer een Vlaming zich Vlaming voelt en er ook fier op is en die dan ook uit via het zwaaien van Vlaamse leeuwen, is dat automatisch politiek geïnspireerd? ![]() U bent niet meer dan een verziekte Belg die een soort eeuwige oorlog voert tegen alles wat Vlaams is! Wel dat vind ik ziek en krankzinnig! Maar doe maar op uw gemakske verder hoor, u mag doen wat u wil, maar onthoudt één ding, een Vlaming zal u nooit kunnen temmen!! Vergeet dat niet, nooit! Eens een Vlaming, altijd een Vlaming! En noem ons geen Belgen of Noord-Belgen = wij zijn VLAMINGEN!!
![]() |
![]() |
#80 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |