Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wanneer wordt prins Filip koning?
in 2009 1 2,13%
in 2010 3 6,38%
in 2011 2 4,26%
nooit 41 87,23%
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2008, 10:14   #61
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Albert II is geboren op 6 juni 1934. Hij is dus nu 74 jaar en in niet al te goeie gezondheid. Lang kan het niet meer duren voor men met de levensgrote vraag zal zitten: wat nu? Stel u even de huidige regeringscrisis voor, en dat prins Filip dat allemaal zou moeten beredderen? Dat risico wil toch geen enkele politicus nemen?
Natuurlijk kan het niet lang meer duren, 50 jaar zuipen laat immers sporen na.

Je hoeft gewoon naar zijn gezicht te zien dat doortrokken is van de alcohol, dan weet je toch genoeg.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 16:10   #62
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af of de regelaars van het koninklijk-politiek complex daar eigenlijk mee bezig zijn, en welke scenario's ze in de pijplijn hebben.

Als ze echt zouden overwegen om, bij het overlijden van Albert, Filip op de troon te zetten, dan zou dat erop wijzen dat ze echt wanhopig zijn en eigenlijk het einde van het land aan het voorbereiden zijn.

Vreemd trouwens dat we het voorbije jaar nauwelijks nog iets hoorden van de kroonprins...
Ze weten allemaal dat dat zo goed als zeker het einde van den Belziek betekend, al naargelang de omstandigheden natuurlijk.

Stel u voor dat den Berre vandeweek in volle crisis doodvalt, ... dat wordt lachen, ik garandeer het u .
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 16:13   #63
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Hoe belachelijk dat 31 vd 37 personen hun wensen voor werkelijkheid aannemen.

En ook de andere stemmers stemden dom.

Het is een archi-domme poll, waarin ik helemaal niet stem!

Ik denk dat het binnen 15 a 20 jaar zal zijn: onze huidige Vorst zal het heus nog niet laten afweten!

Misschien zetten ze zelf een dubbelganger in , zoals met Kim dingskes uit Korea, ons huidig regime vertoont gelijkaardige trekjes, dus ik denk wel dat ze aan dergelijk scenario denken eerlijk gezegd.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 16:53   #64
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Misschien zetten ze zelf een dubbelganger in , zoals met Kim dingskes uit Korea, ons huidig regime vertoont gelijkaardige trekjes, dus ik denk wel dat ze aan dergelijk scenario denken eerlijk gezegd.
Niet alleen een dubbelganger voor den Beiren hoor !

Ze hebben al drie dubbelgangers van Flupken den taaien uitgeprobeerd; maar iedere keer dat ze in de media kwamen, braakten ze nonsens uit ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 17:01   #65
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Hoe belachelijk dat 31 vd 37 personen hun wensen voor werkelijkheid aannemen.

En ook de andere stemmers stemden dom.

Het is een archi-domme poll, waarin ik helemaal niet stem!

Ik denk dat het binnen 15 a 20 jaar zal zijn: onze huidige Vorst zal het heus nog niet laten afweten!
Wat voor een koei edde nawer van 't zolder gehaald om als avatar te gebruiken. Amaiamai, dat heeft precies teveel gezopen.

Ti auguriamo buone feste di fine anno.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 16:12   #66
jef
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Och. De propagandamachine is er wel in geslaagd om na koning -morele rots- Boudewijn....
Niet vergeten dat st. Boudewijn de moraalridder die de abortuswet niet wou ondertekenen omdat het tegen zijn principes was een abortus liet regelen (met de goedkeuring van de kardinaal) voor een meisje zwager gemaakt door de Lorre. Bende hypocrieten.
jef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 16:16   #67
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk bericht
Niet vergeten dat st. Boudewijn de moraalridder die de abortuswet niet wou ondertekenen omdat het tegen zijn principes was een abortus liet regelen (met de goedkeuring van de kardinaal) voor een meisje zwager gemaakt door de Lorre. Bende hypocrieten.

Luister naar mijn woorden maar kijk niet naar mijn daden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 16:19   #68
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar je moet dat zien vanuit Bauduin zijn zichtpunt, namelijk, zondaars zijn de beste kristenen.

En de andere moorden bedekken we dan met de mantel der liefde.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 16:29   #69
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hierop zult ge de MaGNiFiCaT nie zien reageren, de woesie
Alles wat niet strookt met de idealen wordt met de mantel der liefde toegedekt niewaar M.? Mensen op straat doodrijden, abortuskes doen, naast de pot pissen,... wreed schone idealen dat die mensen hebben.
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 25 december 2008 om 16:30.
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 17:06   #70
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Dat zal me een vertoning worden. De liefde voor het koningshuis zal in Vlaanderen alleen maar groeien.
Het hangt er maar vanaf van w�*t hij koning word ? Mocht hij nu bvb Koning Van Wallonië worden, zou ik daar niks op tegen hebben. Royaume Wallon, klinkt goed !
barbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 17:06   #71
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet alleen dan mijn beste, dit gold destijds ook voor die verkrachte nonnetjes die wij uit de congo destijds mee terugbrachten....

Eerder een bende moraalridders ....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 17:07   #72
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af of de regelaars van het koninklijk-politiek complex daar eigenlijk mee bezig zijn, en welke scenario's ze in de pijplijn hebben.

Als ze echt zouden overwegen om, bij het overlijden van Albert, Filip op de troon te zetten, dan zou dat erop wijzen dat ze echt wanhopig zijn en eigenlijk het einde van het land aan het voorbereiden zijn.

Vreemd trouwens dat we het voorbije jaar nauwelijks nog iets hoorden van de kroonprins...
Hij houd zich gedeisd, het is een slechte moment om zich te laten opvallen.
barbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 17:08   #73
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

aleee... flup den taaie als 'koninklijk verkenner'... zou toch schone fotootjes opleveren voor de royalisten?
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be