![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dikwijls kunnen die Franstalige grondwetsovertreders dat eigenlijk blijven doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Franstalige grondwetsovertreders, zei je?
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
''Vlaamse'' partijen (sic) die met Franstalige partijen afspraken maken om de grondwet te blijven overtreden dus. ![]() Waar zittten ze nu dat het maar 5 minuten politieke moed vergde om BHV te splitsen? ![]() Weeral iet dat ik kan toevoegen aan mijn nu al uitgebreid archief van valse beloftes van de CD&V. Ik kan haast niet wachten tot de eerste verkiezingsvolders in mijn bus vallen en ik hen eens met hun pinocio neuzen op al hun leugens kan drukken. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 december 2008 om 02:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus is die wel in overtreding ! Er wordt enkel tijd gerokken en gewonnen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() taalwetovertreders zijn ze ook hé !
![]() |
![]() |