Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat met de uitslag van Miss verkiezingen is geknoeid uit politiek belang?
Ja, wellicht 19 41,30%
Nee, onzin! 22 47,83%
Ik twijfel 5 10,87%
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2009, 20:48   #61
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

He, Ik lees: Aantal stemmers: 42. Je hebt al gestemd in deze enquête.

Wanneer en hoe zou ik dan al gestemd hebben?
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2009, 12:29   #62
FDM
Banneling

Standaard

HvR is het prototype van de lakense pion
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2009, 21:58   #63
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Texas Ranger Bekijk bericht
Zopas werden in Belgie en Nederland de nieuwe Missen verkozen en wat daarbij opvalt: beide, Miss Belgium 2009 en Miss Netherlands 2009 zijn beide van Turkse origine!!!

Ik persoonlijk vind dit zeer merkwaardig: mij ga je niet vertellen dat in beide landen precies degenen verkozen worden tot "mooiste van het land" die ondervertegenwoordigd zijn in de wedstrijd, het toeval lijkt mij te groot! Alsof Nederland en Belgie geen "oorspronkelijke" vrouwen heeft die minstens even mooi zijn.

Ik ben dan ook sterk geneigd om te vermoeden dat met de uitslag geknoeid is om de Europese bevolking warm te maken voor de toetreding van Turkije tot de Europese gemeenschap. Zou het niet bijvoorbeeld tot de taken kunnen horen van de Turkse geheime dienst om de televoting zodanig bij te sturen dat deze in het voordeel van de respectievelijke Turkse kandidates uitvalt? (Eventueel met instemming en medewerking van links georienteerde televisie-omroepen of regisseurs/producers/organisatoren). Dit is een kaakslag (en politieke aanslag?) voor onze beider landen.

De Belgische laureate noemt Zeyrep Sever, is 19 en emigreerde pas op haar 11 de naar ons land. Amper 6 jaar later mag ze het kroontje van mooiste van het land op haar hoofd zetten. Haar vriend is de Turkse keeper van de Turkse nationale ploeg. Mij lijkt het alsof ze in de Turkse kolonie Belgie een nieuwe Miss hebben verkozen. De vorige laureate had de Poolse origine, misschien was dit slechts een voorbereiding op een Turkse voor dit jaar, om niet direkt argwaan te ruiken...

Sire, wij hebben geen politici meer en nu ook geen mooie vrouwen meer. En misschien hebben de corrupte politici die ons land zolang hebben geregeerd hier ook schuld aan!

(Foto bovenaan: Miss Belgie 2009, onderaan: Miss Nederland 2009)
En dan? Zij hebben nu eenmaal mooiere vrouwen - dacht altijd dat de Braziliaanse de mooiste waren, niet dus. We gaan over schoonheid toch geen probleem maken zeker! En ons Vlaamse: wel, sorry, dat is eenheidsworst, net zoals het onder de kerktoren past..
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be