![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In tegendeel. En het lullige is: er werd met Geen Woord meer gerept over de 2 Palestijnse kindertjes die door eigen kassam raketten werden gedood. Het was niet bepaald populair nieuws. Maar dat die kinderen in de buurt van die moordtuigen worden opgevoed ipv in scholen is zeker NIET de schuld van hamas hé? ![]() ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 29 december 2008 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee, ik vind het echt walgelijk . Dat meen ik oprecht. ik kan niet begrijpen hoe je zoiets ziekelijk kan neerpennen.
![]() Citaat:
? U beseft miss nu pas wat u heeft gezegd en schaamt zich ...of niet maar het is er wel ERG over en nu tracht u de zaak om te draaien. Dat is miss nog wel erger. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Je interpreteert en haalt uit de context. DAT is pas goor.
EOM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Ik heb het nooit over Leuk gehad en ga u ook aanklagen voor het uit de context halen en laster als u daarmee doorgaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
u doet maar, uw post is duidelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo kennen we u hier allemaal, hé Polly. Nog bedankt voor mijn ban van een maand trouwens. That's the way to go als ge geen argumenten hebt en niet in staat bent te discussiëren.
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De meeste VB leden die ik ken(zijn wel niet meer dan 10) zijn pro-Israel;maar ik denk dat het eerder te maken heeft met hun anti-Moslim houding. Dedecker zei enkel dat hij als Gazza inwoner wrs ook een zelfmoordaanslag zou plegen maar geeft beide kanten schuld aan het conflict. Trouwens iedereen heeft het hier over de weinige aantal slachtoffers langs de Israelische kant en de "niet-gevaarlijke raketten" die beschoten worden. Ten eerste kosten raketten massa geld(die voor andere zaken besteed kan worden) en worden die niet als sport beschoten. Ten 2de ,als ze beter mikken verwoesten ze huizen en vermoorden ze mensen mee.In ieder geval maken ze het leven aan de overkant kapot mee. Een verre familied van mij moest met al zijn kleine kinderen heel de Shabat opgesloten zitten in hun bunker van 6 vierkante meter. Beide kunnen momenteel niet gaan werken,de raketten blijven regenen in hun omgeving.Ze wonen niet een "nederzetting" maar in een plaats die door iedereen(buiten Hamas) erkend is. Respect aan Abu Mazen(ik neem mijn woorden van gisteren terug) die durft zijn vingers te wijzen richting Hamas. Er is nog altijd hoop.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en hoeveel medewerking heeft Abu Mazen al gehad van de Israelis ? Hoeveel illegale settlements zijn er al ontmanteld in de Westbank ? Hoeveel illegale huizen zijn er in de Westbank al BIJgebouwd tijdens Abu Mazen zijn periode? Als Hamas ooit uitgeschakeld wordt (wat ik niet vermoed) zal Fatah of een andere Palestijnse organisatie als volgende grote terreur groep bestempeld worden. Hamas is mede door Israel grootgemaakt, om de Palestijnen intern te verdelen; Als jood zijnde (waarom u daar fier of beschaamd om moet zijn ontgaat me een beetje) zal u dat niet kunnen ontkennen. van een gewone vlaming.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 29 december 2008 om 23:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Polly, zwijg nu maar een beetje, je bent compleet aan het flippen. Je slaat een ronduit zielig en zelfs belachelijk figuur!
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Was jij het niet die joden goor en beneden alle peil beschreef als 'gassies'? Als het iemand anders was, mijn excuses bij voorbaat. De Israel-Hamas topics gaan zo snel dat het moeilijk is om in alle topics terug te gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
heel eenvoudig als men leest wat er in de Talmus taat ![]() Yebamoth 98a. All Gentile children are animals. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daar staan ook 'rare' dingen ja, dat geef ik toe... Maar ik verstop dat niet, en ik geef niet de indruk zoals het zionisme dat ze een democratie zijn met westerse waarden. Zionisme staat lijnrecht tegenover die westerse waarden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zionisme is het streven van joden naar zelfbeschikking en een eigen nationale staat. Het woord is afgeleid van Zion, de naam van de heuvel in de stad Jeruzalem. Het verlangen naar een vaderland is in de joodse religie altijd aanwezig geweest. Aan het eind van de negentiende eeuw werd het religieuze zionisme voor het eerst een concreet politiek streven met de oprichting van de zionistische beweging door de Oostenrijkse journalist Theodor Herzl. Op het eerste zionistische congres in Basel, in 1897, werd als doel vastgelegd dat 'het zionisme streeft naar een publiekrechtelijk gewaarborgde woonplaats voor het joodse volk in Palestina'. Vier pijlers: De zionistische beweging ontstond in een periode van nationalisme; over de hele wereld ontstonden nieuwe nationale staten. Voor veel joden - maar niet voor alle - is het uitroepen van de staat Israël in 1948 de vervulling van het zionistische ideaal. Het bouwwerk dat door Herzl en andere zionisten is opgetrokken, steunt op vier pijlers: - het bestaan van een joods volk; - de onmogelijkheid van de assimilatie van joden in de diaspora; - het historische recht van joden op het Beloofde Land; - het minder zwaar wegen van het recht van anderen op dit land. Voor verdedigers van het zionisme zijn dit vier vanzelfsprekende principes. Laatst gewijzigd door roskam : 1 januari 2009 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |