![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het hier blijkbaar te doen met iemand die absoluut geen gevoel voor humor heeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cacique vist blijkbaar naar een ban
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn dat al wel gewoon
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ohlaa, nu heb ik hem het gaat om de strafpuntjes van het forumregelement. Mijns inziens heb ik nog nix verkeerd gedaan, señorito de Amberes, si ya no tienes el poder de (son)réir entonces, por qué no se callen? El mundo ya esta lleno de gruñones como usted. Realmente, tienes un problema t�*o...joder...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man heeft blijkbaar een probleem... Ik stel voor dat we hem niet meenemen naar het Oktoberfest.
![]() Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 januari 2009 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ja, ga je me komen halen dan ofzo?
![]() Daag me niet uit. Krijg je daarvoor geen strafpuntjes dan *knip* door te zeggen dat ik een probleem heb? Want ik heb het systeem nog niet helemaal door blijkbaar... Expl�*came pendejo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Nog snelletjes een beetje editen? Oktoberfest, alsof ik daar met uw soort zou willen zitten schransen aan een vuile schraag. Bier gieten met sloten, daar zijn we dan weer heel goed in he als Belgen, zoals onverschilligheid, onverdraagzaamheid, verlicht despotisme en azijnpisserij onze exportproducten zijn. Ik ging bijna prikkeldraad nog in het lijstje opnoemen, maar ik zie dat het met Bekaert niet goed meer bolt. Jammer, jammer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat maar zitten, hij is best wel grappig.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 2 januari 2009 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus een volks parlement, en een website waar directe parlementaire vragen kunnen ingediend worden, en antwoorden geshared worden en gelezen kunnen worden Je kunt denken aan een hyperdemocratisch schaduwparlement zeg maar het volksparlement waar dan bvb door een structuur van denken (een formulier met bvb een rendementsanalyse van de vraag hoeveel is die vraag waard) de top10% vragen naar het parlement gaan. een jongerenparlement waar de jeugd zich kan voorbereiden op het toekomstige werk op dezelfde leest geschoeid, maar meer gericht op het creatieve denken waar ik ook zou aan werken is dus een structuur hoe je vragen kunt voorleggen aan ministers en deze dan beantwoord worden, maar voornamelijk zonder de diensten te overbelasten (iets die rekening houdt met rendementsnormen) . Dan voor de grote dingen zou ik inderdaad normaal vinden dat via een SMS voting systeem en een parlement TV uitzending de bevolking geraadpleegd wordt over sommige topics. Niet zozeer de vraag wil je meer pensioen hebben, of wil je meer belastingen betalen... Maar vragen over BHV bvb volledig uit handen geven van de politiek, gezien het systeem hier toch faalt;.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Door BHV aan de politici over te laten voelen de meeste burgers er zich niet bij betrokken. Houden zo. |
|
![]() |
![]() |