![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermits deze excuus-truus op mij geen enkel effect heeft heb ik er ook geen problemen mee in de Vlaams Blok hoek geduwd te worden. Mij zal in alle geval nooit verweten kunnen worden dat ik aan dit Belgische schandaal onder de schandalen heb meegewerkt.
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marie-Josee zit er dus even langs met haar reactie. Feit is dat na al die jaren van beschuldigingen aan het adres van het Vlaams Blok, het toch maar de 'democratische' partijen zijn die, door de hoge nood gedwongen, welbepaalde 'pijpleidingen' aan het dichten zijn geslagen. Wie wordt er vandaag zelfs bereid bevonden de schijnhuwelijken aan te pakken? Toch niet toevallig ook de CD&V? Hypocrieten! ![]()
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Knuppel,
Je blijft kwaadwillig en verzuurd reageren. Nu heb je zelf met superstaaf bevestigd dat het Blok een anti-Vreemdelingenpartij was van bij haar ontstaan. Dat heb ik nooit beweerd. Het valt wel op dat jullie het voortdurend voor elkaar opnemen en dat superstaaf goed gedocumenteerd is over het doen en laten van het Blok. Heeft Superstaaf die bewuste affiche voor het Blok ontworpen? En Knuppel als de Vlaamsgezinden in ALLE partijen zich verenigen en durven reageren over de partijgrenzen heen, dan zullen we in Vlaams Belang meer bereiken. In Wallonië hebben ze dit reeds lang begrepen, in het zogenaamde Waals belang. |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Superstaaf heeft je enkel je CD&V-doekje voor het N-VA-bloeden afgenomen.
De CVP leverde de stemmen om die 'extremistische partij van in het begin' van de grond te helpen. IK ZEG dat de CD&V, maar ook de andere belgicistische partijen noodgedwongen de punten van het 'extremistische' Vlaams Blok uitvoeren waarvoor het Vlaams Blok wordt aangepakt. Wie zijn er dan de extremisten? JIJ hebt toegegeven dat IEDEREEN bang is in de bruine hoek te worden geduwd terwille van ANDERE standpunten dan extremistische. Verzuur vooral niet zelf als je degenen die je wat graag terug onder je eigen dak zou krijgen, geen enkele interesse meer hebben. ![]()
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wees er maar zeker van dat Superstaaf 'goed gedocumenteerd' is! Hij slaat tegenwoordig zelfs alle goedgelovige pro-CD&V-gelul van de N-VA-ers op. Gaan we daar nog eens plezier aan beleven, zeg! Je had beter ook gelet op het antwoord dat Staaf heeft gegeven aan een andere N-VA-er die, net als jij, op verzuring a la Stevaert zinspeelde, en die vroeg of Superstaaf wel vrienden had.
![]() |
#66 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een vreemdelingenbeleid is er nodig, maar zeker niet op de manier zoals het Blok het steeds voorstelde. En zeker niet door mensen tegen elkaar op te zetten zoals het Blok nog steeds doet in zijn pamfletten. Citaat:
En dit is de schuld van de extreem rechtse sympathieën en de anti-Vlaamse slogans, meetings en acties waarbij het Blok de Vlaamse symbolen misbruikte en zo de Vlaamse beweging in discrediet bracht. Citaat:
Datzelfde Blok dat er niet voor terugdeinsde het Belgisch regime te steunen door zijn onthouding bij de stemming aangaande de kiesdrempel. Datzelfde blok dat het heeft nagelaten tegen te stemmen bij de wetsontwerpen aangaande de kieshervorming voor de Vlaamse en Europese verkiezingen waar het kiesarrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde nog in ongewijzigde vorm aanwezig was. En waarom bidt en smeekt Frank van Hecke om in coalitie te gaan met het Vlaams Kartel? |
|||
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tijd dat schijnhuwelijken aanpakken als extremistisch werd gezien, omdat het een Vlaams Blok-wens betrof, is niet zover weg. Na al die jaren van gedemoniseer vindt de CD&V het plots normaal dat daar iets aan moet gebeuren.
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Met uw uitspraken over schijnhuwelijken bewijst u dat u het spel vals speelt. Geen enkele partij , maar dan ook geen enkle partij heeft ooit schijnhuwelijken goedgepraat. Al wat u hier doet is zoals een echte BLOKSTER past, met leugens en bedrog, de kiezer zand in de ogen strooien. Ik zou mij schamen zoiets als u hier neer te schrijven. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkele, maar dan ook geen enkele partij heeft ook ooit allochtone schijnhuwelijken willen aanpakken omdat ze veel te graag het Vlaams Blok demoniseerden dat dit wél wilde doen.
Maar hou gerust dat schijnheilig tjevenjasje aan. Het zit je uitstekend.
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Knuppel
Weer eens een typisch Blok antwoord : waarheden verdraaien en manipuleren. Er zijn steeds acties geweest om schijnhuwelijken te voorkomen. Alleen zijn de tekenen van misbruik van schijnhuwelijken de laatste jaren duidelijker geworden, waardoor de strijd daartegen is opgevoerd. Denkt ge nu werkelijk dat we daarvoor een racistisch BLOK nodig hebben om schijnhuwelijken aan te pakken. Al wat het BLOK doet is volksgemeenschappen tegen elkaar opzetten. Zelfs 60 jaar geleden waren het de Joden die door extreem-rechts de schuld waren van alle kwalen. Het resultaat hebben we gezien met miljoenen doden. Ik wens een Vlaamse Republiek Vlaanderen, maar dan alleen als die tot stand komt op een democratische manier, en NIET door burgeroorlog of volkerenmoord. Mensen als Blokker Tastenhoye die Brussel wil omsingelen en uithongeren zijn een PEST VOOR VLAANDEREN. |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zorg er zeker optijd voor zodat het Vlaams Blok de uitroeingstaktieken van de nazi's niet hoeft over te doen. ![]()
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sieh Geil! ![]() Even ernstig: het gaat me echt tegen dat ik hier een ex-VU-N-VA'ster moet bijtreden. Maar als je gelijk hebt, dan is het zo. Grote verschil: ik kan ermee lachen dat N-VA door de katholieken gewurgd wordt, jij gaat blijkbaar van pure ergernis op het Vlaamsblok stemmen. Ik probeer je reactie te begrijpen, maar hoop dat je alsnog tot inzicht komt. Citaat:
Schadenfreude? ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()