![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
blijf die allochtonen als gasten zien! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() als het nu niet over religie ging, zoiets gevoeligs, dan was ik ook voor het 'hou je aan de regels'.. Het is niet altijd zwart wit
"Geen enkel volk kan vrij zijn als het andere volkeren onderdrukt" K. Marx Laatst gewijzigd door Koerd : 6 januari 2009 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 januari 2009 om 23:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Gwyndion : 6 januari 2009 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Geloof zal voor bepaalde mensen een steunende functie hebben maar als ik zie hoeveel oorlogen, discriminatie en superioriteitsgevoelens het uitlokt is het niet bepaald verwodnerlijk dat ik geen al te grote fan ben van geloof. Mijn mening over geloof is: Voor mijn part geloof je dat een banaan de kosmos geschapen heeft, vereer je hem door elke dag 3 appelen te eten, zolang je je er maar niet superieur door gedraagt of voorrechten eist (bvb dat niemand nog bananen eet).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
iemand die hier geboren is kun je geen "gast" meer noemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Het is niet omdat de vrouw van een vriend bij mij thuis bevalt dat het kind ook familie van mij is. Touwens, als een Belgisch koppel in China op vakantie is en de vrouw bevalt, is hetd an soms een Chineesje? Zo simpel als je eht wil laten lijken is het ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2° Volgens Frans recht bvb heeft het kind van een toeriste die in Frankrijk bevalt de Franse nationaliteit. Het is juist omdat wetgevingen niet identiek zijn in allle landen dat er dubbele nationaliteiten bestaan: de kinderen van een Griek bvb, waar ook ter wereld ze geboren worden, hebben en houden de Griekse nationaliteit. Worden ze in Frankrijk geboren hebben ze dubbele nationaliteit. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 januari 2009 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 januari 2009 om 23:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ga je zo een individu een Nederlander noemen? je kan zeggen dat hij een Nederlander is als we het over nationaliteit hebben (alhoewel ik daar zelf geen fan van ben zou dat nog ok zijn) maar ik zou hem zeker geen Nederlander noemen als we het over het concept Nederlander hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() En dat een vis geen koe is lijkt me ook duidelijk, je punt zijnde? Ik stel gewoon dat het neit is omdat je in een of andere geest gelooft je voorrechten meot eisen. Anders richt ik even een geloof op met als oppergod Computron dat van mij vereist dat ik elke dag minstens 6 uur per dag een computerspel meot spelen buiten tijdens de weekends, zal snel meer gelovigen hebben dan het Christendom en dan mogen we natuurlijk subsidies eisen omdat we door ons geloof niet kunnen werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(En heb je iets tegen Urkers, Staphorstenaars en zo?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je computerspêlletje laat ik voor wat het is: een bij de haren getrokken vergelijking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U koestert een speciaal plekje in uw hart voor de erkende religies. Dat is allemaal erg mooi, maar laat de rest van de wereld daar alstublieft niet onder lijden. Wat voor de een een hoofddoek is, is voor de ander een fallussymbool, zoals net vergeleken is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() Op mijn secundaire school mochten we geen pet op onze kop hebben staan in de klas maar de moslima's mochten wel ne hoofddoek op hunne kop hebben staan. Verklaring: "Jamaar da komt omdat dat met hun religie te maken heeft". Dus als hun religie morgen zegt dat huiswerk maken verboden is moeten zij vanaf morgen geen huiswerk meer krijgen en de rest wel?
![]() |
#80 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Derhalve heeft die provocatieve moslima, die zei: "Ik wil een hoofddoek dragen vanwege mijn geloof" (zie openingsbericht van deze draad) dus geen poot om op te staan als het op een rechtzaak aankomt. Zij wordt immers niet gediscrimineerd, maar weigert dus gewoon de huisregels van die sportschool op te volgen. Ik snap daarom ook niet dat u hier nog altijd haar 'recht' op het dragen van een hoofddoek op die sportschool durft te verdedigen. |
|||
![]() |
![]() |