![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan u ons dan even duidelijk maken waarom de Israëlische overheid zou beweren dat het niet over Hamasraketten gaat, terwijl u blijkbaar over informatie bezit dat het wél over Hamasraketten gaat?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Jaani al dan niet bevestigt is in deze irrelevant: de Israëlische regering heeft gesproken. Een tunnel, Jozef, een tunnel was de reden waarom Israël aanviel en daarmee het bestand opzegde. Mark Ragev heeft het gezegd.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 15 januari 2009 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie ook geen reden om de woorden van de Israëlische overheid in twijfel te trekken wanneer deze zegt dat de raketten niet door Hamas werden afgevuurd. Ik zie evenmin een reden om te twijfelen aan de bewering van de Israëlische overheid dat de raketten niet de aanleiding waren om in actie te komen. U beweert Tel Aviv liegt, en dat het wél om Hamasraketten gaat. Vergeef mij dat ik daarvoor aanwijzingen vraag.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Het feit dat er gedurende het bestand raketten werden afgevuurd vanuit Gaza op Israel is volgens u niet relevant?
|
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee is uw wekenlange apologie van deze oorlog van tafel geveegd. U zat fout. Dat u dat niet kan toegeven is slaapverwekkend.
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Wat mijn eigen stellingen betreft: ik heb hier steeds gesteld dat het bestand voortdurend geschonden werd van Palestijnse zijde door voortdurende raketbeschietingen en dat wordt hier nogmaals cijfermatig bevestigd. Dat u daar mordicus naast wil kijken is nogal triestig. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wekenlang hebben we moeten horen "Hamas dit" en "Hamas dat", en nu is het al "van Palestijnse zijde...".
|
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Dan kan men misschien ook gaan beweren dat het Israelische leger niet gelijkstaat met Israel. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
blok te leggen als Hamas of Hamas trawanten van de zaak gebruik maken om een stuk of wat kamikaze terroristen in Israel binnen te voeren? Ben jij bereid te zweren: Dat zal dus niet gebeuren maar als het wel gebeurt snij ik mezelf de keel over? Nee toch. Gezellig hoor, oorlogje voeren vanuit een lekkere fauteuil ergens in Belgie. |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 1)Ik heb duidelijk-in een ander draad- gezegd dat Hamas de bestand niet verlengde,en over dit valt niet te argumenteren.
Hamas wou dus verder burgerdoelen aanvallen. 2)Ik geloof de mens. Maar ik moet lachen hoe laag anti-Israeliers zijn gevallen. Wanneer iets gezegd wordt in voordeel van Israel is het een Zionistisch leugen.Maar als ze iets zeggen in nadeel van Israel is het puur de waarheid.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je kunt er dus van uitgaan Dat hamas, indien Israel zijn afspraak was nagekomen, de wapenstilstand verlengd zou hebben. Fiere Jood een bestand is ALTIJD tussen 2 partijen. als 1 van beide partijen zijn verplichtingen niet nakomt en randvoorwaarden schendt, in casu Israel, dan is per definitie geen bestand meer. wie het bestand dan uiteindelijk officieel opzegt is naast de kwestie. Laatst gewijzigd door 1207 : 15 januari 2009 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat ik oook niet begrijp is de aantal draden die geopent worden.
Het zal leuk worden als ik(of anderen) hetzelfde zal doen. Misschien een topic opstarten waar beschreven staat dat Abbas niet welkom was tijdens de Arabische vergadering.Hij is voor hen een Zionistische verrader. Stel je voor,iemand wil vrede en hij wordt onmiddelijk een landsverader.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Het feit dat men vanuit Gaza raketten bleef afvuren op Israel is volgens u onbelangrijk?
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met/tegen zo'n tunnel kan je verschillende dingen doen:
- je kan die onmiddellijk volstorten met beton, waarin je 'voor de lol' glasscherven kunt mengen, - je kan wachten tot er iemand, wie dan ook, uit die tunnel komt gekropen, en ook dan zijn er verschillende mogelijkheden: - ofwel knal je die iemand onmiddellijk neer - ofwel arrestéér je die iemand, ondervraag je hem/haar/hen om informatie te verzamelen en sleur je hem/haar/hen daarna voor de rechter om hem/haar/hen te berechten. De eerste keuze (beton) is alleszins duizenden keren goedkoper dan de militaire operatie waarvan we nù het trieste resultaat mogen aanschouwen en bediscussiëren, en slechts weinigen zullen zich daarover opwinden. De tweede keuze (afknallen) kan gezien worden als een defensieve actie waarover slechts weinigen zich zullen opwinden. De derde keuze (arresteren) is de keuze bij uitstek voor een 'rechtsstaat' die het ècht ernstig meent met de 'veiligheid' van z'n burgers. Geheel terzijde: ik zou graag willen weten of er al foto's van die tunnel gepubliceerd zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien Israel zijn deel vd verplichtingen was nagekomen dan was er tot op vandaag geen hamasraket op Israel neergekomen. dit detail moet men echt goed tot zich laten doordringen Laatst gewijzigd door 1207 : 15 januari 2009 om 12:21. |
|
![]() |