![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
[quote=solidarnosc;3952083][quote=Fieseler;3951837]
Citaat:
Ik herhaal: Vlaanderen is één volk. Wallonië is een ander volk. België is een kunstmatige constructie gebouwd op gestolen land. Ik wil graag de ganse geschiedenis met jou overlopen en uittellen hoeveel Romeins, Bataafs of Spaans berberbloed hier is gekruist met onze Keltische genen .....Daarna wil ik gerust nog een "what if..." forum openen om uw fantasie te bevredigen...maar dat alles doet uiteraard niks af aan de hierboven aangehaalde feiten.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 januari 2009 om 11:06. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat er een communautaire crisis zou komen wist ook zowat de halve politieke wereld ruim voor de crisis er was. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is een verschil tussen zeggen dat het kapitalisme in crisis zal komen op een manier dat sommigen dat al zeggen sinds Marx Das Kapital schreef of de huidige crisis voorspellen. Idem dito voor de communaitaire crisis. Heel het lidmaatschap werd betrokken in de discussie en er werd een congres rond georganiseerd. Sommige partijen zoals de SP.a hebben dat nog altijd niet gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Fieseler;3952387][quote=solidarnosc;3952083]
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
[quote=Fieseler;3952387][quote=solidarnosc;3952083]
Citaat:
Bent u hippie geworden? |
|
|
|
|
|
|
#66 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verder maak je hetzelf nogal gemakkelijk vind ik: een korte samenvatting van de visie van jouw partij had wel iets duidelijker geweest dan een link naar een serie langdradige teksten. Als ik in de vlucht die teksten lees, klinkt veel daarvan trouwens nogal vaag: het punt waarin jullie voorstellen om taalcursussen te organiseren binnen de werkuren is weliswaar een stap in de goede richting maar verder lijkt het toch allemaal een beetje dat LSP de geit en de kool wil sparen. Een korte samenvatting van waar jullie naartoe willen zou dus wel iets meer duidelijkheid geven dan een langdradige analyse zoals hierboven. |
|
|
|
|