![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
kheb namelijk de duurste formule voor mijn verzekering (all incl), ik betaal dan ook genoeg voor mijn verzekering +1650 euro op jaarbasis. kga daar eens informatie over nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn straf zal alleszins minder zijn dan de uwe voor slagen en verwondingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Voor ene keer akkoord, Jantje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom er eigenlijk nu pas op !!!
Raar dat ik het niet eer opgemerkt heb. Justitse doet eindelijk zijn/haar werk eens fatsoenlijk !!!! Een overtreding van een snelheidsbeperking staat gelijk met een bepaalde boete. Maar als je sistematisch snelheidsovertredingen pleegt, dan is er "iets meer aan de hand". Dus moet daar eens nader naar gekeken worden dan een gewone roetine-tarief. Hoelala, justisie moderniseert zich !! Bravo !!!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() wauw, wat een sterke argumentatie..
hoe kan ik nu in godsnaam te snel wandelen? ik wandel gemiddeld 5 a 6 km/u
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je achteruitkijkspiegel naar beneden klappen helpt ook perfect.
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() Die flitspalen zijn zo duideliijk zichtbaar, dat je al echt een idioot moet zijn om je door die palen te laten flitsen ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
tja das ook een methode, jammer genoeg kan ik dat niet ... puur uit principe ... whoehahaha ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weest u dan maar de idioot die u wilt zijn, en betaal.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan een flitspaal rijdt ge gewoon de toegelaten snelheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Overigens, als je een kind doodrijden, zouden ze je van mijn part even hard, wat ik zeg ik: harder, mogen bestraffen dan Kim De Gelder! Jij weet nog wat je doet, en je doet het express. Van mijn part zouden ze uw rijbewijs nu al mogen afpakken op basis van deze uitspraken van u ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
kan ik niet zeggen van vele o zo heilig verklaarde chauffeurs die zich angstvallig aan de regeltjes houden, en toch al enkele slachtoffers hebben gemaakt. want doodgereden worden aan 120 of 50 doet evenveel zeer hoor. maar ik heb hier nergens geklaagd dat ik al die boetes heb moeten betalen, ik heb gewoon gereageerd op de thread vraag. Laatst gewijzigd door dickhaed : 2 februari 2009 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
voor uw zieke gedachte om veel te snel te rijden dus ook ooit...(hopelijk niet)
![]() |
![]() |
#77 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
by the way, ik krijg hier de indruk dat ze mij hier bekijken als een gevaarlijk chauffeur ... wat iets helemaal anders is dan iemand die plaatselijk sneller rijd dan hij mag. ik ga nooit meer dan 30/kmph rijden aan scholen, ik ben altijd de eerste die stopt om voetgangers te laten oversteken, ik ga nooit toeteren als er fietsers per twee of drie voor mij rijden. Maar als ik om 04:00 alleen op de snelweg rijdt dan rij ik sneller, als er niemand voor mij rijdt op de n60 zal ik wat sneller rijden dan wat toegelaten is. en daarvoor ben ik een moordenaar volgens jullie. mijn broer was 11 toen hij door een bus gegrepen is aan 60/kmph, dat is dan geen moordenaar. brrrr scary ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() De snelheids-inquisitie komt weer eens vanonder zijn steen gekropen hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() als je zegt dat je je express niet houdt aan snelheidsbeperkingen, en er zelf eens goe mee lacht...tja..dan vraag je er zelf om om vies bekeken te worden. Ikzelf heb ook nog nooit een auto-ongeval voorgehad, ook omwille van mijn respect voor de verkeersregels. Waarom zou je je haasten trouwens? ik zit trouwnes graag in de wagen af en toe, met een goei streepje muziek is dat best wel ontspannen. Op een baan van 70 rijd ik dan ook niet juist 70, maar ergens rond de 65. Kwestie dat ik ook niet per ongeluk te snel zou rijden ![]() Ik blijf er bij, dat je door je express te snel rijden, een potentiele moordenaar bent
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enz...
![]() |