![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk eens wanneer u poste en ik aanpaste Laatst gewijzigd door Bobke : 3 februari 2009 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
*knip*
Laatst gewijzigd door Starfire : 4 februari 2009 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tja, ik heb het omgekeerd al meegemaakt.
Je citeert iemand, die past snel nog zijn post aan, en haalt er vlug alle elementen uit waarop je reageert. Zodat jouw post daar blijft staan als zijnde volledig naast de kwestie tot zelfs volslagen idioot. Moet je de moderatie daar ook op kunnen aanspreken? Correct citeren is voor mij een ongeschreven basisregel van de eerlijke discussie, maar ik vrees als we hem uitdrukkelijk gaan opschrijven, we nog meer discussie over de modaliteiten gaan krijgen. Mag je gedeeltelijk citeren? Mag je posts opbreken in meerdere citaten? Mag je 1 zin geheel of gedeeltelijk markeren, onderlijnen enz.? Mag je typfouten verbeteren? Het gaat niets oplossen volgens mij. Het is casuïstiek, ik rapporteer wanneer ik denk te moeten rapporteren en laat de Admins het finale oordeel. Als ze van kromme aas gebaren en ik niet akkoord ben, post ik in de desbetreffende draad daarover wel een bericht. Of ik bol het af. Of ik vlieg mss buiten met mijn gezaag ![]()
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer iemand zijn post aanpast nadat je hem gequote hebt is er volgens mij geen fout. Als er toch klachten zijn dan kan de moderator immers checken wat de originele post is en zien dat er geen fout is. Als er toch een fout is kan hij dit miss verbeteren.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar dat maakt ook meteen duidelijk dat een discussie drijft op het 'gentleman's agreement' om geen laffe of valse truukjes te gebruiken. Zodra je iets gepost hebt, en mensen bouwen er op voort, moet je je staart niet intrekken. Als je niet meer achter je woorden staat, trek ze dan publiek terug, en niet 'effe deleten en rap weglopen'. Maar dat is dus zeer moeilijk (onmogelijk?) in een regeltje te vangen.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zijn post gewijzigd werd nadat jij quote is er stront aan de knikker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb ik een post gemist? Dit wordt al te grof http://forum.politics.be/showthread....29#post3978229 En 13 minuten later de quote terug gecorrigeerd. Kan ik hier print-screens toevoegen om dit te bewijzen? Laatst gewijzigd door artisjok : 13 februari 2009 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn post "Neen, ik het boek niet gekocht; maar je moet een boek niet kopen om te weten wat er in staat." http://forum.politics.be/showthread....14#post4490714 hoe het tot 2 maal geciteerd wordt. "Neen, ik het boek niet gekocht;maar je moet het boek niet lezen om te weten wat er in staat." http://forum.politics.be/showthread....39#post4490739 Ik vind dit een wezenlijk verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Bij een derde keer kan je zelfs niet klikken naar het oorspronkelijke citaat.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3158 |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Good point. Het is mij nog niet overkomen, maar heb het wel vastgesteld bij anderen. Indien zoiets gebeurt zou dat direct rode kaart en permban moeten betekenen wat mij betreft. Waarom? Dit is dermate destructief, moedwillig en voorbedacht om het door de vingers te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leugens!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk betwist ik dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeetje...
|
![]() |
![]() |