![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel % van de bevolking geeft Richard Williamson stilzwijgend gelijk? | |||
0% |
![]() ![]() ![]() |
29 | 56,86% |
25% |
![]() ![]() ![]() |
8 | 15,69% |
50% |
![]() ![]() ![]() |
6 | 11,76% |
75% |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,80% |
100% |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,88% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Het schoentje wringt echter wanneer 'het meest waarschijnlijke' vertaald wordt naar de 'niet wetenschappelijke wereld', gevulgariseerd zeg maar. De wetenschapper krijgt dan het label 'deskundige'. En het 'meest waarschijnlijke' wordt plotseling 'de waarheid'. Dat is niet de schuld noch de verantwoordelijkheid van de wetenschapper. Op voorwaarde dat deze wetenschapper bij het vertalen niet reeds zelf een waardeoordeel inbouwde. Dat wij, gewone mensen, politici, linksen, rechtsen, godsdienstigen, bouwvakkers, leraren, gokkers, automobilisten, ............................. enz aan elke stelling door de wetenschap aan ons gepresenteerd een waardeoordeel toevoegen is normaal. En vooral onvermijdelijk en menselijk. De wetenschapper die zelf een waardeoordeel aan zijn bevindingen toevoegt wordt vooral gewoon mens. Ik apprecieer een wetenschapper die zich daarvan bewust is. De wetenschapper die zelf een waardeoordeel aan zijn bevindingen toevoegt, en in die hoedanigheid onvermijdelijk wordt gezien als 'deskundige' die 'de waarheid' spreekt legt op zijn manier 'dogmas' op. En dat in een 'te nemen of te nemen' stijl. En laat het nu net dat zijn waar jij zo sterk tegen reageert, hetgeen je de wet van verdenkt. De meest waanzinnige cirkel redeneringen kennen hun oorsprong in het feit dat het niet steeds duidelijk is wie dat 'het waardeoordeel' toevoegt. Dat gaat in z'n werk zoals : Dat is waar (goed, slecht, bedenkelijk, gelogen .. enz). Waarom is dat zo? Omdat de wetenschap het zegt. Veelal was het niet de wetenschap die 'het waardeoordeel' heeft toegevoegd. Maar wij mensen. Toch wordt in argumenten meestal gedaan alsof niet wij, maar de wetenschap 'het waardeoordeel' heeft toegevoegd. En de wetenschapper ? Die knikt en geniet van zijn status. Ik weet dat dit volslagen waanzinnig klinkt vanuit het 'mainstream' paradigma. Ik kan mijn standpunt wel verhelderen, maar ik kan niemand van paradigma laten veranderen. Daartoe heb ik niet de volharding en niet de autoriteit. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De wet onderscheid de bedriegers van de anderen. Want kijk. Als jij ontegensprekelijk kan aantonen dat wij totaal verkeerd zijn rond de holocaust dan wordt je gehoord. Je krijgt namelijk een proces. Je argumenten worden gelezen, bekeken en beoordeeld. In het verleden heeft een degelijke wetenschappelijke publicatie die aantoont dat ze de meest waarschijnlijke verklaring in petto heeft het steeds gehaald op het 'achterhaalde'. Dat zeg je zelf ook. Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Dat zo een slogan die men nogal eens vlug hanteert. Vooral door mensen die houden van clichés. En bovendien, zeker niet altijd juist.
Laatst gewijzigd door system : 6 februari 2009 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Verdiep je eens in de recentere geschiedenis van onze aardkloot ... ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Er worden zoveel boeken geschreven bijvoorbeeld over de Wereldoorlog I, of over Wereldoorlog II, over Hitler, over Pol Pot en noem maar op. Boeken die 40 of 50 jaar na de oorlog geschreven zijn, door Duitsers, door Belgen, door Amerikanen, door Zweden, enz. Elk jaar komen er duizenden boeken uit over gans de wereld over zulke onderwerpen. U denkt toch niet dat al die geschiedkundige boeken 'geschreven zijn door de overwinnaar'. Uw beweringen zijn ronduit clichés en ik zou bijna durven stellen: belachelijk.
Laatst gewijzigd door system : 6 februari 2009 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 6 februari 2009 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
De locatie Ga jij er mee akkoord dat heden ten dage een afvalverbrandingsoven in het midden van de Beenhouwersstraat in Brussel zou worden gebouwd? Neen? Waarom niet? Zou jij een gaskamer waar ZyklonB in wordt gebruikt, die ZyklonB langs de luchtkokers naar binnen gebracht, net naast de officierskantine plaatsen waar dagelijks de Duitse officiers hun maaltijden nuttigden? Het tijdstip Bezoek Auswitsch eens en kijk naar tekst gebijteld in hardsteen ingemetst bij de eerste steenlegging Wat vind jij er van dat de oven die nu voor de bezoekers wordt voorgesteld als een voorbeeld van de terreur van WO II is gebouw n�* 1945?
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 6 februari 2009 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de oven voor de bezoekers betreft: hadden de nazi's de originele oven vernietigd en heeft men een kopie nagebouwd als model om te tonen aan de bezoekers? Ik kan me voorstellen dat men de bezoekers vooral wil laten zien hoe het daar concreet aan toe ging. Zolang men zo eerlijk is te vermelden dat de oven pas gebouwd is ná 1945 (en dat doet men schijnbaar) zie ik daar niet direct een fout in. Dus nee, ik zie niet direct waar nu je probleem zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gun is bij deze gewaarschuwd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
impliceert niet automatisch dat u akkoord gaat met die bronnen. Laatst gewijzigd door system : 7 februari 2009 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijgevolg is me wel duidelijk gemaakt dat enige discussie over revionisme vrijwel onmogelijk wordt gemaakt (vooral als De Laatste Belg in de buurt is; hij is immers meerdere malen gaan aankloppen bij de moderatie om over mijn berichten te klagen en tot verwijdering en straf te verzoeken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou de moderatie moeten preciseren in hun reglement: "Politics is een vrij discussieforum. Maar met die nuance, dat ge moogt discussiëren over alle onderwerpen, behalve over de holocaust. Daar moogt ge ook over discussiëren, maar slechts indien ge het bestaan van de holocaust aanvaardt." Het zou in ieder geval duidelijker zijn. Laatst gewijzigd door system : 7 februari 2009 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 7 februari 2009 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Het is onthutsend hoeveel posters hier over deze materie de waarheid komen vertellen terwijl keer op keer blijkt dat hun enige bron van informatie die is die ze via de main stream media in de strot zijn geduwd. hetzelfde voor 9-11, JFK, de maanlanding, ... Citaat:
![]() |