![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Moest iedereen zo handelen, was het " probleem " met de " jongeren " direct opgelost. Want dat zijn allemaal gasten die niet graag tegenwind krijgen, voor hen, iemand aflappen, dat moet gemakkellijk blijven, als ze iedere keer zélf ook bulten en builen oplopen, is de lol er af , en dan gaan ze liever iets anders doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U heeft mijn edit gemist beste vriend, tenzij u mijn laatste post niet quotte...
Ik ben intussen beetje dronken, kan al niet meer al te goe volgen, hey ik geef het tenminste toe... En ja, iedereen zou zo moeten handelen... Ge kunt u verschuilen achter het internet en klagen, of ge kunt het leven in springen en er iet aan doen. Ik heb ook al probs gehad met het uitgaan in mijne jonge tijd, toen gingen wij vooral naar het hoegaarden café, en amai mannen lief, met het terugkeren hadden wij ALTIJD problemen... maar wij lieten ons NOOIT doen... Dat hoorde bij ons uitgaan, vechten... omdat het vechten ons zocht... Wij zochten het niet, maar wij lieten ons niet doen. Ik vraag mij af wat er ineens zo anders aan is? Ik kan alleen maar vaststellen dat de jeugd schrik gekregen heeft door de beelden op de media en zich laat doen. Ik kan alleen maar zeggen: draag dan zelf een mes of ander wapen en wees niet bang om het te gebruiken. Eens er iemand een wapen boventrekt is het wettelijke zelfverdediging, zijn ze in de meerderheid en maakte ene af zijde ook in zelfverdediging. Ne nek breken is zo moeilijk toch ni? Allez ksnap ni waarom ik die pussy verhalen hier moet lezen?
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ergens hebt ge wel gelijk. Onze beleidsmakers beseften niet dat men zich nu tegen een “Dewinter” ging aanshurken. Of ze zijn zo arrogant om te denken het op te lossen met een “Wilders” de toegang te ontzeggen? Wie zal het zeggen. Eigenlijk vind ik het wel grappig om volgen welke uitvluchten men blijft zoeken. Maar in wezen is het treurig en zal ons zuur opbreken. Ik leef mee met jullie vanuit mijn overwinteringgebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
vandaar dat er zo weinig ondernemerszin is in vlaanderen ![]() men klaagt liever... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, men klaag en men klaagt, maar als ze nen belg bijeen gekoekt zien worden doen ze nix....
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan komen ze mij tegen en ik zeg: KLOPT ER DAN IS OP EH
lol
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat ze daar zelf nog niet aan denken!! wat is dat toch met dit land ?het gaat echt achteruit...wat een apenland ![]() Laatst gewijzigd door globalmedia : 24 februari 2009 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag opgelicht door drie lieve meisjes. Papiertje (gekopieerd ?} voor steun aan gehandicapten. Ingevuld en tien € ingevuld als dotatiebedrag. Twintig € gegeven bij gebrek aan briefje van 10€. Meisje loopt weg met de 20€. Wat ga jij doen, stel u voor een oude bok die een 12 jarige lastigvalt. Gelukkig had mijn vrouw haar dotatie nog niet betaald, nu kunnen ze het onder elkaar uitvechten. Ik blijf wel met de vraag zitten hoeveel de gehandicapten er zullen van zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik herhaal wat ik ooit zei: wie ooit een mes naar mij trekt, krijgt het in zijn keelholte terug.
En zo zou iedereen moete denken. Niemand verdient het een mes toegetrokken te krijgen, wie laf genoerg is een mes(wapen) te trekken verdient het terug te krijgen.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet iedereen heeft een mes in zijn handen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gast, ik zen zat na he... maar wie ooit een mes naar mij trekt krijgt het terug in zijne nek.
Derde dan
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 24 februari 2009 om 01:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
In post nr 3 schreef ik: Citaat:
Citaat:
In post 14 komt artisjok melden dat er zelfs nog meer dubbele topics zijn dan ik al dacht: Citaat:
Citaat:
Citaat:
In post 28 reageert u op mijn bericht uit post 18: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In post 33 reageer ik met: Citaat:
Als je nu daarjuist goed gevolgd hebt zul je merken dat je de chronologie fout hebt. Je stelt het voor alsof je tegen mij bent beginnen praten naar aanleiding van post 33. Dat ik dus begonnen ben met dingen te insinueren. Dat klopt helemaal niet. Het is pas nadat jij eerst drie berichten met vage verdachtmakingen naar mij hebt gestuurd dat ik reageerde met een post waarin ik je een koekje van eigen deeg geef. Jij hebt je helemaal niet verontwaardigd te voelen. Ik hoef jou helemaal niets aan te tonen. Als je er niet tegen kan dat ik een insinuerend bericht stuur, moet ge er zelf niet eerst drie naar mij sturen hé. Nu moet ge niet komen bleiten omdat ge u aangevallen voelt hé. Ge hebt het verdomme zelf uitgelokt! Ge probeert gewoon de situatie helemaal om te draaien! Als ge nog altijd kunt volgen moogt ge ook nog eens kijken naar het stukje dat ik in het groen heb gezet. Ik haal helemaal geen berichten door elkaar. Gij bent degene die niet meer weet wat hij heeft geschreven zoals je laat blijken in post 45. Gij bent degene die niet meer weet op welke berichten ge nu juist wat hebt gezegd, zoals ge duidelijk laat blijken uit het stukje dat ik in het rood heb gezet. Je moet trouwens het bericht van mij aan andev in post 47 eens lezen. Daaruit blijkt dat ik goed genoeg weet dat hij de topicstarter is. Hoe jij er bij komt dat ik denk dat nick het was is mij een raadsel hoor. Maar goed, blijkbaar besefte je zelf al wat een gigantische hoop verdraaiingen en onwaarheden deze post van jou was. Want je eindigde je post met je eerste toegeving dat je inderdaad bezig was dingen te insinueren: Citaat:
Ik ga me er echter niet meer mee bezig houden.
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Zou het niet beter zijn als ge naar huis gaat? Moeder heeft viskes gebakken. ...
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier ga ik volledig mee akkoord.
![]() |
![]() |
#77 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus reageer ik met: Citaat:
Citaat:
Ge legt er zelf genoeg de nadruk op. Citaat:
Is het verkeerd om na te gaan of dan ook iemand zou zeggen dat er teveel topics over geopend werden ? Citaat:
Ik kan u verzekeren dat er ook al een hoop over gestart zijn. Meer zelfs, dat die na jaren nog steeds opnieuw opgerakeld worden. Citaat:
Nee hoor, het interesseert mij eigenlijk niet, meestal lees ik die draden niet. Daar wijs ik u dus op. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik had moeten schrijven: “Nu krijg ik inderdaad de indruk dat het u stoort als die misdaden afgekeurd worden.” Citaat:
En als ik zie wat ge allemaal uit dat zinnetje wilt afleiden kom ik tot volgende conclusie. Citaat:
Citaat:
Hier hadden we beter een punt achter gezet. Als jij voor anderen gaat uitmaken wat ze bedoelen wordt discuteren wel heel moeilijk. Citaat:
Ik ga dus helemaal akkoord met uw laatste zin. Doei. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In het geval van allochtoon geboefte geldt wettige zelfverdediging niet, mijn beste: wie dat crapuul ook maar met een vinger aanraakt, is per definitie een racist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Dat is al beter.