![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() We zitten ieder weekende in de Ardennen en ken daar veel baantjes uit mijn broekzak
![]() Die kerell wilde weten welk merk van hemd ik aanhad denk ik,op een gegeven momen rijden we het dorp Corbion door en gingen op een t uitkomen maar wij reden links weg maar er ging ook nog een straat rechts die op de zelfde baan uitkwam dus die plakker stoof plots achter mij weg naar rechts het straatje in met het gedacht k'zal hem nu wel hebben ![]() ![]() We zijn nog eens goed gaan lachen ,waren gelukkig geen gewonden bij en het was zeer spijtig van het wagentje van dat meisje die het slachtoffer was geworden van die idioot. Moet zeggen hier in de Ardennen kennen ze der wat van. Onlangs had onze buur op een avond bandengepiep en wat doffe klappen waargenomen.....gaat buiten en ziet een wagen in een afsluiting hangen met en jonge kerel bij , had nog maar een maand zen rijbewijs ...buur zegt : ho uwen wagen is goe kapot ,kerel: t'is den wagen van mijn pa........de mijnen zit al binnen om te maken .......oepssss |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Dit past hier wel.
Kijk hier waarmee trucchauffeurs zich zoal mee bezighouden op de Belgische wegen. http://hbvl.be/nieuws/binnenland/roe...het-stuur.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Je hebt tegenwoordig ook fietsers die aan 100km/h achter camions aanrijden op de autobaan. Dat vind ik nog de strafste vorm van gatplakkerij. Daar kan zelfs Tom Lannoye niet meer achteraan gatplakken.
Laatst gewijzigd door eno2 : 13 maart 2009 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ne keer zat gasplankvan Antwerpen naar Gent op autobaan zonder remmen of voet te lichten ('s nachts)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eentje toch toegeven... mijn Opel Astra sport/elegance versie eens getest op de E19 op weg naar Nederland (om een vriendin te bezoeken... geen drugs gaan halen, leukerds). Ik wou even kijken of die wagen zo snel kon als het boekje zei. Dat kon hij en zelfs sneller... ik was gelukkig al aan het uitbollen toen ik tegen tegen 180 km/u werd geflitst.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 maart 2009 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() ' Ep ne keer in de Ardennen twee bomen neergemaaid 's nachts waarvoor ik 5000BF 't stuk moest betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ik haalde mijn nieuwe peugeot 504 van bij de verkoper, parkeerde hem naast mijn ouwe toyota celica op de lichthellende oprit, en trok naar boven om vanuit het venster op het eerste verdiep bewonderend toe te kijken hoe de celica van zijn handrem afging, en op de lichthellende parking tegen de peugeot aanbotste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() De eerste keer dat ik alleen reed, was dat met een huurauto. Ik had geen rijbewijs en had voordien alleen één keer aan het stuur gezeten (met een begeleider).
Alles ging goed, tot bij het terugkeren, toen ik de wagen terug in de garage van de verhuurder binnen moest parkeren...Dat heeft me een kleine surplus gekost op de verhuur. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 maart 2009 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik was aan het joggen langs de rijksweg te Izegem, ter hoogte van het sportstadion, toen er drie mensen mij aan hoge snelheid holderdebolder op de baan kwamen voorbijschuiven en honderd meter verderop voor mijn neus in de gracht (links en rechts van de baan) verdwenen.
Juist daarvoor had ik een enorme klap gehoord uit de richting waar de brokstukken van de auto's achtergebleven waren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Ik en een kameraad (allebei ladderzat) mijn auto aan het besturen. Ik kan nog gas geven en remmen en men kameraad kon nog sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() niet om fier op te zijn, maar ik durf weleens op de gaspedaal te duwen. op ne keer ben ik ooit tegen 150 een rond punt opgevlamd. Helaas kwam er een tegenligger (allez, zo enen die voorrang had wegens alreeds op het rond punt bedoel ik). chance dat die kerel betere reflexen had als ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén keer op een fietspad een andere auto voorbijgestoven.
Ik reed in een zone 30 achter een slak die nog geen 20 reed. Even verder, net buiten de zone 30, had ik de gelegenheid om mijn voorligger in te halen. Dus ikke kijken naar links, pinkertje op en inhalen. Op dat ogenblik draait mijn voorligger naar links om een parkeerplaats op te rijden en zet pas tijdens het maneuver zijn pinker op. Het fietspas links van mij was gelukkig leeg, dus ikke plankgas het fietspad op om een aanrijding te voorkomen. Krijg ik van mijn vrouw nog de opmerking dat ik agressief rijdt! ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 maart 2009 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Bij een motorpanne heb ik eens mijn toyota celica hoogstpersoonlijk naar de eerstvolgende afrit geduwd, wat nogal meeviel, want slechts vijif kilometer verder, langs de pechstrook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() verkeerd getankt en gereden
![]()
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vertel het niet meer over die keer dat ik die flik op mijn kapoot schepte, want dan beginnen er hier weer te roepen...
Was wel grappig zoals hij daar lag, hij greep zich vast aan de ruitenwissers. Ik die opgezet, hij precies aan het wuiven naar de toeschouwers. |
![]() |
![]() |