![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Het VB zegt altijd wat verkeerd is. Al meer dan 30 jaar lang. Dat is hun handelsmerk. Het VB zegt nooit eens wat goed is, maar alleen wat slecht is. Maar zelf iets doen, zit er niet in voor het VB. Langs de kant zitten te schreeuwen, dat is de enige activiteit van het VB.
Laatst gewijzigd door system : 8 maart 2009 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walgelijke opmerking. Ik heb het ook niet op zo op de VLD of de SPA of Groen!, maar zo'n laffe smerige zaken zal jij mij nooit zien toeschrijven aan het adres van eender welke politicus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige domme hier ben jij system. België heeft nog geen cent hulp gekregen voor de financiële crisis in ons land te bestrijden van de EU, noch ziet het er naar uit dat we dat zullen krijgen in de toekomst. België heeft al heel wat meer geld gepompt in al dat Europees gedoe dan dat ze er uit gaat terughalen. En die invoering van die euro is al bijna tien jaar geleden gebeurd, iemand die kritiek geeft op de EU is niet zomaar tegen de euro. Maar die nuancering zal wel wat teveel gevraagd zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat vind ik persoonlijk walgelijk,en over leedvermaak moeten jullie maar eens surfen naar haar website waar genoeg leedvermaak van haar of haar webmaster te lezen valt Laatst gewijzigd door globalmedia : 8 maart 2009 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet System niets verwijten. Jij loopt ook de hele tijd alles en iedereen af te kakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer het VB tegen Europa is, is dit voor mij een reden meer om op het VB te stemmen want ik ben ook tegen Europa omdat Europa een onmiskenbare kanjer van een miskleun is. Je komt met je Nederlandse taal zelfs niet eens terecht op het Europese rechtshof. Na meer dan 120 jaar te hebben gestreden om uw taal aanvaart te krijgen in dit strontland zit je daarnaast terug in de zelfde situatie in uw zo fantastische Europa. Europa is van “’k wil en ‘k kan niet” en daar mee is alles over Europa gezegd. Op een moment dat overal ter wereld alle kunstmatig verenigde landen uit elkaar vallen, zelfs de Ussr, willen ze hier een Europa aan elkaar gaan plakken. We hebben er al veel nut van gehad moet ik zeggen. Het resultaat is er duidelijk van te zien. Ja, we moeten geen geld meer gaan wisselen, waauw, dat is nogal eens een vooruitgang van formaat he, terwijl voor de rest alle grote firma’s onafgezien of ze al dan niet miljoenen winst boekten, het land ontvluchten. Eerst hier met de nodige subsidies van ons centen hun bedrijven automatiseren en voorzien van nieuwe machinerieën en dan alles de trein op naar Polen en dergelijke. Ferme vooruitgang he dat Europa?. Wanneer je nu maatregelen wil treffen in Vlaanderen die uw industrie en economie ten gunste zouden komen moet je ten eerste rekenschap afleggen bij Wallonië en dan moet je je nog eens in allerlei bochten gaan wringen om europa niet op zijn tenen te trappen. Een onafhankelijk Vlaanderen onder de koepel van Europa zou slechts een halve maatregel zijn, je blijft aan handen en voeten gebonden. Laatst gewijzigd door Garry : 8 maart 2009 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hamc, ge bent ook mis. Wat het NVA wil is een staat onder de koepel europa. Alle vrijstaten zoals daar zijn, Vaticaanstad, Andorra, San Marino etc liggen IN europa maar er ONDER vallen is iets anders.
Laatst gewijzigd door Garry : 8 maart 2009 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek hier maar eens naar een bericht van mij waarin ik grapjes maak over mensen die lijden aan een terminale ziekte. Er is een groot verschil tussen iemand in een discussie aanvallen op zijn argumenten of op zijn persoon. Aan dat tweede doe ik niet mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu goed, het belang en aanhang is tegen zowat alles... vreemdelingen, hoofddoeken, België, traditionele partijen, vakbonden, Waalse politici, koningshuis, VRT, .... Het alternatief: een schraal klein blank gëisoleerd staatje omringd door het Kwade Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij he kan de eenheid die Europa nastreeft ook wel eens zijn ondergang zijn,vermits voor meerdere landen het eigen belang nog steeds groot is. Ik persoonlijk vind dat de kleine landen er weinig in de pap te brokken hebben.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe denkt ge dat het anders gaat opgelost worden ? Met een massa recurente maatregelen, die nog een stuk omvangrijker gaan zijn, dan moest men, parallel hiermede, een devaluatie kunnen toepassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 8 maart 2009 om 23:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk willen alle partijen graag dat Europa er bij en zelfs België er bij omdat dat voor hen alleen maar massa’s extra postjes op levert. Als het VB als enige daar geen voorstander van is strekt dat enkel en alleen tot haar eer. Dat betekend dat ze zo geen uitzuigerbende zijn zoals al de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat blank of niet blank,… OK voor een aantal aanhangers van klein formaat zal dat een rol spelen maar echt niet voor de grote hoop van het VB hoor. Hoeveel Chinezen zitten er hier niet? In Antwerpen alleen al is het een ganse stadswijk. Heb jij al één VB'er daar een verkeerd woord over horen zeggen. En de Joden, identiek het zelfde. Wanneer ze opmerkingen maken die terecht zijn van een aantal allochtonen die hier het systeem uitzuigen, misbruiken, dan moet ge dat ook kunnen accepteren en niet steeds als racistisch beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar de gedachte vandaan zou komen dat ze er politeik voordeel zou gaan uithalen loopt dan toch wel rond met zeer ziekelijke gedachten vind ik. Ze geeft via haar site haar ervaringen weer apart om anderen mee een hart onder de riem te teken (en zeer waarschijnlijk ook zichzelf veel moed in te spreken. |
|
![]() |
![]() |