![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 27 maart 2009 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Is hier druk vandaag op suggesties (de vergeetput). Zeker drie forumgangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]()
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
-De richtlijn omtrent copy/pasten van krantenberichten bestaat al zeer lang. Na een klacht van een krant viel het ons op dat het auteursrecht hier vaak geschonden wordt en zijn we daar strenger op beginnen toezien. U heeft daar dus niets mee te maken. Die regel geldt voor iedereen en elke klacht daaromtrent wordt behandeld. - U bent slechts drie keer door Akira op de vingers getikt. Slechts één keer kreeg u daarbij strafpunten, de andere twee keer bleef het bij een punteloze waarschuwing. - U heeft sinds het invoeren van het systeem (wat nog vrij recent is, al een mooie collectie waarschuwingen bijeen gesprokkeld. Sinds 2007 tel ik 10 waarschuwingen, gegeven door 5 verschillende moderatoren. Ik denk niet dat u moet klagen over een gebrek aan tolerantie en kansen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Ter informatie: Polly Correct is weer gebannen.
tijdelijk of definitief?
![]() |
#69 |
Global Moderator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Was de draad over Italie niet in een verkeerd subforum geplaatst (maar ondertussen verplaatst door een mod)?
Alleszins, onderstaande 2 posts kunnen niet als bijster vriendelijk doorgaan. http://forum.politics.be/showpost.ph...42&postcount=6 http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=15
![]() |
#72 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
Wie 10 strafpunten heeftt, wordt gedurende één week verbannen. Wie 15 strafpunten heeft, wordt gedurende één maand verbannen. Wie 20 strafpunten heeft, wordt permanent verbannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe kan men nu van gene ban naar permban gaan? Efkes (22.16 uur) geleden postte hij nog.
Laatst gewijzigd door Karma : 6 april 2009 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Global Moderator
|
![]() Strafpunten vervallen niet automatisch na een tijdelijke verbanning. Sommige strafpunten vervallen na 1 maand, sommige na 3 maand, sommige na een half jaar, sommige na een jaar en andere nooit (afhankelijk van de overtreding). Het is dus mogelijk dat een forummer na een maand verbanning kan terugkeren, maar dat zijn/haar strafpunten nog actief blijven. Dan zijn één of twee overtredingen soms al voldoende om permanent verbannen te worden.
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 6 april 2009 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
klopt. Ook de duur van de strafpunten is niet logisch: ik heb geen idee wanneer strafpunten kort of lang van tel zijn, dit is zuiver random. Zelf heb ik nog tot eind 2009 17 strafpunten staan (waren allen geldig gedurende éénjaar). Eén misstapje en het is dus byebye Circe.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Tjah, maar omgekeerd heb je dus al verscheidene misstappen kunnen maken zonder dat het bye bye Circe was.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en daarvoor zouden dus strafpunten dienen dacht ik: om niet meteen byebye forever te doen? ik heb wel al drie maal een maand ban gehad, gewoon omdat ik uiteraard ook toen al boven de 10 strafpunten bleef zitten tot eind 2009.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Mij lijkt het dat het Gaza - offensief tot op dit forum slachtoffers heeft gemaakt.