![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou ja dat ze ergens anders wat gaan plunderen.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Man man man, wat zit gij eigenlijk te bazelen? JPVR had magna cum laude voor algemene economie an de Ugent, studeerde econometrie bij Lawrence Klein en heeft diploma's in sociologie, statistiek en wiskunde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er terecht voor in den bak heeft gezeten. Jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je ook maar 1 argument naar voren brengen waaruit blijkt dat zijn moneytron-systeem winstgevend/doordacht/intelligent zou zijn? Ik ben benieuwd. Enkel idioten laten zich verblinden door de diploma's van een persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, als de onnozelaars erop blijven stemmen, dan blijft men ze behandelen als onnozelaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is het verschil tussen Van Rossem en de financiële instellingen? Toplonen voor de managers, spelen met het geld van de klanten, het verkloten en dan weer rechtzetten met het belastingsgeld van diezelfde klanten. De kleine man betaalt tweemaal voor hetzelfde gelag. Financiële instellingen zijn bandieten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik bedoelde gewoon dat bepaalde berichten veel te lang zijn. Voor mij althans. En vroeg mij af of er wel iemand die ellenlange berichten leest. Het was niet mijn bedoeling om denigrerend te doen over diens inhoud. Mea culpa voor de miscommunicatie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Het komt steeds weer op het zelfde neer. Mijn peter zei het al 40 jaar terug.
1/ Generatie: 20% van de mensen probeert er iets van te maken ( geslaagd of minder geslaagd t maar ze proberen tenminste), 80% onderneemt nooit iets, kijkt er naar en bekritiseerd. 2/ Generatie: 20% zet verder wat opgestart werd, 80% kijkt er naar en bekritiseerd. 3/ Generatie: 20% doet er alles aan om de boel af te breken. 80% kijkt er naar en bekritiseerd. We zitten duidelijk in de derde generatie, waar een denkpatroon met voorstel om de malaise te helpen oplossen met geleuter over niet van toepassing zijnde toestanden de grond word ingeboord. Hoppende dat over en denkpatroon over iets dat iedereen aanbelangd verder gediscuteerd kan worden. Met dank. Voor de 80% die er naar kijkt en bekritiseerd verwijs ik naar MSN en messenger.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu om varrossem samen te vatten in een paar oneliners voor diegene die niet willen lezen - als de beurs crasht krimpt de economie dat is logisch. - als je dit wil counteren, kun je als overheid dit doen door rendabele investeringen te doen, en de economie weer aanwakkeren. - als GM moet failliet gaan, laat maar gaan, er is toch overproductie Maar feitelijk is gans zijn tekst geen gemakkelijke literatuur, maar toch wel duidelijk correct. Ik heb meer vertrouwen in dat plan van JPVR, dan in bvb Embryo vanrompuy zijn stelling dat hij niets kan doen. Zo'n zever heb ik echt nog nooit gehoord. Hij heeft gelijk dat hij niets kan doen aan de export, maar hij heeft geen gelijk dat we nu allemaal op ons dik gat moeten gaan zitten en zitten wachten...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 maart 2009 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
weet er iemand hoe je Jean-Pierre Van Rossem kan contacteren, ik zou hem graag eens willen ontmoeten en hem helpen! Je kan het mij altijd mailen: [email protected] Met vriendelijke groet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor minder zet Van Rossem zich nog geeneens recht.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Haal ook maar eens uw beste Ferrari van stal als ge hem gaat bezoeken. Van proleten met BMWs en Mercedessen moet ie wellicht ook niets weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Super intelligent is niet ver van zot. Althans voor de meeste mensen. Super intelligent ergeren zich constant aan wat ze zien en wat gebeurd. Zij hebben ook het nadeel zeer kort iets te zeggen, waar alles in verwoord zit. De meeste mensen vinden dat onbeleefd, of kunnen de harde realiteit niet aan. Of Super intelligent denken resultaat brengt is een andere zaak. Aangezien de wereld draait op hoofdzakelijk Chernobyl disaster toestanden.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je hem vindt, let op je portefeuille. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ofwel stak er toch iets deftigs qua idee achter moneytron (alhoewel het natuurlijk altijd een lege doos is geblven), zodat slimme mensen (met veel geld) JPVR toch het vertrouwen over hun geld gaven. Take your pick. In beide gevallen komt JPVR er echter wel uit als een doordacht man.
![]() |