![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Freud is heel beperkt en heeft in wezen èèn psychologisch type ontdekt en hij probeert iedereen in datzelfde vakje te steken wat uiteraard niet gaat vermits er vele psychologische typen bestaan. Freud is de psychologie van de driften. Jung is de psychologie van de typen. Freud is modder, Jung is poezie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het homogen niet dominant zou zijn, en het heterogen wel dominant, dan moet je zowel van je vader als van je moeder het homogen hebben mee gekregen voor het tot uiting komt. Indien je slechts van 1 ouder het homogen hebt mee gekregen of van beide ouders het heterogen, dan zal je fenotype "hetero" zijn (als je van 1 ouder het homogen hebt gekregen zal je een hetero zijn die wel drager is van het homogen, dus kan je het wel zelf door geven aan je ouders). Gewoon even de genetica-wetten van Mendel na lezen... Dat homoseksualiteit zo zou uit sterven lijkt mij onwaarschijnlijk, tenzij men zou verbieden dat mensen met de drager van het homogen zich zouden voort planten.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als homo geef ik mijn genen dus niet zelf door, maar ik zorg ervoor dat mijn broers/zussen succesvoller zijn bij het verspreiden van hun genen, en aangezien we grotendeels dezelfde genen hebben worden ook mijn genen onrechtstreeks beter verspreidt. Doorgeven van de genen is gemakkelijk, maar als je wil dat je genen stand houden, moet je er ook voor zorgen dat je nakomelingen lang genoeg blijven leven om de genen door te geven. Als jong is het hebben van een "homo-oom" (die je beschermt en mee eten voor je zoekt) een serieus voordeel.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Psychologen kijken niet buiten hun vakgebied en gaan er dus van uit dat alles een psychologische oorzaak heeft (ook al moeten ze de meest idiote theorie er rond weven). Voor genetici juist hetzelfde. Na al die eeuwen van onderzoek heeft men nog geen enkel sluitend bewijs gevonden over de oorzaak van hetero- of homoseksualiteit. Voorlopig zijn er enkel hypothesen. In feite doet het er ook gewoon niet toe hoe het komt dat iemand hetero/bi/homoseksueel is. Het gegeven is dat er van soorten bestaan en dat er eigenlijk niemand last van heeft, behalve een paar fundamentalisten die beter eens naar het dierenrijk zouden kijken: hetero-dieren stoten homo-dieren niet uit hun groep, sommige hetero-mensen zijn blijkbaar wel zo stom om waardevolle individuen uit hun groep te stoten, enkel omdat ze op seksueel vlak een beetje verschillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Het is een beetje off-topic misschien maar ik vind het wel goed dat bi-en homoseksuelen zich tegenwoordig gewoon outen. Dan weet je als heteroseksueel tenminste zeker met wie je al geen leven moet gaan opbouwen of kinderen mee moet gaan krijgen, want partnerlief zou u op een bepaald moment wel eens kunnen gaan bedriegen of ervandoor gaan met iemand van hetzelfde geslacht.
En een mens heeft al genoeg miserie in z'n leven om dat er nogeens te moeten bijnemen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Je blijft een statistische minderheid. Het blijft moeilijk om in het dagdagelijkse leven een partner te vinden. Er is wel een "milieu" waar je een groter reservoir aan potentiële partners vindt, maar het kunstmatige karakter ervan moedigt mij niet aan tot enig enthousiasme: liefdes- en seksbeleving zijn als het ware losgekoppeld van het dagdagelijkse leven. Ze vormen een afgezonderde levenssfeer, en die afzondering werkt vervreemdend. Er zijn homoseksuelen die dat nog steeds niet durven toe te geven, want "je moet natuurlijk naar de buitenwereld niet de indruk wekken dat het een ellende is". Daar komt nog bij dat sommige lieden die zich als woordvoerders opwerpen meestal diegenen zijn die door een speling van het lot geluk hebben gehad. Het hele gaywereldje hangt aaneen van de hypocrisie. Het erkent zijn eigen tragiek niet. Nochtans hoef je niet ver te kijken waar dat toe leidt: vele homoseksuelen hebben een verstoord liefdes- en seksleven, waardoor ze oververtegenwoordigd zijn in marginale seksuele milieus (SM, onveilige seks, prostitutie, pedofilie, gay parades, dark rooms, etc.). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
En als daar dan 1 homo tussenzit, dan waren toch nog al die anderen, die de genen konden voortdragen en doorgeven. Het homogen is niet met uitsterven bedreigd, en zolang mensen bestaan, zullen er homo's bestaan.
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Je spreekt jezelf tegen: als er iets 'kunstmatig' is, dan is dat wel dat hele vieze wereldje dat je opsomt van SM, prostitutie, dark rooms......... Net die zaken lijken me losgekoppeld vh echte leven en maken mij al helemaal niet enhousiast eraan te participeren, bah, vunzigheid!!! ![]() ![]() ![]() Trouwens, je komt hier met het woord pedofilie, hoe kun je?? ![]() ![]() Nuja, als jij teleurgesteld bent in het milieu moet je niet het gehele milieu door het slijk gaan halen. Volgens mij zijn die perverten die je daar opsomt een serieuze minderheid. En het feit dat zij zich zo gedragen komt niet door het milieu, maar is wel hun eigen verantwoordelijkheid. Trouwens, ook onder de hetero's heb je van die vieze perverten. ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 6 april 2009 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Dat een rechtse zak die zijn wijf afklopt zich ook kan voortplanten.
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Heel juist! Alle homo's die ik ken zijn hoger opgeleid. Ik ken geen enkele homo die aan de band staat, of wat dan ook.
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() misschien doe je er beter aan dat stukje van Bocklandt te herlezen Hij spreekt inderdaad in termen van een 'homogen', een 'afwijking' op het 'normale' patroon voor seksuele voorkeur waarvoor eenzelfde ( 'heterogen' ) zou moeten voor zorgen of homo's zich nu al of niet zouden voorplanten heeft er weinig met te maken of die 'afwijking' er uiteindelijk uitgefilterd zou worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je spreekt alvast over 'zwak' en 'sterk' : in welke context begot ? in Darwins context bestaat er alleen maar zoiets als meest succesvol ( vaak meest en best aanpasbare ) .. en dat ligt op 't vlak van de interacties met de omgeving geslachtelijke voortplanting komt er bij als het gaat als middel ( lange niet het beste ) voor voor een snellere adaptatie maar vooral voor het uitfilteren van slechte ( = fouten -> niet goed werkbare organismes ) genetische informatie dat befaamde 'homogen' valt daar klaarblijkelijk al niet onder |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die hagedis dan ? Citaat:
maar misschien kan je het eens precies duidelijk maken waarom het zou indruisen ? volgens mij maak je hier een derde fout : Darwin gaat over het voortbestaan als soort ... en niet wat een specifiek individu uit de groep ervan bakt |
||
![]() |
![]() |