![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() @ Geert C: Over welke illegale praktijken heb je?
Bron en argumenteer en liefst duidelijk want je geloofwaardigheid hangt ervan af.
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het NIET over illegale praktijken, ik heb het over verwerpelijke praktijken.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 17 april 2009 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit een gevalletje van 'dammage control' is van Dedecker zelf. Hij beloofde al een tijdje dat hij in de campagne met een 'smoking gun' ging komen maar blijkbaar is dat plan in rook opgegaan door het feit dat hij dit dossier niet rond kreeg of kon krijgen. Ik gebruik hier die nuance omdat ik het dossier hoegenaamd niet ken en me niet wil baseren op zijn uitleg vanavond in 'Ter Zake'. De ophef lijkt me vooral dat het ongebruikelijk is. En misschien maar goed ook. Iedereen vervloekt papperazzi omdat ze met een paar foto's dingen kunnen suggereren die niet per definitie zo zijn. Dit lijkt me iets vergelijkbaars: met wat documenten iets suggereren, persaandacht en als er dan een echt onderzoek komt is het dossier flinterdun. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Ah ok dan jij vind het instellen van een detective om een fraudezaak te onderzoeken verwerpelijk ik vind dat niet. Had deheer Dedecker zelf het onderzoek gevoerd had je dan ook zoveel bezwaar gehad vraag ik me af?
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk persoonlijk echter nog steeds dat hij die tip gewoon had moeten doorspelen naar het gerecht, meer niet. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder blijf ik het ongeloofelijk naief vinden van sommige om te beweren dat detectives niet worden gebruikt in de politiek.
![]() |
![]() |
#67 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
alle als ik iemand verdenk in mijn bedrijf van frauduleuze zaken (en ik heb bewijs) stap ik naar de politie ... alle ik toch .. ik d8 dat dat normaal was .. kwe ni. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Zonder enig hard bewijs, de politie gaat lachen. Hier waren er geen harde bewijzen alleen indicaties en vermoedens maw nuttig voor een parlementariër om uit te spitten.
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burgemeester
|
![]() Nog iets waar ik wou antwoorden, was het feit dat er hier gezegt wordt dat het naief is om te veronderstellen dat detectieves inhuren niet gebeurd .
Goed ik ben er zeker van dat dat gebeurd maar is het deontologisch verantwoord? Een dokter kan een patient weigeren. En je kan naief zijn en denken dat dokters inderdaad patienten niet weigeren. punt is dit heeft niks met naiviteit te maken maar met deontologie!! Laatst gewijzigd door doubled : 18 april 2009 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Deze zaak bewijst alleen maar hoe fel men aan het zoeken is om JMDD en zijn partij in het verkeerde daglicht te stellen. Na het VB blijkt er binnekort nog een tweede partij in het cordon te zitten en straks gaat men ook nog komen beweren dat het hun eigen schuld is.
Deze 'zaak' zou wel eens serieus in het gezicht kunnen ontploffen van degene die ze nu misbruiken om politieke redenen.
![]() |
#75 |
Partijlid
|
![]() Goh, normaal zeg ik zulke dingen niet. Maar ik ben blij dat het De Gucht eens overkomt. Die schijnheilige arrogante zak verdient eigenlijk echt niet beter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
u raad het al ..JMDD. JMDD heeft bewijs dat masaal doping word gebruikt in het peleton ... hebt gij er nog iets van gehoort? ik niet in ieder geval . en nu weer hetzelfde verhaal. JMDD is ne machiavelist en ik weet niet of dat iets positief is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is een razzia geweest + deheer dhondt heeft op aangeven van JMDD een boek geschreven over de praktijken bij telekom onder ander Riis heeft moeten toegeven dat hij aan levensgevaarlijke hematocrietwaarden reed toen hij de tour won.
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Ook Pevenage en Ulrich zijn later door de mand gevallen en als uitloper is men in een universitair ziekenhuis binnengevallen die Duitse topsporters van een dopingnetwerk voorzag.
![]() |
#79 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Dus als er geen bewijzen zijn, kan er ook geen grond van vermoeden bestaan. Dus is het inzetten van een privé-detective gewoon een paparazzi-methode om toch maar te trachten iemand te besmeuren. Verwerpelijk dus.
|
![]() |
![]() |