Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2004, 17:47   #61
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik hoor net op het nieuws van 17u00 dat ze die louche advokaat, , hebben opgepakt.
Als het waar is en er ook nog een veroordeling zou volgen, dan zou dit een goede zaak zijn.
Oud 20 april 2004, 18:12   #62
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Het lijkt me logisch om geen uitkering te geven aan mensen die naar hier komen migreren. Dat is mijn basisstandpunt.
De vraag naar laaggeschoolde arbeid in België is niet ongeloofelijk groot. Vanaf een bepaald moment zullen migranten hier zo weinig verdienen dat er geen nieuwe meer komen. Lijkt me dus geenenkel probleem.

Mensen hier laten werken is volgens mij de beste manier van hulp in eigen land geven. Kwasi alle pogingen daartoe in het verleden faalden enorm, terwijl in bvb Equador tegenwoordig enorme investeringen gebeuren door geld dat verdiend wordt door mensen die in de VS zijn gaan werken. Want zij zorgen ervoor dat het geld effectief bij hun familieleden komt, en niet bij één of andere diplomaat, ...
Ik weet niet waar jullie over blijven doorzeuren. De cijfers liegen er niet om dat het aantal asielzoekers drastisch verminderd is. Er worden nu al militaire vliegtuigen ingelegd voor deportaties (Guinea, Roemenië, Tsjchië enz):

FEDASIL:

http://www.fedasil.be/home/image_t/i/443
Ik ben tegen het deporteren van asielzoekers. Waarom je juist mijn post quote is me nogal onduidelijk.
Oud 20 april 2004, 18:59   #63
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik hoor net op het nieuws van 17u00 dat ze die louche advokaat, , hebben opgepakt. Eindelijk hebben ze nog eens een dader (=lieger bedrieger en afzetter) te stekken en geen slachtoffer (=asielzoeker/vluchteling).
Nu blijft het hier wel even stil. Slecht nieuws voor het Blok: ze hebben de echte dader(s) te pakken
Wat raar dat ze een televisie-uitzending nodig hebben om tot aanhoudingen over te gaan.
Of ze de echte daders te pakken hebben blijft natuurlijk een open vraag, hopelijk zal het onderzoek meer klaarheid brengen.
Voor zover ik uit de uitzending kon opmaken was dat advocaatje maar een klein radertje in de netwerk. De echte daders zullen moeilijker te vatten zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 19:49   #64
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Boer Bavo, denk nu toch een na. Er komen tegenwoordig 'vluchtelingen' uit Indië, China en Afrika. Alleen uit die landen zijn er honderden miljoenen kandidaat-'Vluchtelingen'.Als we nu heel grootmoedig zijn er er 100.000 toelaten, dan staan er onmiddellijk 500.000 klaar.
En vergeet niet dat Vlamingen en ook Franstalige Belgen uit veel wijken van ons eigen land wegtrekken omdat ze er niet meer thuis zijn. En denk aan de scholen waar men tracht les te geven in klassen met 10 nationaliteiten die onze taal niet kennen. De problemen zijn niet onder kontrole en worden groter.
En de ontwikkelingslanden geraken ook in de problemen omdat hun aktieve bevolking wegtrekt, en hun sloebers rijk worden.
Er is maar één goede oplossing: Immigratiestop en hulp in eigen land.
Het lijkt me logisch om geen uitkering te geven aan mensen die naar hier komen migreren. Dat is mijn basisstandpunt.
De vraag naar laaggeschoolde arbeid in België is niet ongeloofelijk groot. Vanaf een bepaald moment zullen migranten hier zo weinig verdienen dat er geen nieuwe meer komen. Lijkt me dus geenenkel probleem.
Boer Bavo, je basisstandpunt is in ons land geen werkelijkheid.
Als je dat wil verwezenlijken wordt je voor de rechtbank gesleept wegens racisme en discriminatie.
Zoals we in Panorama gezien hebben komen veel mensen omdat ze hier veel meer krijgen zonder te werken dan thuis met te werken.
Lijkt me dus een reuzegroot probleem.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 19:56   #65
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw

Correctie: Waarbij eens temeer bewezen werd dat SOMMIGE asielzoekers en vluchtelingen slachtoffers zijn.
Hoe kan jij dat nu weten? Vanachter je stomme computer misschien?
hoort hem geven... waar zit gij misschien

de asielmisbruikers en het profitariaat met de billen bloot
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2004, 20:22   #66
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Waarbij eens temeer bewezen werd dat asielzoekers en vluchtelingen slachtoffers zijn en het Vlaams Blok met haar sloganeske taal 'Stop Asielmisbruik' op de verkeerde mikt. De criminelen zitten niet bij de asielaanvragers maar bij het goed georganiseerd mensenhandelcircuit die ook onder het Eigen Volk veel handlangers vind. Om de poen is het te doen.
'Stop Asielmisbruik' dat betreft de mensenhandelaars, de corrupte advokaten, ons regime dat niet zorgt voor een uitwijsbeleid, de PS die zoveel mogelijk mensen hier binnenloodst, de collaborateurs die in naam van de mensenrechten dat allemaal verdedigen en in de hand werken en ook zij die er zelf misbruik van maken.
De slachtoffers: de ontwikkelingslanden die hun aktiefste mensen verliezen, onze volkswijken die onleefbaar worden.
De grote schuldige is zeker niet het VB die de problemen op de agenda zette toen alle anderen beweerden dat er niets aan de hand was.
Juist Luc ! Dat zijn de parasieten en de meeëters in onze maatschappij, in een democratie met een zeer goed sociaal systeem, zij die profiteren van alle voordelen waar wij voor betalen en sparen, er zelfs niet voor terugdeinzen grof geld te verdienen op de rug van deze mensen.
Hier in België zijn er ook tal van organisaties, die de spelletjes meespelen, zelfs medici en advocaten, die duizenden asielzoekers en illegalen, vaak alle mogelijke middelen aanwendden om dezen aan een verblijfsvergunning te helpen (ook met valse verklaringen). Zelfs criminelen kregen in Antwerpen de Belgische nationaliteit
"Het is gemakkelijker belg te worden dan een kaart te krijgen in de Makro!" als je de statistieken eens zou nagaan kan het nog kloppen ook !

De schuld van deze toestanden in de schoenen van het Vlaams Blok willen schuiven is het toppunt van durven (het zoveelste) !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 20 april 2004, 20:25   #67
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Alles goed en wel,maar ondertussen hebben we ze weeral binnen

En HOE ze buitenkrijgen
de onterecht verkregen nationaliteit terug afnemen en het land uitzetten !
Oud 20 april 2004, 20:29   #68
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Mag je niet de sekstoeristen vergeten die hun vrouw gewoon gaan kopen in het buitenland. Zo lopen er ook een hoop rond.
Ze trouwen ermee en de vrouw krijg zo'n Belgisch vodje en een hoop uitkeringen. Dat soort mensenhandelaars mag eens zwaar aangepakt worden.
je bedoelt de schij(n)(t)huwelijken na een tijdje zijn ze ook belg en kunnen mee de sociale kassen leegslurpen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be