![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#62 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#63 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of ze de echte daders te pakken hebben blijft natuurlijk een open vraag, hopelijk zal het onderzoek meer klaarheid brengen. Voor zover ik uit de uitzending kon opmaken was dat advocaatje maar een klein radertje in de netwerk. De echte daders zullen moeilijker te vatten zijn. |
||
|
|
|
|
|
#64 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als je dat wil verwezenlijken wordt je voor de rechtbank gesleept wegens racisme en discriminatie. Zoals we in Panorama gezien hebben komen veel mensen omdat ze hier veel meer krijgen zonder te werken dan thuis met te werken. Lijkt me dus een reuzegroot probleem. |
||
|
|
|
|
|
#65 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de asielmisbruikers en het profitariaat met de billen bloot
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
|
|
|
|
|
#66 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier in België zijn er ook tal van organisaties, die de spelletjes meespelen, zelfs medici en advocaten, die duizenden asielzoekers en illegalen, vaak alle mogelijke middelen aanwendden om dezen aan een verblijfsvergunning te helpen (ook met valse verklaringen). Zelfs criminelen kregen in Antwerpen de Belgische nationaliteit "Het is gemakkelijker belg te worden dan een kaart te krijgen in de Makro!" als je de statistieken eens zou nagaan kan het nog kloppen ook ! De schuld van deze toestanden in de schoenen van het Vlaams Blok willen schuiven is het toppunt van durven (het zoveelste) !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|