![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Evengoed begrijp ik het verhaal niet want ik heb alleen nog maar gelezen over Nederlandse cellenTEKORTEN. http://www.metaseek.nl/search/nl/1/cellentekort
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 april 2009 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik al eerder heb gezegd komt niemand in voorarrest wanneer ze verdacht worden van prutsen of wanneer er geen enkele bewijzen zijn. Of denkt gij misschien dat verdachten van zware feiten thuis braafjes gaan zitten wachten tot hun proces voorkomt?
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 23 april 2009 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We dragen nu de tol van 50 jaar particratische vadsigheid. En dat hebben we met zijn allen gewild. Maar over 5 jaar kantelt de steen van de pensioensoverslag ... En tegen dan zitten de De Haene's/De Guchten/Van de la Notte's van deze wereld al lang in hun fiscaal paradijs, ver weg van de bevolking die ze belazerden .. Terwijl hier de burgeroorlog woedt ... |
|
![]() |
![]() |