![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kan u geen ongelijk geven dat bepaalde belangengroepen dat proberen terug te schroeven, maar om dat nu exclusief op het islam fundamentalisme te plakken vind ik onvolledig. Er zijn andere religieuze groepen die zulks ook proberen. Persoonljijk ben ik tegen elke vermenging van religie en politiek. Religie of een andere morele overtuiging is zuiver persoonlijk en mag NOOIT aan iemand opgedrongen worden. Denkt U ook niet dat elke vorm van fundamentalisme behoort tot een kleine minderheid van een bevolkingsgroep. ik hou m'n hart vast als die kleine groep het voor het zeggen krijgt. Dat moeten we ten allen prijze vermijden.
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarop het ons vervolgens vrij staat om dit stilzwijgen te interpreteren. sommigen zeggen dat de meerderheid doet zoals ze doet uit angst, ik denk eerder dat ze zwijgen uit religieuse overtuiging, maw stilzwijgend goedkeuren.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 28 april 2009 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Doe nu hetzelfde voor de negatieve. Vraag me eerlijk gezegd af je aan de 10 positieve gaat komen. Nu, dit wil niet per sé zeggen dat die mensen niets kunnen of willen bijdragen, maar het schetst wel een beeld van de perceptie van die groep. Plus het feit dat een mens van nature uit wantrouwig is voor wat onbekend & vreemd is, en je komt al een stapje dichterbij. (De eerste die me recht in de ogen kan zeggen dat hij nooit wantrouwig is voor vreemelingen ben ik nog niet tegengekomen, ik zou zelfs durven stellen dat het instinctief is) het helpt ook niet dat ze bepaalde gebruiken hebben die wij als barbaars ervaren (vrouwen die ik weet ik hoeveel lagen textiel rondlopen, ook in't putje van de zomer, schapen slachten, 5 keer bidden per dag,.. ) Als je dan kijkt naar een andere etnische groep, bv aziaten, dan is het contrast wel groot...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Islam is niet het probleem.
De meerderheid van de Moslims hier zijn niet extremistisch. Een extremistisch Islam zou wel een gevaar zijn in België. Maar dat is gelukkig niet het geval. Het zijn de veel migranten die uit bepaalde landen komen met een ander soort mentaliteit.Een mentaliteit die niet kan klikken met de Belgen.Toevallig zijn veel van hen Moslims. Om eerlijk te zijn-niet racistisch bedoeld-zijn er weing van hen die België iets bijdragen. Maar ik herhaal het heeft niks met de Islam te maken.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 28 april 2009 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is niet "toevallig" Dat is gewoon het GEVOLG van de islamitische doctrine.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het onderzoek dat ik hier aanhaalde http://forum.politics.be/showthread.php?t=121565 geeft wel een verband weer van hoe "sociaal(voelend)" mensen zijn en hun stemgedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben anti-moslim omdat het een godsdienst is.
Ik ben erg anti-moslim, omdat het een godsdienst is die anderen hun wil wenst op te dringen, o.a. via wetgeving e.d.m. , geen scheiding kerk en staat, hier en daar haaks op onze kultuur, zoals vb. gelijkheid man/vrouw ... Het is mijn mening dat de immigranten teveel ineens, te massaal ineens, toegelaten zijn in onze kontreien. Daardoor hebben die mensen onvoldoende kansen gekregen om zich aan te passen aan onze leefgewoontes ... (meest van al natuurlijk zij die in de grootsteden in getto's zijn gaan hokken ...) en dat dan nog eens gekombineerd met het falen van justisie, waardoor een aantal vreemdelingen al te gemakkelijk verleid werden om toe te geven aan vlug maar krimineel geldgewin ... en dat dan nog eens gekombineerd met een te vrijgevige en te weinig kontrolerende sosiale wetgeving enz. Geen enkele van mijn argumenten daarover is rassistisch geïnspireerd. (mocht ik het ergens te vaag geformuleerd hebben wegens mijn oerdom verstand, vergeef me, en korrigeer het, maar twijfel niet aan mijn oprechtheid)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 28 april 2009 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Vanwaar uw fixatie om de valse profeet te verdedigen door hen die hem aan de tand voelen aan te vallen? Zielig is een mooie samenvatting .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het heeft alles te maken met de islam en hun ingesteldheid
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 28 april 2009 om 18:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Het is een groot maatschappelijk probleem waarvan de islam maar een fractie van is.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() het is interessant om te weten waar die fixatie vandaan komt,misschien is die wel gelinkt aan sociofobie
Laatst gewijzigd door globalmedia : 28 april 2009 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Ik moet ook niets hebben van de islam, vind het maar een barbaars iets, maar om te zeggen dat dat de bron is van alle problemen is niet verstandig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Heb jij eigenlijk iets intelligent te vertellen? Of wil je gewoon wat op de man spelen?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Het VB is tegen verdomd veel dingen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees een aantal draden die specifiek over dit onderwerp gaan. Waarom het VB tegen de verspreiding van de Islam is, is daar voldoende aan bod gekomen.
|
![]() |
![]() |