![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alter ego's? Neen, vrienden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vreemd criterium om vrienden te kiezen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
=> Citaat:
![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() In principe ben ik voor, ik vraag mij zelfs af welke argumenten er tegen zijn, maar ik schaar mij tevens achter de commentaar van boer_bavo:
Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Ik ben voor. ( Wat dacht U anders )
![]() |
#66 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Sorry, ik plaats het topic opnieuw in Communautaire discussies.
De stembus & suggesties is bedoeld voor zaken die met het forum te maken hebben. Er worden geen politieke discussies gevoerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Voor de splitsing vh kies en juridisch arrondissement bhv en als het ff kan van de hele belgik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() TEGEN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Voor de hereniging van de kieskring Brabant.
![]() |
#73 |
Partijlid
|
![]() Voor. Omdat de grondwet belangrijk is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik snap niet goed de mensen die zeggen dat het niet de moeite is om het te splitsen. Het is toch niet omdat iets weinig zin heeft voor jou dat het moet gezien worden als iets onbelangrijks? Het gaat tenslotte om de mensen die daar wonen, niet om jezelf.
Hier kan ik dus ook uit concluderen dat de stem bij de mensen uit B-H-V ligt, en uiteindelijk niet bij ons. Dat van die ministerpostjes als tegenargument klinkt me ook al even raar in de oren. Waarom doen de regeringspartijen dan niks, waarom beloven ze steeds opnieuw dat er een splitsing zal komen en komen ze die belofte nooit na? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TUURLIJK VOOR
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Idd niet de grondwet, wel de europese wetgeving (nog een trapje hoger?)
http://europa.eu.int/scadplus/leg/nl/lvb/l23025.htm
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [size=6]VOOR[/size]
![]() |
#80 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens de grondwet met BHV gesplitst worden, reeds 40 jaar. Wat zou jij doen indien je reeds 40 jaar moest wachten om te stemmen?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |