![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand met Inuit familiebanden een eskimo noemen is niet beledigend. Diezelfde persoon echter een vuile, robbenvretende eskimo noemen, wel. Als je dan gaat klagen dat je banpunten krijgt omdat je iemand een eskimo hebt genoemd, ben je nogal stevig de kluit aan het belazeren. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 17 maart 2010 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Echter, dat betekent niet dat u als moderator nooit een fout maakt. U kan vinden dat de manier waarop betrokkene zijn probleem heeft gecommuniceerd te wensen overlaat, feit blijft dat zeggen dat een bepaalde poster het dierlijke niveau niet overstijgt een persoonlijke belediging is en zodoende dient gesanctioneerd te worden. Ik begrijp dan ook helemaal niet waarom die persoonlijke aanval niet wordt weggeknipt. Of de poster strafpunten krijgt, hoeft u ons niet te vertellen, want dat zijn onze zaken niet. Maar uw houding in deze lijkt mij een beetje ongelukkig. Als moderator moet u de fora "proper" houden, i.e. wegknippen wat in strijd is met de regels. Het had u gesierd mocht u de aanval gewoon hebben weggeknipt en een korte "sorry voor de late reactie, had het effe te druk om hier te modereren" had gepost. Dat zou deze discussie binnen de kortste keren hebben beëindigd, zonder kwaad bloed. In plaats daarvan heeft u in deze draad uw stekels opgezet met als gevolg een paar (niet helemaal onterecht) misnoegde forumleden én een nog steeds niet weggeknipte persoonlijke aanval. Laatst gewijzigd door Sammael : 18 maart 2010 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2! |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moet ik na het lezen van de berichten in deze draad denken aan Faith No More's Kindergarten?
Komaan he mensen, word eens grote jongens en meisjes.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Stinkende vieze hippie mag hier blijkbaar ook. Geeft blijk van de 'tolerantie' van de moderatie.
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=136270&page=3
Laatst gewijzigd door illwill : 19 maart 2010 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is maar of jij de jouwe ooit te boven zal komen... Ik waag het dat te betwijfelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open anders nog eens een topic over hoe onheus je wel behandeld bent geweest...
![]()
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deal?
![]() |