![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() U ontkent nog steeds dat de wiskunde uit Afrika komt!??
![]() Of hoe we bepaalde met bronnen onderbouwde feiten tegen beter weten in blijven ontkennen: http://www.fi.uu.nl/en/staff/medewer...werker269.html http://en.wikipedia.org/wiki/Ishango_bone http://www.math.buffalo.edu/mad/Anci...-colonial.html http://www.math.buffalo.edu/mad/myths_lies.html#truths Mischien was moeilijk voor een afgestompte biernazi, maar voor U moet dat toch geen probleem zijn dit te lezen? ![]() ![]() Ik moet vorige poster gelijk geven, dit is zinloos! Ik wens U veel geluk in de multiculturele maatschappij en vergeet U niet aan te passen! ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 23 mei 2009 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar u feiten vand de Afrikaanse geschiedenis zijnh nog steeds lachwekkend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Japanners hebben de auto uitgevonden! AKKOORD??? ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 23 mei 2009 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Prinsesje:
U zou trouwens eens verder moeten grasduinen op die Afrocentristische sites waar u deze nonsens vandaan haalt, er staan nog meer sprookjes op die u wel aanstaan. Laat u vooral niet tegenhouden door het feit dat er geen deskundigen zijn die ook in al deze nonsen gelovens, daar gaat het hier immers niet om. Het gaat bij deze racistische slachtoffercultus toch alleen maar om het verdoezelen en afschuiven van het eigen falen; gewoon blind vertrouwen op die sprookjesschrijvers die nog nooit een voet in Afrika hebben gezet. Vraagje trouwens: Bent u zelf zwart? Dan zou ik deze waanbeelden eventueel nog kunnen begrijpen als misplaatse trots of een zoektocht naar uw culturele achtergrond. Als u echter niet zwart bent, dan zit er simpelweg een hele grote vijs bij u los.
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man man toch.....! Ik denk dat er eerder een vijs bij U los zit.... Helaas voor U gaat de maatschappij de andere kant uit dan U zou willen! De realiteit zal Uw waanbeelden en misplaatst superieuriteitsgevoel wel bijbenen. "Het gaat bij deze racistische slachtoffercultus toch alleen maar om het verdoezelen en afschuiven van het eigen falen" De pointe hiervan ontgaat me volledig! Slachtofferrol? ![]() "Blanke Afrikaan, mag dat nog of ben ik een vuile koloniaal?" Een medewerker van Shell in Nigeria??? ![]() ![]() ![]() ![]() of deze: http://www.youtube.com/watch?v=nYhyYCpPt6g ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 23 mei 2009 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tweede zegt alleen dat er 18-20 millenia geleden mensen in Afrika een wiskundige aanleg hadden, waarmee nog lang niet bewezen is dat de moderne wiskunde allemaal uit zwart Afrika zou komen, zoals u beweert. De derde link laat zien dat mensen in donker Afrika zowel vingers als tenen bij hun rekenen betrokken (want eenvoudige rekensommen gebaseerd op het 20-tallige stelsel). Ook niet iets speciaals voor Afrika of zwarten. En de vierde link tenslotte begint al met "Purely Eurocentric origins of mathematics can no longer be upheld", daarmee direct aangevend dat het eerder één of andere politieke zaak dient (zwarte bewustmaking of zo?) dan dat het puur wetenschappelijk zou zijn. Ook het kopje boven link 3 en 4 zegt al genoeg: "mathematicians of the African diaspora". Ik ben ook al even bizarre en belachelijke websites tegengekomen waar gesteld werd dat alle menselijke vooruitgang enkel aan blanken te danken zou zijn. Uiteraard, net als deze website, rijkelijk gedandeerd met de nodige pseudo-wetenschap die dus een bepaald politiek doel moet dienen. Voorts wacht ik nog steeds op uw 'bewijzen' dat de antieke Egyptische cultuur een puur zwarte Afrikaanse aangelegenheid en uitvinding zou zijn. En ook uw ridicule bewering dat blanken de neus van de sfinks opgeblazen zouden hebben omdat die er te Afrikaans uit zou zien, zou ik gaarne door u gedocumenteerd zien. Verder nog de opmerking dat u, als het u te pas komt, het over Afrikanen heeft en die voor het gemak allemaal maar onder de categorie 'neger/zwarte' schaart, ook als het gewone blanken/kaukasiërs zijn geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Princessje : 23 mei 2009 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
En het mag duidelijk zijn dat het enige motief voor deze racistisch "visie" op de geschiedenis het creëren van een zwarte cultuurgeschiednis is, die buiten enkele uitzondering gewoonweg amper bestaat. ==> verdoezelen van het eigen falen Citaat:
Die roep van wanhoop in mijn onderschrift komt door het feit dat het Afro-nazistsche Anc-regime zichzelf tot taak heeft genomen om de blanke aanwezigheid weg te pesten uit Zuid-Afrika en een veelgebruikte opnmerking is: "Als het je niet aanstaat dat rot je toch lekker op, je bent toch maar een kolonist" Ja dank je de koekoek, ik moet dus maar oprotten/wegblijven uit het land van mijn voorvaderen omdat ik blank ben.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ANC is een rechtstreeks gevolg van de aprartheid! Persoonlijk vind ik de AWB toch wel wat meer nazitisch... ![]() Mij stoort dat U zo weinig respect heeft voor de zwarte Afrikaan! U zou toch beter moeten weten.... Laatst gewijzigd door Princessje : 23 mei 2009 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Banneling
|
![]() Allereerst Princessje, een vriendelijk doch dringend verzoek fatsoenlijk te quoten, i.p.v. uw eigen schrijverijen in andermans quotes te zetten.
Verder met uw gebazel dan: Citaat:
En het is 'refereerT', want tegenwoordige tijd. Citaat:
Geen enkele. U beweerde anders toch echt dat het een zwarte Afrikaanse cultuur was. Kijkt u zelf maar even mee: Citaat:
En ik wacht nog immer op bewijs voor uw bewering: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik het Nederlands meer dan voldoende beheer, waarschijnlijk beter dan U het Frans, Duits of Engels! Niettegenstaande het mijn moedertaal niet is! Is dat Uw dank om UW (in feite onbenullige) taal te leren? Ik zou er veelmeer aan hebben bv. perfect Spaans te spreken/geleerd te hebben! OK we zullen het erbij laten dat de blanke mens superieur is (dan bent U tevreden)... Helaas is dit tegen de stroom van de mondiale ontwikkelingen, die naar gelijkheid streven... Maar de realiteit zal U wel inhalen! Denkt U dat U met Uw ideeën nog serieus genomen zal worden?? Denk vanavond eens aan mij als U door de stad loopt en eens rondkijkt! Of woont U ergens heel ver weg in de bossen...?? ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 23 mei 2009 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het ANC heeft trouwens schrikbarend veel overeenkomsten met het Nazi-regime; Men weert blanken van de arbeidsmarkt, men zet door demonisering actief aan tot moordpartijen op blanken, men schuift de schuld van problemen continue af op de blanken, Afrikaanstalige(cq blanke) scholen worden gesloten/onwerkbaar gemaakt, men probeert de Afrikanergeschiedenis uit te wissen door plaatsnamen te veranderen. men probeerde +/- 1 miljoen gevluchte blanken het stemrecht te ontnemen, men zuivert complete blanke landbouwgemeenschappen voor "landbouwhervormingen", men steunt een genocidair buurland, etc,etc. Al men hier op z'n minst geen aanzet tot een nazistisch regime in kan zien dan weet ik het ook niet meer. Citaat:
ZO ben ik ook van mening dat de Islamitsche cultuur qua strijdlust en overlevingswil momenteel superieur is aan de Westerse beschaving, zou dta dan ook betekenen dat ik geen respect heb voor de Westerse beschaving?
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Over sensatiebeluste leugenaars gesproken! Wat een onzin!!!! De personen om wie het gaat zijn GEEN IMMIGRANTEN EN GEREGULARISEERDEN!! Het zijn Belgen zoals jou, enkel met een andere huidskleur. En als ze politiek actief willen zijn, wat zou jij er dan in Godsnaam tegen kunnen hebben? Langs de ene kant verwijt je hen op hun luie g*t te zitten, maar als ze beginnen te werken, dan is dat ook ongepast voor jou. Make up your mind! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat kan mij verder helemaal niets schelen. Dit is immers een Nederlandstalig forum. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb geen enkele behoefte om aan u te denken. Dan kijk ik nog liever naar de Cosby-show, dan kan ik nog eens lachen, in plaats van treurig te worden van de domheid van mensen zoals u. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat je van Herodotos beweerd heb ik nog nergens gelezen, je kan dit toch staven? Zijn bekende werk is nu niet zo moeilijk te vinden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Uw bronnen zijn superieur zeker? ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 23 mei 2009 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |