![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs ik heb grenzen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel me ineens een overleden homosexueel voor, die dan voor de rest van zijn bestaan zit vastgeklonken in een vrouwelijke vagina... moet d�*t tegenvallen zeg!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ben je akkoord jouw eigen lijk af te staan voor dergelijke tentoonstellingen ? Laat het dan in je testament zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik sta mijn organen af als ze nog iets waard zijn als ik sterf, ende rest word opgestookt. No fucking arround met mijn lichaam, bewustzijn of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ga je trouwens doen? Herrijzen om van je tak te maken?
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite zou ik willen dat ik nog een bruikbaar orgaan over heb bij mijn overlijden (weinig waarschijnlijk gezien mijn leeftijd) waar een andere persoon dan toch nog bij geholpen is. Edina zou bijvoorbeeld kunnen voortleven als ze mijn hart kreeg of zo... ![]() ![]() maar gezien er overal teveel sleet op begint te zitten, denk ik toch wel dat ik als oefenmateriaal voor volgende generaties artsen en chirurgen toch ook een bijdrage aan de mensheid kan leveren. Ik hoorde laatst dat men met de huidige donatie-wetgeving in feite veel te weinig lichamen krijgt aangeboden. Persoonlijk vind ik dat zoiets evengoed in een soort donatie-wet moet kunnen worden gegoten: als ze je nodig hebben, mogen ze je gebruiken. Beetje sneu voor de nabestaanden dan die pas maanden later de urne terugkrijgen (zo gaat het toch dacht ik, of moeten ze me dan maanden later nog zelf laten verbranden ook? Dit moet ik eens opzoeken, vind ik niet goed). Enfin: tweede optie = gebruiken als oefenmateriaal Derde optie: gewoon verbranden en in de Schelde uitstrooien bij afgaand water (ik ga niet eerst nog een paar jaar rond Antwerpen blijven rondhangen). Maar om zo te worden opgezet en al copulerend heel de wereld rond te trekken? nou nee hoor. lijkt me niet echt aangewezen. Tenzij het Denzel Washington is ... maar tja, daar willen ze dan ook weer allemaal mee zeker? En om zo om de maand eens verstoken te worden heb ik ook geen zin. ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 mei 2009 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Er zou een wet moeten komen die het verbiedt om mensen hun organen niet te laten afgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iemand die dan bewust geweigerd heeft om gerecycleerd te worden, moet van mij wèl aan het ondereinde van de lijst gaan staan in geval hij of zij zelf ineens wel iemands hart of nieren wil hebben.... Als ik er écht over nadenk, krijgen zulke mensen in feite per definitie niks meer. Dat is dan ook een eigen beslissing geweest.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij gaat sowieso naar de hel dus wat maakt het allemaal uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij leven, ja. Akkoord. Maar eens overleden? Wat maakt het dan nog uit? Niks.
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, jij zegt wel dat ik daar niets meer van weet, maar heb je daar ook bewijzen voor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, jij zegt wel dat ik daar niets meer van weet, maar heb je daar ook bewijzen voor ? |
|
![]() |
![]() |