![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaruit blijkt het "racisme", pray tell? Waaruit blijkt dat het om een Marokkaan gaat?
Laatst gewijzigd door Raf : 16 mei 2009 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haaa... je bedoelt dat het enkel om racisme zou gaan als de verhuurder marokkaan is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus volgens jou mag: "wij verhuren aan vlamingen" ook?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en waarom mag volgens jou het ene wel en het andere niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Dus, samengevat:
'Ik verhuur alleen aan Marokkanen' en 'Ik verhuur alleen aan Vlamingen' mogen beide volgens u niet vermeld worden maar het zijn geen uitingen van racisme ? Op basis van, pray tell, welke wetgeving zou u dan bovenstaande vermeldingen verbieden en veroordelen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed zo! ik heb antwoord ontvangen:
Beste, Citaat:
tiens, ik meen toch wel dat ik de link waar ik het op vond mee had doorgestuurd. Deze dus: http://janice-laureyssens-visie.skyn...oor-vlamingen- --------- en neen, mijn adres en telefoonnummer geef ik nooit door via het internet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ik had gelijk toen ik schreef dat het CGKR de racistische visie van RAF niet deelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Raf : 18 mei 2009 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heb je volledig gelijk in. Te meer daar discussie voor hem synoniem staat voor haten en schelden tegen ieder die zijn mening niet deelt. Kijk, nu gaat hij wat aan terminologische haarkloverij doen om toch maar niet te hoeven toegeven dat de huuraffiche van die Marokkaan racistisch is, en morgen staat (of straks al) staat hij alweer jan en allemaal uit te schelden omdat ze "racistisch" zijn tgo Marrokanen.... die dan ineens weer een ras zijn geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je mag dus ook niet zeggen: wij verhuren enkel aan Belgen. (vermits de Belgische nationaliteit geen criterium mag zijn) Je mag wèl zeggen: "Wij verhuren aan mensen met een grote zwarte hond..." of "wij verhuren aan mensen met een voorliefde voor varkensgebraad". Oftewel: de lambrisering in de hall werd afgewerkt met zuiver varkenshuid en mag onder geen beding worden verwijderd of beschadigd. of: hou er rekening mee dat de kelderruimte volledig afgesloten is en verhuurd aan de hobbyclub "hoe maak ik peren of appelwijn".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 mei 2009 om 13:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() En bij publieke aanbiedingen mag volgens de antidiscriminatie-wet geen onderscheid gemaakt worden tussen etnische en nationale afstamming. DUS : een appartement te huur aanbieden, énkel voor Marrokkanen, is verboden !
Laatst gewijzigd door beste vriend : 18 mei 2009 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |