Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 mei 2004, 19:58   #61
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

u doelt toch niet op de grote mythe dat Israel gesticht is door de VN?

Benneke goerion heeft Isreal eenzijdig uitgeroepen als staat.

De Vn deed enkel een voorstel. wat de Vn negeren betreft , zullen we maar zwijgen over de Staat Israel?

En uw talent om op afstand in iemands hoofd te kijken en alzo zijn gedachten/visies te achterhalen is indrukwekkend, net zoals een glazen bol. Eveneens indrukwekkend om alle argumenten te negeren en halsstarrig en paranoïd vast te houden aan het grote excuus : de holocaust.

Hebt u toevallig zelf een levenslang trauma opgelopen dat u iedere kritiek van joden en niet joden als antisemietisch/nazistisch voorhoudt?
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2004, 20:01   #62
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagallemaal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop

Wat zit je hier dan nog te doen? Ga dan meebouwen aan groot Israel hé!
en een dergelijke quote van jou laat echt geen twijfel waar jij je bevindt. 1933 is al voorbij hoor, en den Dolf is zeker dood...

Ja de nazi's he
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 16 mei 2004, 20:02   #63
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Eigenlijk was Hitler de aarts-Zionist want hij wilde de Joden hun eigen staat schenken. WO II heeft dit plan verhinderd. Wat de Zionisten willen is juist dat plan alsnog uitvoeren, met wat weetjes over heilige grond Uitverkoren Volk en zo. Maar dat ze dan wel consequent zijn en ginder de Zionist gaan uithangen en n iet hier.
Kom maar eerst eens met bewijzen en citaten voor de dag voor je zo'n leugens en k..... hier komt neerschrijven. Wedden dat je hier niet kunt op antwoorden. Zeker ook nog aanbidder van den Dolf?
tiens en, weeral dagallemaal over de nazi's
Oud 16 mei 2004, 20:03   #64
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hitler had met Churchill afgesproken om alle Europese Joden naar Madagascar te deporteren!
En welk historisch document heb jij om die zever te staven. Nog niets gezien. Dus kom er mee op op trek die zever maar terug.

als hij dan documenten krijgt van eigen rabbi's zijn ze "geflipt"
Oud 16 mei 2004, 20:04   #65
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik ga ervoor zorgen! En het zal een beter en juister document zijn dan de achterlijke antieke schrijfsels die jullie gebruiken om jullie aanwezigheid in het midden Oosten te rechtvaardigen.
Laat maar zien. Zullen het Nazi documenten zijn, zoals ik wel van jou verwacht.
en dat mijn opinie over jou niet zo fout is laat je laatste zin trouwens al goed doorschemeren: "jullie aanwezigheid" Ik ben daar niet en leef daar niet!
Ofwel ben jij dus racistisch, ofwel wil jij een nieuwe Shoah creeren in het M-O, zoals vroeger op het forum van het AEL stond "ervan of erin"

tiens tiens, weeral : nazi's ! en ze willen weeral ne nieuwe shoah beginnen...
Oud 16 mei 2004, 20:09   #66
bruut geweld
Minister-President

Standaard

[quote="bruut geweld"]de zionist tactiek samengevat :

ik ben een zionist
ik ben deel van een volk dat geleden heeft

ergo : ik mag alles, inclusief een land bijeenstelen
een ander volk verdrukken
VN resoluties aan mijn laars lappen
en zelf wreedheden begaan

en diegenen die dat aankaarten met argumenten zijn geen anti-zionisten
maar anti semieten en zelfs nazi sympathisanten. ze hebben ook allemaal een verdoken agenda

herhaling, maar zeer toepasselijk
het is trouwens een hele prestatie om geen enkel inhoudelijk argument aan te gaan.
Oud 16 mei 2004, 20:37   #67
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Hoewel geen lid van de joodse gemeenschap, kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat de liberalen massaal stemmen aan het verliezen zijn bij hen ten voordele van het VB.

En dat heeft de VLD in de eerste plaats aan zichzelf te wijten. Ik begrijp ook het gebrek aan strategisch inzicht bij de VLD niet. Ze zijn erin aan het slagen om een van hun meest trouwe kiezersgroepen compleet van zich te vervreemden. Nu soit, het kan nooit kwaad om de steun van een invloedrijke lobbygroep als de joodse te hebben in het streven naar onafhankelijkheid
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2004, 20:39   #68
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Wel bruut geweld, dank je voor je postings. Nu zal niemand je nog au serieux nemen maar wel verstaan hebben dat mijn beschuldigigen aan jou gericht wel volledig correct waren QED.

Je maakt er zo een "pannekoek" van dat je jezelf niet meer kunt volgen. Ventjes zoald jezelf heb ik er een paar gezien en het loopt nooit te best af met hen want zij blijven bij hun boosheid tot ze eens de grote misstap zetten.... en zoals ik je lees ben jij daar niet meer ver van af!
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2004, 20:42   #69
bruut geweld
Minister-President

Standaard

raaskallen

in het wilde weg slaan

uw wensen voor realiteit nemen

en ik heb enkel uw posts aangehaald , als mensen iemand niet meer serieus zullen nemen... dan lijkt het me eerder te gaan over diegene die ze schreef...

en nog steeds de man spelen
erg he, ongelijk hebben
Oud 16 mei 2004, 20:43   #70
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Hoewel geen lid van de joodse gemeenschap, kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat de liberalen massaal stemmen aan het verliezen zijn bij hen ten voordele van het VB.

En dat heeft de VLD in de eerste plaats aan zichzelf te wijten. Ik begrijp ook het gebrek aan strategisch inzicht bij de VLD niet. Ze zijn erin aan het slagen om een van hun meest trouwe kiezersgroepen compleet van zich te vervreemden. Nu soit, het kan nooit kwaad om de steun van een invloedrijke lobbygroep als de joodse te hebben in het streven naar onafhankelijkheid
Als de VLD en andere partijen het opkomend antisemitisme niet voldoende bestrijden riskeert dat inderdaad het geval te worden. Misschien is er dan wel een minderheid die daarvoor stemt, maar als je ziet wat de Vlaamse jongeren Mechelen (zo'n soort neo-nazi's, die met het VB heult) op hun site zet dan zullen ze zich wel terughouden om voor die groep te stemmen.
Oud 16 mei 2004, 20:44   #71
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

één ding is duidelijk... de Joodse gemeenschap krijgt het steeds harder te verduren in Antwerpen

De AEL heeft een haatcampagne gestart met Abou Jajah en Azzuz ...

70 jaar later.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2004, 20:49   #72
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
]Als de VLD en andere partijen het opkomend antisemitisme niet voldoende bestrijden riskeert dat inderdaad het geval te worden.
Ik denk dat dat al voor een groot deel het geval is. Ik ben al serieus wat joodse sites tegen gekomen die anti-VLD zijn en pro-VB...

Maar zoals gezegd ik ben geen lid van die toch vrij gesloten gemeenschap, dus heb ik er geen idee van ofdat dat de algemene opinie reflecteert.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2004, 21:03   #73
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Citaat:
]Als de VLD en andere partijen het opkomend antisemitisme niet voldoende bestrijden riskeert dat inderdaad het geval te worden.
Ik denk dat dat al voor een groot deel het geval is. Ik ben al serieus wat joodse sites tegen gekomen die anti-VLD zijn en pro-VB...

Maar zoals gezegd ik ben geen lid van die toch vrij gesloten gemeenschap, dus heb ik er geen idee van ofdat dat de algemene opinie reflecteert.
Ik denk dat er zo maar 1 is of anders zijn ze allen van dezelfde bron. En ik denk niet dat de Joods gemeenschap een gesloten gemeenschap is. Sommige zeer religieuzen blijven misschien wat meer onder elkaar maar de rest is imho zeer open. Bewijs is dat ik er goede relaties met heb.
Oud 16 mei 2004, 21:05   #74
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
raaskallen

in het wilde weg slaan

en ik heb enkel uw posts aangehaald , als mensen iemand niet meer serieus zullen nemen... dan lijkt het me eerder te gaan over diegene die ze schreef...

erg he, ongelijk hebben
'k zal je nog gelijk geven dat de zon om de aarde draait
Oud 16 mei 2004, 21:42   #75
bruut geweld
Minister-President

Standaard

wat uw israel standpunt betreft draait idd niet alleen de zon om de aarde voor u maar tevens de ganse kosmos

u bent in uw hemd gezet en dat steekt he
Oud 18 mei 2004, 09:08   #76
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Wajsberg
Hoezo, anti-Israël campagne van Verhofstadt?
Verhofstadt's reactie gezien op de uitschakeling van de terrorist Yassin????
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2004, 20:03   #77
Marc Wajsberg
Vreemdeling

Standaard

Eerlijk gezegd, neen. Niet gezien.
Marc Wajsberg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2004, 01:34   #78
Dino
Burger

Standaard

Beste Bruut Geweld,

uw manier van discussiëren is ronduit degoutant.

Met vriendelijke groeten,
Dino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2004, 01:36   #79
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
Beste Bruut Geweld,

uw manier van discussiëren is ronduit degoutant.

Met vriendelijke groeten,
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2004, 14:04   #80
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
raaskallen

in het wilde weg slaan

erg he, ongelijk hebben
nog even vorig post bijvermelden wegens toepasselijk op de laatste commentaar
dat men de argumenten van zijn medejoden en zelfs rabbi's te horen krijgt en niet van een buitenstaander? tja, dan gaan we maar op de man spelen : zoals alle anti zionisten is dat in feite een anti semiet en zelfs een nazi !
ook leuk debat geweest tussen een holocaust survivor en een zionist op canvas gisteren (andere thread)
Zionist werd mooi op zijn plaats gezet

Eveneens met vriendelijke doch overtuigd antizionistische groeten !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be