![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() u doelt toch niet op de grote mythe dat Israel gesticht is door de VN?
Benneke goerion heeft Isreal eenzijdig uitgeroepen als staat. De Vn deed enkel een voorstel. wat de Vn negeren betreft , zullen we maar zwijgen over de Staat Israel? En uw talent om op afstand in iemands hoofd te kijken en alzo zijn gedachten/visies te achterhalen is indrukwekkend, net zoals een glazen bol. Eveneens indrukwekkend om alle argumenten te negeren en halsstarrig en paranoïd vast te houden aan het grote excuus : de holocaust. Hebt u toevallig zelf een levenslang trauma opgelopen dat u iedere kritiek van joden en niet joden als antisemietisch/nazistisch voorhoudt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja de nazi's he ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
als hij dan documenten krijgt van eigen rabbi's zijn ze "geflipt" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
tiens tiens, weeral : nazi's ! en ze willen weeral ne nieuwe shoah beginnen... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() [quote="bruut geweld"]de zionist tactiek samengevat :
ik ben een zionist ik ben deel van een volk dat geleden heeft ergo : ik mag alles, inclusief een land bijeenstelen een ander volk verdrukken VN resoluties aan mijn laars lappen en zelf wreedheden begaan en diegenen die dat aankaarten met argumenten zijn geen anti-zionisten maar anti semieten en zelfs nazi sympathisanten. ze hebben ook allemaal een verdoken agenda ![]() herhaling, maar zeer toepasselijk ![]() het is trouwens een hele prestatie om geen enkel inhoudelijk argument aan te gaan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoewel geen lid van de joodse gemeenschap, kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat de liberalen massaal stemmen aan het verliezen zijn bij hen ten voordele van het VB.
En dat heeft de VLD in de eerste plaats aan zichzelf te wijten. Ik begrijp ook het gebrek aan strategisch inzicht bij de VLD niet. Ze zijn erin aan het slagen om een van hun meest trouwe kiezersgroepen compleet van zich te vervreemden. Nu soit, het kan nooit kwaad om de steun van een invloedrijke lobbygroep als de joodse te hebben in het streven naar onafhankelijkheid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wel bruut geweld, dank je voor je postings. Nu zal niemand je nog au serieux nemen maar wel verstaan hebben dat mijn beschuldigigen aan jou gericht wel volledig correct waren QED.
Je maakt er zo een "pannekoek" van dat je jezelf niet meer kunt volgen. Ventjes zoald jezelf heb ik er een paar gezien en het loopt nooit te best af met hen want zij blijven bij hun boosheid tot ze eens de grote misstap zetten.... en zoals ik je lees ben jij daar niet meer ver van af! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() raaskallen
in het wilde weg slaan uw wensen voor realiteit nemen en ik heb enkel uw posts aangehaald , als mensen iemand niet meer serieus zullen nemen... dan lijkt het me eerder te gaan over diegene die ze schreef... en nog steeds de man spelen erg he, ongelijk hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() één ding is duidelijk... de Joodse gemeenschap krijgt het steeds harder te verduren in Antwerpen
De AEL heeft een haatcampagne gestart met Abou Jajah en Azzuz ... 70 jaar later. ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar zoals gezegd ik ben geen lid van die toch vrij gesloten gemeenschap, dus heb ik er geen idee van ofdat dat de algemene opinie reflecteert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() wat uw israel standpunt betreft draait idd niet alleen de zon om de aarde voor u maar tevens de ganse kosmos
![]() ![]() ![]() ![]() u bent in uw hemd gezet en dat steekt he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Vreemdeling
|
![]() Eerlijk gezegd, neen. Niet gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Burger
|
![]() Beste Bruut Geweld,
uw manier van discussiëren is ronduit degoutant. Met vriendelijke groeten, |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat men de argumenten van zijn medejoden en zelfs rabbi's te horen krijgt en niet van een buitenstaander? tja, dan gaan we maar op de man spelen : zoals alle anti zionisten is dat in feite een anti semiet en zelfs een nazi ! ![]() ook leuk debat geweest tussen een holocaust survivor en een zionist op canvas gisteren (andere thread) Zionist werd mooi op zijn plaats gezet ![]() Eveneens met vriendelijke doch overtuigd antizionistische groeten ! ![]() |
|
![]() |
![]() |