![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zing eens. Klinkt het ongeveer als: vandaag champagne en morgen de kater?
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Juist Terzake gezien en het was De Gucht tegen Van Hecke.
Het zal wel toeval zijn zeker maar Van Hecke wist te vertellen dat de rechter die deze uitspraak heeft gedaan binnekort zal benoemd worden bij het Hof van Cassatie. Promotie dus.......... hadden ze toch nog wel een beetje mee kunnen wachten hé. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
The piano has been drinking, my necktie is asleep And the combo went back to New York, the jukebox has to take a leak And the carpet needs a haircut, and the spotlight looks like a prison break Cause the telephone’s out of cigarettes, and the balcony is on the make(2) And the piano has been drinking The piano has been drinking, and the menus are all freezing And the light man’s blind in one eye and he can’t see out of the other And the piano tuner’s got a hearing aid, and he showed up with his mother And the piano has been drinking The piano has been drinking As the bouncer(3) is a sumo wrestler, cream-puff(4) Casper Milktoast(5) And the owner is a mental midget with the IQ of a fence post Cause the piano has been drinking The piano has been drinking And you can’t find your waitress with a Geiger counter And she hates you and your friends and you just can’t get served without her And the box-office is drooling, and the bar stools are on fire And the newspapers were fooling, and the ashtrays have retired Cause the piano has been drinking The piano has been drinking The piano has been drinking not me not me not me not me not me Ge moet het eens downloaden, echt een kijgoed nummer. Piano, ga nu niet op het blauw knopke drukken, want dat getuig je toch wel echt van een gebrek aan humor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik hou wel van een stukje Tom waits
![]()
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Politiek racisme �* volonté ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan de georganiseerde misdaad, als ze dan toch bezig zijn.[size=2]Is dat nu Italiaanse of Georgische.[/size]En de politieke partijen, want die discrimineren ook op enige basis, leden of niet leden.[size=2]Ik moet niet proberen te stemmen bij een partijcongress van de VLD-om maar een voorbeeld te geven.[/size]
![]() |
![]() |
#67 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() Wat is dat het vlaams blok?
Vlaams blok is nooit veroordeeld geweest. Informeer jullie toch eerst eens vooraleer hysterisch hier staan te krijsen. In beroep gaan? So what? Over de grond van de zaak kan je niet meer in beroep gaan. Er bestaat geen eeuwigdurende beroepmogelijkheden hoor. Cassatieberoep is enkel nog een controle of er geen procedurefoutjes zijn geweest. In deze zaak, betwijfel ik toch of er procedurezaken zijn geweest. Denk dat elke magistraat wel alles 100 keer heeft gecheckt vooraleer iets te ondernemen. Maar bon, VB tekent alleen cassatieberoep aan om toch nog onder de naam "vlaams blok" te kunnen deel nemen aan komende verkiezingen. Waar blijft de bluf van VB? Na veroordeling komen we op onder een andere naam. Ik wacht nog op de nieuwe naam. Welke argumenten haalt die vanhecke nu allemaal boven? Trekken allemaal op niks. Ik vertegenwoordig hier 800.000 kiezers, so what van hecke, na de veroordeling vertegenwoordig je nog altijd je kiezers, de veroordeling heeft daar geen sikkepit aan veranderd. De kiezers zijn niet veroordeeld, maar de 3 VZW's, en wat de kiezers daar mee te maken hebben moet ik nog achterhalen. Alle mogelijke complottheorieën bovenhalen, trekken ook op niks. Gewoonweg een slechte verliezer, that's all. Sympathisanten mochten niet reageren voor de camera. Ik heb kapot gelachen toen ik die zielige vent hoorde zeggen "vrijheid van meningsuiting is net vermoord" hahaha. Niet beseffende dat zijn vrijheid van meningsuiting ook vermoord is door VB. Van hecke had blijkbaar alles voorbereidt op een klein papiertje. De schrik zit er al stevig in. Waarschijnlijk was de spieker gemaakt door hun advocaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En voor dit forum heeft hij geen tijd ?
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() dE PERS HAD FUN 8)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() mustaphake
Wat bent u een onozel baaske,jullie zijn zielig Onschuldigge kinderren doden zoals in irak En allemaal om dat onozel boekske de koran,die zo vredelievend is. Maar ja het is buitenaards het komt van mars
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig voor jou was de uitspraak niet gisteren Van Minnenbruggen, anders had je champagne moeten drinken en feesten op 20 april, geboortedag van "nonkel Marcel". ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Het gaat hier over VB beer.
Ik heb u genoeg grondstof gegeven om te repliceren. En nog slaagt u erin totaal naast de kwestie te lullen. Goed, u leert snel bij van Van Hecke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mustapha, de VZW's die de basis vormen van het Vlaams Blok zijn veroordeed tot het betalen van een boete.Da's alles, er zijn geen 800 000 Vlamingen (en een paar walen) opgesloten.....
Je zal raarder moeten doen vrees ik.Wat meer maagdjes sturen naar de roze balletten misschien? Och kom, op basis van deze veroordeling kunnen we ook alle georganiseerde religies laten veroordelen.Ook de Islam.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat de VDAB nu ook worden vervolgd wegens racisme? Die publiceren cijfers waaruit blijkt dat allochtonen (of belgen met een vreemde achternaam) oververtegenwoordigd zijn in de werkloosheidsstatistieken!
Foei! de stouteriken! En in Nederland wil men nu de etnische achtergrond gaan nachecken bij klachten over huiselijk geweld! Foei foei! En in Frankrijk wijst men zelfs een imam uit omwille van zijn godsdienstige overtuiging, idem dito in Duitsland, Denemarken en Engeland. Gelukkig dat we hier in Vlaanderen nog weten wanneer we moeten zwijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() maddox, voor zover ik weet zitten we niet in een Amerikaans model, waar je kan veroordeeld worden op basis van uitspraken van vorige rechters.
Hier word je veroordeeld op basis van wetjes ![]() Een rechter kan zijn vonnis of arrest wel bij voetnoten verwijzen naar cassatiearresten. Maar een rechter zal nooit oordelen in de zin van "sorry manneke, cassatie heeft ooit in het jaar 1930 al is uitspraak gedaan over zo'n dingen, dus ik doen het zelfde, copy-past" Neenee, zo gaat dat hier niet. Belgische rechter moet antwoorden op alle stukken die ingeleverd zijn op de griffie. Rechter heeft motivatieplicht. Moet motiveren waarom die veroordeelt en waarom hij desbetreffende wetsartikel gebruikt. Dus stap gerust naar de rechtbank en dien klacht in tegen de islam. Je word meteen een BV. Je krijgt meteen een plaats binnen de nieuwe Vlaams Blok. Kortom, het biedt u meer voordelen dan nadelen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
(terwijl hij alle wandaden van deze partij in het verleden door de mantel der liefde toedekt) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() musthapha het VB wil niet wat er bij jullie allemaal gebeurd naar hier komt.En als je eerlijk bent is het allemaal om een geloof.Ik heb al genoeg meegemaakt,daarom ben ik ongelovig.Ik werk met marokanen en turken en dit gaat goed.
Maar als men over de koran begint word men argresief daarom mag er bij mij op het werk over geen enkel boekje gepraat worden. Die turken en die marokanen weten dat ik een racist ben.Maar op de werkvloer ben ik fair
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |